دانلود و خرید کتاب آموزش و فناوری (ضرورت‌ها و مباحث کلیدی در تکنولوژی آموزشی) نیل سلوین ترجمه مصطفی کنعانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش و فناوری (ضرورت‌ها و مباحث کلیدی در تکنولوژی آموزشی) اثر نیل سلوین

کتاب آموزش و فناوری (ضرورت‌ها و مباحث کلیدی در تکنولوژی آموزشی)

معرفی کتاب آموزش و فناوری (ضرورت‌ها و مباحث کلیدی در تکنولوژی آموزشی)

کتاب آموزش و فناوری (ضرورت ها و مباحث کلیدی در تکنولوژی آموزشی) نوشته نیل سلوین ترجمه مصطفی کنعانی، آزاده قندهاری، اعطینا احمدی چاپ سوم در سال ۱۳۹۶ از سری کتابهای علوم تربیتی محصول انتشارات آوای نور است. 

درباره‌ی کتاب آموزش و فناوری (ضرورت‌ها و مباحث کلیدی در تکنولوژی آموزشی)

فناوری دیجیتال، یکی از ویژگی‌های برجسته اشکال مختلف آموزش و یادگیری است. با این حال و به رغم اهمیت این کاربرد، مسائل مربوط به استفاده از فناوری هنوز حوزه‌ای از آموزش است که فقط گاهی اوقات، توجه انتقادی و تفکر مستمر، به ویژه از سوی کسانی که بیشتر درگیر و متأثر از آن هستند، را دریافت می‌کند. بحث درباره‌ی فناوری در رسانه‌های خبری و حتی گفتگوهای سیاسی، عموما به ابراز نگرانی درباره‌ی خوب یا بد بودن یک فناوری تقلیل یافته است. حال آنکه به ندرت به تناقضات، همخوانی‌ها و مشکلات نهفته در ورای واقعیت‌های استفاده از فناوری در آموزش توجه کافی شده است. از آن‌جایی که فناوری دیجیتال یکی از وجوه آشنای اکثر جنبه‌های زندگی مدرن است، باید برای پرورش نگاهی نکته‌سنج، دقیق و عینی در مورد چیزی که تا این حد به آن‌ها نزدیک است، عمل کرد.

کتاب آموزش و فناوری (ضرورت ها و مباحث کلیدی در تکنولوژی آموزشی) به این مساله مهم که در قلب آموزش و پرورش مدرن قرار دارد، می‌پردازد. 

کتاب آموزش و فناوری (ضرورت ها و مباحث کلیدی در تکنولوژی آموزشی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب آموزش و فناوری (ضرورت ها و مباحث کلیدی در تکنولوژی آموزشی) برای تمام معلمان و استادانی که می‌خواهند هماهنگ با علم روز دنیا پیش بروند و مبحث تفکر انتقادی را نیز در آموزششان استفاده کنند، کاربردی و خواندنی است. در عین حال این کتاب برای کسانی مناسب است که به تفکر دقیق‌تر درباره رابطه بین آموزش و فناوری علاقمندند.

جملاتی از کتاب آموزش و فناوری (ضرورت ها و مباحث کلیدی در تکنولوژی آموزشی)

امروزه، مفهوم "فناوری آموزشی" توسط بیشتر مردم به عنوان امری اجتناب‌ناپذیر در آموزش پذیرفته‌شده و اکثراً آن را پدیده‌ای روزمره و عادی تلقی می‌کنند.

به این ترتیب ما با یک دیدگاهی روبرو هستیم مبنی بر اینکه استفاده از فناوری در آموزش نیازی به توجه ویژه و تفکر منتقدانه ندارد. امروزه یک رایانه در کلاس درس، مثل لوازم داخل یک آشپزخانه، یا چراغ‌های ترافیک، دستگاه‌های خودپرداز و دوربین‌های امنیتی نصب‌شده در بزرگ‌راه‌ها فقط به عنوان بخشی از اثاثیه تلقی می‌شود. با این حال، همه این فناوری‌ها به طور مستقیم با مسائلی که در جامعه امروزی از اهمیت اساسی برخوردارند در ارتباط‌اند. گرچه معمولاً مبهوت یخچال، اجاق‌گاز و ماشین لباسشویی نمی‌شویم، اما اکثر مردم به میزان زیادی با مسائل مربوط به مصرف انرژی، محیط زیست پایدار یا نابرابری‌های جنسی درگیر هستند. اگرچه اغلب مردم نسبت به بسیاری از فناوری‌هایی که مکان‌های عمومی نظیر خیابان‌ها را پر کرده‌اند بی‌اعتنا هستند، اما اکثراً مسائل مربوط به آلودگی ناشی از ترافیک، بانکداری و امور مالی، جرم و مراقبت را مورد توجه قرار می‌دهند. توجه دقیق‌تر به پدیدهایی نظیر یخچال فریزر، دوربین‌های مداربسته یا حتی یک رایانه در کلاس درس می‌تواند راهی برای درگیر شدن با برخی از مسائل مهم اجتماعی و بحث‌های زمان ما را فراهم آورد.

با چنین افکاری در ذهن، توجه کردن دقیق به فناوری‌های بسیاری که در آموزش استفاده می‌شوند، معنا پیدا می‌کند.

نظرات کاربران

دیانت
۱۴۰۰/۱۰/۱۳

کاش برای رفرنس دهی امکان تغییر به نسخه چاپیش رو قرار می دادین که با انتخاب یک گزینه به فرمت نسخه ی چاپی در می اومد. برای کتاب های تخصصی از واجباته ضمنا چرا در ابتدای کتاب فهرست وجود نداره؟ خیلی کار

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۳۱۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان