دانلود و خرید کتاب تکنولوژی و اخلاق در فناوری اطلاعات و ارتباطات سلمان باقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکنولوژی و اخلاق در فناوری اطلاعات و ارتباطات اثر سلمان باقری

کتاب تکنولوژی و اخلاق در فناوری اطلاعات و ارتباطات

معرفی کتاب تکنولوژی و اخلاق در فناوری اطلاعات و ارتباطات

کتاب تکنولوژی و اخلاق در فناوری اطلاعات و ارتباطات نوشته  سلمان باقری است. در این کتاب تشریح می‌شود که تکنولوژی‌های جدید، همواره نگرانی‌های جدید را با خود به همراه داشته‌اند.

درباره کتاب تکنولوژی و اخلاق در فناوری اطلاعات و ارتباطات

 در چند سال آینده تمام مشاغل به‌ نوعی با فناوری اطلاعات مرتبط خواهند بود و نرم‌افزار و اطلاعات، همه صنایع را خواهند بلعید. با ظهور هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، رفتار انسان ها تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. ما داریم به خودمان آسیب می رسانیم با آموزش ندادن به مردم عادی ، درباره آن چیزی که در حال اتفاق افتادن است. ما نگرانی های زیاد و بزرگی درباره هوش مصنوعی داریم و هوش مصنوعی طوری گسترش خواهد یافت که ما باید اکثر آموزش ها به این نوع مسائل اختصاص دهیم. فناوری بلاک چین در آینده، دنیا را متحول می کند. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم آینده دنیا بر پایه اقتصاد دیجیتال خواهد بود، بیت کوین و فناوری بلاک چین نقش مهمی در آینده کارآفرینی خواهند داشت. این فناوری را باید جدی گرفت و اطلاعات خودتان را در مورد این تکنولوژی به روز نگه دارید. فناوری بلاک چین در آینده پولی و بانکی دنیا، تحولی باور نکردنی رقم خواهد زد. 

گاهی اوقات مردم باید یک تجسم عملی و کاربرد واقعی یک فناوری را ببینند تا مفاهیم پشت سر یک عبارت یا کلمه را متوجه شوند و به درکی حقیقی از آینده برسند. متناظر با این انقلابات و با توجه به رشد سریع قدرت محاسبه کامپیوترها نگرانی‌هایی مانند از بین رفتن اخلاق به وجود آمد. برای اخلاقی شدن جامعه تنها نباید افراد آن را اخلاقی کرد، بلکه فناوری‌ها هم که نقش عمده‌ای در زندگی انسان‌ها دارند باید اخلاقی گردند. نکته کلیدی ذکر شده در کتاب در مورد اینترنت اشیاء این است که اشیاء هم جان دارند، فقط باید بیدارشان کرد. همچنین در راستای نیل به ایجاد یک زیر ساخت فرهنگی به منظور استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین تمرکز بر مسائل روز این صنعت در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ضمن مطرح نمودن چگونگی طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مدیران و کارشناسان صنعت ، آنان را در امن سازی زیر ساخت های این حوزه کمک و یاری می رساند.

خواندن کتاب تکنولوژی و اخلاق در فناوری اطلاعات و ارتباطات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات سازمان‌ها، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی  قابل استفاده  است.

نظرات کاربران

مونا
۱۳۹۹/۱۲/۱۳

با سلام و درود کتاب بسیار پر محتوایی می باشد فناوری های نوین رو ذکر کرده توصیه میکنیم حتما مطالعه نماییند با تشکر

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۷ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۷ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان