دانلود و خرید کتاب بازار شش میلیارد نفری در دنیای تجارت پورتر اریسمن ترجمه علی علی پناهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازار شش میلیارد نفری در دنیای تجارت اثر پورتر اریسمن

کتاب بازار شش میلیارد نفری در دنیای تجارت

معرفی کتاب بازار شش میلیارد نفری در دنیای تجارت

پورتر اریسمن با مطالعه تجارت الکترونیک، کتابی را با عنوان بازار شش میلیارد نفری در دنیای تجارت، تالیف کرده است. دکتر علی علی‌پناهی، این کتاب را به فارسی بازگردانده است.


درباره کتاب بازار شش میلیارد نفری در دنیای تجارت

پورتر اریسمن در کتاب بازار شش میلیارد نفری در دنیای تجارت به شیوه فعالیت موفقیت‌آمیز در حوزه تجارت الکترونیک پرداخته است. او تاریخچه شرکت‌های موفقی همچون علی‌بابا در چین و آمازون در ایالات متحده آمریکا را مورد مطالعه قرار داده است. اریسمن اعتقاد دارد عملکرد این دو شرکت سهم اصلی را در موفقیت آن‌ها ایفا کرده است و تاکید می‌کند موفقیت اتفاقی به دست نمی‌آید. توجه به این نکته ضروری به‌نظر می‌رسد که تجارت الکترونیک بهتر از صنعت دیگری به بازارهای نوظهور کمک خواهد کرد. این تجارت کارآفرینان خرد در بازارهای نوظهور را به بازار اقتصاد جهانی متصل می‌کند و برای رهایی آنان از فقر، کمک‌کننده خواهد بود.

جملاتی از کتاب بازار شش میلیارد نفری در دنیای تجارت

در سفری که اخیرا به چین داشتم، در یکی از خیابان هایی که از مراکز تجاری و پرتردد است، وارد پاساژی جدید شدم و انتظار داشتم چندین مغازه پیدا کنم که کالاهای تخصصی می‌فروشند؛ اما با صحنه ای روبه رو شدم که حیرت کردم. نزدیک ورودی ساختمان، پشت شیشه طبقه همکف خودرویی لوکس قرار داشت. در حالی که تمام پاساژ پنج طبقه پر از مغازه‌های کوچک اغذیه فروشی بود، به ندرت می‌توانستم یک مغازه خرده‌فروشی پیدا کنم. بدیهی بود که سال‌ها پیش وقتی صاحبان این مغازه‌ها نقشه اولیه و طرح تفصیلی این پاساژ و مغازه‌های خود را می‌ریختند، رشد تجارت الکترونیک هنوز آشکار نشده بود.

در واقع تاثیری که شکوفایی و رشد تجارت الکترونیک بر خرده‌فروشی سنتی و مغازه‌داری در چین داشته، بیش از کشورهای غربی بوده است. در غرب مغازه‌های خرده فروشی در مراکز ارزان شهرها متوجه شدند در عصر تجارت الکترونیک داشتن مغازه بزرگ ثمری ندارد؛ اما مغازه‌داران چینی در عین اینکه هنوز فرصت دارند تجارت الکترونیک را در ذهن خود ترسیم کنند، می‌توانند نمایشگاهی کوچک نیز داشته باشند تا خریداران بتوانند نمونه اجناس و اقلام مورد نظر خود را از نزدیک ببینند و کالای انتخابی را از طریق آنلاین سفارش و جلوی منزل یا آدرس مورد نظرشان دریافت کنند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب بازار شش میلیارد نفری در دنیای تجارت، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید

فهرست کتاب بازار شش میلیارد نفری در دنیای تجارت

  • فصل ۱: غرب چگونه تسخیر شد؟
  • فصل ۲: ظهور تجارت الکترونیک در چین
  • فصل ۳: بررسی بازار بزرگ چین
  • فصل ۴: هندوستان بازار بزرگ بعدی
  • فصل ۵: سرانجام، عصر طلایی تجارت الکترونیک در هند فرا می‌رسد
  • فصل ۶: بررسی بازار جنوب شرق آسیا
  • فصل ۷: بررسی بازار امریکای لاتین
  • فصل ۸: بررسی بازار افریقا
  • فصل ۹: بازاری با شش‌ میلیارد مشتری

نظرات کاربران

موریس
۱۳۹۹/۰۱/۱۹

71% کتاب رو خوندم و دیگه ادامه ندادم.چیز زیادی برای یادگیری نداره.بیشتر شبیه کتاب داستان است،داستان چگونگی پیشرفت و پس رفت شرکت های الکترونیک.نویسنده های خبره ای هستند که اصل مطلب رو میتونن تو 10 صفحه خلاصه کنن. اگه پول و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۸۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان