دانلود و خرید کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد سوزان لوئیس ترجمه افسانه مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد اثر سوزان لوئیس

کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد

نویسنده:سوزان لوئیس
ویراستار:پریوش طلایی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۸از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد

لحظه‌ای که او ترکم کرد رمانی از سوزان لوئیس درباره زندگی و راز اندی کارآگاه سابق است که در ساحل کسترلی زندگی می‌کند. ساحلی که در آن اتفاقات عجیب و پر رمز و راز زیادی می‌افتد.

 درباره کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد

اندی در زندگی زناشویی اش به بن‌بست رسیده است در همین زمان یک دانشجوی جوان در شهر ناپدید می‌شود و اندی دوباره به کارش بازمی‌گردد، همزمان معلم محبوب شهر خانم رزی کین هم به شدت بیمار می‌شود اما نمی‌خواهد این موضوع را به خانواده‌اش اطلاع دهد. اندی و رزی بر اثر یک اتفاق باهم در سفری یک‌روزه همراه می‌شوند تا از یک راز مرگ‌بار پرده بردارند.

 خواندن کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن رمان لحظه‌ای که او ترکم کرد را به دوست‌داران داستان و رمان، به ویژه رمان‌های رازآلود و معمایی پیشنهاد می‌کنیم

 بخشی از کتاب لحظه‌ای که او ترکم کرد

واسط بعدازظهر بود، اندی و رزی به‌سمت دارت موث در حرکت بودند. سنگفرش‌های زیبا، بناهای قرون وسطا و ساختمان‌های مربوط به زمان الیزابت و البته، خلیجی باشکوه که قدمت آن به ده قرن یا بیشتر می‌رسید، همه چیز چقدر رؤیایی بود. کمی پیش بارانی سنگین باریده و خوشبختانه حالا خورشید درآمده بود و انوار آفتاب روی آب می‌رقصیدند، انگار خلیج ستاره‌باران شده بود.

رزی هنوز هم نمی‌توانست شاون گریفیتز را با آن حال و روز فراموش کند؛ اما نسبت به لحظه‌ای که او را دید، بهتر می‌توانست خود را کنترل کند، شاید هم تأثیر حال و هوای رستوران بود.

خوشبختانه اندی رفته بود و متوجه نشد فنجان از دست رزی سر خورد و چای روی میز ریخت. رزی نفهمید چطور این اتفاق افتاد. مطمئن بود آن را بسیار محکم در دست گرفته بود؛ اما جای شک نبود، لیوان شکسته و خالی بود و دست رزی هم به همان حالت مانده بود، انگار هنوز فنجان را در دست داشت. پیشخدمت چه دختر مهربانی بود، به رزی اطمینان داد که این اتفاق‌ها همیشه می‌افتند و نباید به خودش خرده بگیرد.



نظرات کاربران

هنگامه محمدی
۱۳۹۸/۱۱/۲۸

هیچوقت انقد از خوندن یه کتاب شکنجه نشده بودم. به معنای واقعی مسخره و حال بهم زن بود. موضوع جناییش فقط یک صدم از کل کتاب رو تشکیل میداد و توی توصیفات بیخودو موضوعات فرعی گم بود. هرگز چنین شکنجه

- بیشتر
n re
۱۳۹۸/۱۲/۰۱

من دنبال‌ یه کتاب رازآلود و قوی مثل سایه باد و دختران مطرود بودم و به این امید این کتاب رو خریداری کردم اما پشیمون شدم چون مقداری از کتاب رو که خوندم جذابیتی نداشت و رهاش کردم و چون قبلش

- بیشتر
Asal
۱۳۹۹/۰۵/۲۳

خوندنش ضرری نداره . خوب و جذاب .

امیر عباس پور
۱۳۹۸/۱۱/۲۸

کسی کتاب خونده چطوره

mamanesami
۱۳۹۹/۱۲/۲۱

حوصلم سررفت

روشنک
۱۳۹۹/۰۸/۱۴

کتابی پر از توضیحات اضافه و اسامی متعدد از خوندنش اصلا لذت نبردم

mm
۱۳۹۹/۰۴/۰۳

همون دوفصل اخرو بخونیم کافی بود 😏

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
سه سال طول کشید تا متوجه شود نمی‌تواند با دروغ زندگی کند. مهم نبود چند نفر از او دلگیر می‌شوند، باید با خودش صادق باشد، حتی اگر از این مسئله آسیب ببیند.
n re

حجم

۲۷۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۲۷۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان