دانلود و خرید کتاب دشمنی به نام خودپرستی رایان هالیدی ترجمه فرشید حیدرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دشمنی به نام خودپرستی اثر رایان هالیدی

کتاب دشمنی به نام خودپرستی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دشمنی به نام خودپرستی

«دشمنی به نام خودپرستیِ» رایان هالیدی تا امروز بیش از یک میلیون نسخه در دنیا فروش رفته است. هالیدی در این کتاب از یک نبرد بزرگ برای تسلط بر بزرگترین رقیب زندگی یعنی خودپرستی می‌گوید. ممکن است شما جوان نخبه‌ای باشید که به تازگی به انجمن بزرگی پیوسته باشید، ممکن است تاجری باشید که روزبه روز در حال پیشرفت است یا معلمی که همه به او افتخار می‌کنند، یا حتی برعکس، ممکن است به تازگی ورشکسته شده‌باشید یا اتهاماتی متوجه شما باشد یا به تازگی از کار برکنار شده‌باشید. هرکجا که باشید، مشغول هرکاری که باشید، بدترین دشمنتان همواره در درون شماست. خودپرستی‌تان. خودپرستی دقیقا همان چیزی است که ما را به عنوان یک فرد متفکر، عمل‌گرا، خلاق و کارآفرین، صاحب آینده‌ای روشن می‌کند، همان که ما را به قله‌های افتخار می‌رساند و هم‌زمان، در مقابل بخشی تاریک در روان آدمی، آسیب‌پذیر می‌سازد. کتاب هالیدی درباره «ایگو» یا همان من از نظر زیگموند فروید با شما صحبت می‌کند اما ایگوی مورد نظر هالیدی عبارتست است باور نادرستی دال بر مهم بودن‌مان. خودبینی. بلندپروازی خودمحورانه. همان کودک بهانه‌گیر درون هر فرد، همان که مسیر خود را به هر شکل با زیرپا گذاشتن هر چیز یا هرکسی انتخاب می‌کند. خودپرستی، در قدم به قدم مسیر زنگی، دشمن ما است. به عبارتی، خودپرستی دشمنِ ساختن، ادامه دادن مسیر و بهبودی یافتن است. زمانی‌که اهداف، سریع و آسان بدست می‌آیند، مشکلی وجود ندارد. ولی هنگام تغییر و سختی... به همین دلیل، سه بخشی که این کتاب را تشکیل می‌دهند عبارتند از: بلندپروازی، موفقیت و شکست. هدف این ساختار ساده است: به شما کمک می‌کند تا خودپرستی را زود، قبل از آن‌که عادات بد شما غالب شوند، سرکوب کنید و وسوسه‌های خودپرستی را با فروتنی و نظم و ترتیب، هنگام رسیدن به موفقیت، جایگزین کنید و توان و شکیبایی مستمر داشته باشید ، به‌طوری‌که وقتی سرنوشت علیه شما اقدام کرد، با ناکامی شکست را نپذیرید. رایان هالیدی در این کتاب نسخه شفابخشی برای همه ما می‌نویسد: فروتنی. این کتاب پر از داستان‌ها و نقل قول‌هایی است که به شما کمک می‌کنند تا سدّ راه خود نباشید. چه در حال شروع فعالیت جدید باشید و چه از نو بخواهید دوباره به کاری دست بزنید، در این کتاب نکاتی مفید خواهید یافت.» این اثر کتابی است که همه ورزشکاران، رهبران بلندپرواز، کارآفرینان، متفکران و هر شخص عمل‌گرایی باید آن را مطالعه کند.

نظرات کاربران

tdust
۱۳۹۸/۰۳/۳۱

من ترجمه ی انتشارات دیگه ای رو خوندم(ایگو دشمن من است) از موضوع خیلی خوشم اومد حتی عاشقش شدم! بعد این ترجمه رو دیدم، این ترجمه دقیق تره اما متاسفانه هر چقدر هم سعی بشه خود مطلب انتقال پیدا کنه،خود متن انگلیسی کمی فرق

- بیشتر
احسانے طبيبــ (جوجہ پزشڪ)
۱۳۹۸/۱۲/۱۰

لحظات جذابی داشت این کتاب ،از اون دست کتابا که دلت نمیخاد تموم شن،بنظرم مطالعه این کتاب خیلی ضروریه برا ما ایرانیا ک خیلی از نتونستن هامون و عقب موندن امون شاید ب دلیل همین خود پرستی ک داریم ،این

- بیشتر
alireza
۱۳۹۸/۰۵/۰۵

کتابی بسیار عالی و مناسب همه ی افراد.دقیقا نقطه ی سقوط همه ی آدم ها رو نشون میده و همه باید بخوننش‌

Anahid
۱۳۹۹/۰۷/۱۹

من متن چاپی با ترجمه ایگو دشمن من است را خوانده ام براساس آن 5 ستاره دادم

کاربر 76686
۱۳۹۸/۰۳/۳۱

ترجمه روان و متن قابل تأملی داشت. به نظرم همه جامعه ما نیازمند خوندن این نوع کتابها هستند. مرسی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۰)
حرف زدن همیشه آسان است.
" بامِ آسمون "
تظاهر به داشتن دانش، خطرناک‌ترین رذیلت‌هاست،
" بامِ آسمون "
«اگر شروع کنید به باور این‌که عالی هستید، آن لحظه، لحظه مرگ خلاقیت شماست.»
" بامِ آسمون "
وقتی بیل برادلی بسکتبالیست جوانی بود، به خود یادآوری می‌کرد: «وقتی تمرین نمی‌کنی، به یاد داشته باش یک نفر در جایی در حال تمرین کردن است، و وقتی با او رودررو می‌شوی، اوست که برنده می‌شود.» کتاب مقدس چنین مفهومی را به روش خود بیان می‌کند: «رستگار، آن بندگانی هستند که زمانی‌که اربابشان می‌آید، آن‌ها را بیدار و مشغول کار می‌یابد.» می‌توانی به خودت دروغ بگویی، بگویی مدت زمانی را به کارت اختصاص داده‌ای، یا وانمود کنی که مشغول انجام دادن کاری هستی، ولی سرانجام سروکله یک نفر پیدا می‌شود. سنجیده خواهی شد و ممکن است که دستت رو شود.
محمدجواد
به یاد داشته باش، واژه «متعصب» همان شکل مؤدبانه واژه «دیوانه» است.
" بامِ آسمون "
احساس ــ همه‌اش کار احساس است.
" بامِ آسمون "
ارزش‌های فرهنگی ما تقریبآ سعی دارند ما را وابسته به تأیید دیگران کنند
" بامِ آسمون "
بیشتر مردم در غلو کردن و جمع کردن خریدار برای حرف خود استادند. پس، آنچه نایاب و کمیاب است، همان سکوت است. یعنی توانایی در اجتناب عامدانه از گفتگو، و ادامه زندگی بدون وابستگی به آن. سکوت، امتیازی است برای آنان که اعتماد به نفس دارند و توانمندند.
masoud forooghi
ما در آغاز هر راهی هیجان‌زده و عصبی هستیم. پس تلاش می‌کنیم تا خودمان را در ظاهر، به جای باطن، تسلی خاطر بدهیم
" بامِ آسمون "
اصل اول اینست که خودت را گول نزنی ــ و کاش می‌دانستی که چه آسان گول می‌خوری!
" بامِ آسمون "

حجم

۲۵۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۵۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان