دانلود و خرید کتاب خوشه‌های طلایی (جلد اول)؛ ۵۶ داستان از برندگان نوبل مصطفی سروش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خوشه‌های طلایی (جلد اول)؛ ۵۶ داستان از برندگان نوبل اثر مصطفی سروش

کتاب خوشه‌های طلایی (جلد اول)؛ ۵۶ داستان از برندگان نوبل

نویسنده:مصطفی سروش
انتشارات:انتشارات جامی
امتیاز:
۳.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خوشه‌های طلایی (جلد اول)؛ ۵۶ داستان از برندگان نوبل

کتاب خوشه‌های طلایی (جلد اول)؛ ۵۶ داستان از برندگان نوبل، اثر مصطفی سروش بهترین داستان‌های کوتاه از نویسندگان مطرحی است که جایزه نوبل را از آن خود کرده‌اند. 

درباره‌ی کتاب خوشه‌های طلایی (جلد اول)؛ ۵۶ داستان از برندگان نوبل

کتاب خوشه‌های طلایی (جلد اول)؛ ۵۶ داستان از برندگان نوبل، همانطور که از نامش پیداست، مجموعه داستان‌هایی از نویسندگان مطرح دنیا است که توانسته‌اند جایزه ادبی نوبل را با خود به خانه ببرند. جایزه ادبی نوبل یکی از مشهورترین جوایزی است که هر ساله به نویسندگانی تعلق می‌گیرد که در تکریم اصالت و آرمان‌های انسانی با خلاقیت و پشتکار به خلق آثار ادبی می‌پردازند. مصطفی سروش در کتاب خوشه‌های طلایی (جلد اول)؛ ۵۶ داستان از برندگان نوبل بهترین داستان‌های کوتاه این نویسندگان را جمع‌آوری کرده است. او همچنین تاریخچه‌ای از نویسندگان و زندگی و آثارشان آورده است که به لطف و جذابیت کتاب افزوده است. برخی از داستان‌های کتاب خوشه‌های طلایی (جلد اول)؛ ۵۶ داستان از برندگان نوبل قبلا به دست مترجمان نامدار ایرانی، برای نشریات مختلف ترجمه شده‌اند. 

کتاب خوشه‌های طلایی (جلد اول)؛ ۵۶ داستان از برندگان نوبل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با آثار شاخص نویسندگان برنده جایزه ادبی نوبل آشنا شوید، کتاب خوشه‌های طلایی (جلد اول)؛ ۵۶ داستان از برندگان نوبل، برای شما است. دوست‌داران داستان‌های کوتاه نیز از مطالعه کتاب خوشه‌های طلایی (جلد اول)؛ ۵۶ داستان از برندگان نوبل غرق در لذت می‌شوند. 

بخشی از کتاب خوشه‌های طلایی (جلد اول)؛ ۵۶ داستان از برندگان نوبل

هرگاه در سراسر امریکا شهری پیدا می‌شد که این قهرمان شور و هیجان آتشینی در آن برانگیزد، بی‌شبهه آن شهر شهر آنتیلوپ بود... جناب مستر دین سرگذشت آن پیرمرد محتضر و بچهٔ ده ساله‌اش را که پانزده سال پیش در اثنای سفر به سانتافی در فلات گردبادها پیدا کرده بود در آفتاب زرین گفته بود.

در واقع پیرمرد بر اثر زخم‌های خود و فرسودگی مرده بود، اما پیش از مرگ مجالی به دست آورده و گفته بود که این بچه پسر یکی از رؤسای قبیلهٔ افعی سیاه است. پدرش را کشته‌اند و اکنون خودش وارث عنوان ساشم (قهرمان) است.

دارو دسته جناب مستردین طفل پدر و مادر مرده را از سر راه برداشته بود و همین «یتیم» بهترین آکروبات سیرک شده بود.

با این همه، جناب مستردین داستان تأسیس شهر آنتیلوپ را بر خرابه‌های شیاواتا در آبجوفروشی آفتاب زرین شنید و باز در همین جا اطلاع یافت که بندباز او روی قبر پدران خود نمایش خواهد داد. شنیدن این خبر هماندم مدیر سیرک را بسیار خوشحال کرد. در واقع اگر از روی مهارت دست به کار می‌شد، می‌توانست امید موفقیت عظیمی را داشته باشد.

نظرات کاربران

کاربر ۳۹۶۵۲۸۲
۱۴۰۱/۰۳/۱۴

پرسشی دارم اینکه هزینه ۳۵ هزار تومانی برای جلد اول هست یا هر دو جلد؟!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۵۵۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان