دانلود و خرید کتاب مرده‌ی خاص آدام میتزنر ترجمه فاطمه موسوی کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرده‌ی خاص اثر آدام میتزنر

کتاب مرده‌ی خاص

نویسنده:آدام میتزنر
انتشارات:نشر ستاک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۲۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مرده‌ی خاص

«مرده خاص» رمانی نوشته آدام میتزنر نویسنده آمریکایی ساکن نیویورک است. او در منهتن به حرفه وکالت مشغول است و چندین رمان نوشته است. مجله ساسپنس، «مرده خاص» را به عنوان یکی از برترین کتاب‌های سال ۲۰۱۲ معرفی کرد و در سال ۲۰۱۴ مجمع وکلای آمریکا نیز کتابش را نامزد دریافت جایزه چکش نقره‌ای اعلام کرد. شارلوت و الا دو خواهر خیلی متفاوت هستند، الا ۶ سال از شارلوت بزرگتر و دختری منطقی با یک زندگی معمولی است؛ اما شارلوت بلندپرواز است و به دنبال آرزوهایش می‌رود. مادر آنها زمانی که الا ۱۹ سال داشت فوت کرده و آنها با پدرشان زندگی می‌کنند. شارلوت به تازگی اولین رمان خود را منتشر کرده و در ملاقاتی به خواهرش این خبر غرورآمیز را می‌دهد. الا مصر است که رمان «مرده خاص» شارلوت را بخواند. الا در حال و هوای خواندن رمان خواهرش است که اتفاقی می‌افتد. شارلوت ناپدید می‌شود. زک دوست پسر شالرلوت در پیامی که روی تلفن الا گذاشته از ناپدید شدن دختر می‌گوید: « الا ببخشید که مزاحمت می‌شم، ولی نمی‌دونم که شارلوت کجاست و هیچ‌وقت هم این‌طور نبود که جایی بمونه و به من نگه، اگر پیش توست و یا اگر می‌دونی کجاست می‌شه به او بگویی که به من زنگ بزنه؟ زمانش اصلاً مهم نیست. آخرین تماسش پیامکی بود که در ساعت ۴: ۵۲ دقیقهٔ صبح فرستاده بود: هر وقت که شد با من تماس بگیر. مهم. زک. شمارهٔ شارلوت را گرفتم، ممکن است که تماس زک را قطع کند، ولی تماس من را جواب می‌دهد. ولی جواب نداد، قطع کردم و دوباره گرفتم. وقتی برای بار دوم روی پیغام‌گیر رفت، پیام گذاشتم. -شار، منم. زک زنگ زد و گفت: که دیشب به خانه نرفته‌ای. اتفاقی افتاده؟ من نگرانم چون از دوشنبه تابه‌حال خبری از تو نداشتم. به‌محض اینکه این پیام را شنیدی به من زنگ بزن، هر ساعتی که خواستی...»

نظرات کاربران

شلاله
۱۳۹۸/۰۲/۰۸

کتاب جنایی با لحظاتی نفس گیر ✔ دوستش داشتم 😇

mr.s
۱۳۹۸/۰۴/۱۳

علاوه بر اینکه داستان هول هولکی و بد بود ترجمه به ویژه دیالوگ ها وحشتناک بد بود

ayda
۱۳۹۸/۰۴/۱۰

هرچند بنظرم دست قاتل هل هلکی و بی منطق رو شد ولی در کل ایراد خاصی نداره هم خط داستان هم ترجمه عالی بود❤❤

مائده
۱۳۹۸/۰۵/۰۴

جالب بود

sadaf
۱۳۹۸/۰۴/۲۳

من تا صفحه 100 خوندم و میتونم بگم افتضاحه نه چیزی فهمیدم نه ترجمه و ویراستاریش درست حسابیه اصلا چرتو پرته اگه ترجمه و ویراستاریش بهتر بود شاید میشد تحملش کرد ولی اصلا هیچ علاقه ای به ادامه دادنش ندارم

- بیشتر
Minatalebli
۱۳۹۸/۰۴/۰۹

صفحه‌ی دوم سوم کتاب غلط هکسره داشت! «رمانِ» به جای «رمانه».

nnnn
۱۴۰۰/۰۲/۳۱

سلام من قبلا واژه جنایی رو سرچ میکردم عناوین کتابهای جنایی برام میومد ولی الان اینجوری نیست ،میشه بگین چجوری یه کتاب جنایی رو که اسمشو نمیدونم پیداکنم؟

maedehvahed
۱۳۹۸/۰۴/۱۲

اوایل داستان خیلی جذاب و منطقی پیش می‌رفت و لذت بخش بود. ولی آخر داستان خیلی سریع و الکی تموم شد. من از فصل هایی که از زبون قاتل داستان رو تعریف می‌کرد هم خیلی بدم اومد. وقتی کتاب رو تموم کردم

- بیشتر
yasisa
۱۳۹۸/۰۴/۱۹

واقعا ارزش زمانی که گذاشتم رو نداشت

نسیم
۱۳۹۸/۰۴/۱۷

تا اواسط داستان جالب بود ولی از لحظه ای که قاتل شارلوت وارد داستان شد همه ی قضیه بی معنی شد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
پدرم به بی‌اهمیت جلوه دادن اتهامات موکلانش شهره است. معروف است که یک‌بار به دزدی چند میلیون دلاری لقب «اشتباه کوچک دفترداری» داد.
شلاله
قاتلم من را از چیزهای محدودی محروم ساخته. سال‌هایی هستند که من دیگر زنده نیستم و آن‌ها را زندگی نمی‌کنم، ولی در مقایسه با وسعتِ ابدیت، زمان ازدست‌رفتهٔ من لحظه‌ای بیش نیست. اگر من شصت سال دیگر یا بیشتر هم زندگی می‌کردم، این حقیقت تغییر نمی‌کرد که عشق من به کسانی که دوستشان دارم پابرجاست و من همواره جزئی از زندگی کسانی خواهم بود که به من عشق می‌ورزیدند.
شلاله
-من دربارهٔ تو هیچ‌وقت قضاوتی ندارم، ولی از این مطمئنم که به‌طور طبیعی گرفتار مردی متأهل شدن برای همه به دل‌شکستگی می‌انجامد…. همه به‌جز خود مرد.
نازنین بنایی
آن‌ها به خدا، به جان فرزندانشان، به همهٔ مقدسات قسم می‌خورند، ولی به‌تمام‌معنا گناهکار هستند.
نازنین بنایی

حجم

۲۸۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

حجم

۲۸۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان