دانلود و خرید کتاب اولویت‌دادن به اولویت‌ها؛ زیستن، آموختن، مهرورزیدن، میراثی به جاگذاشتن استیون کاوی ترجمه افشین ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اولویت‌دادن به اولویت‌ها؛ زیستن، آموختن، مهرورزیدن، میراثی به جاگذاشتن اثر استیون کاوی

کتاب اولویت‌دادن به اولویت‌ها؛ زیستن، آموختن، مهرورزیدن، میراثی به جاگذاشتن

معرفی کتاب اولویت‌دادن به اولویت‌ها؛ زیستن، آموختن، مهرورزیدن، میراثی به جاگذاشتن

تا به حال شده که برای خود چندین اولویت در زندگی و برنامه‌های روزانه، ماهانه و سالانه مشخص کنید؟ اما مسئله این جا است که خواه‌ناخواه دوباره باید از میان اولویت‌ها، کارهای مهم‌تری را اولویت‌بخشی کنید زیرا زمان فرار است و باید از آن نهایت بهره را برد. گاهی با اندکی سهل‌انگاری، برنامه‌ریزی نکردن درست و غفلت، کاری مهم و گاهی مهم‌ترین کارتان را عقب می‌اندازید و این موضوع باعث خسارت‌های بعضا جبران ناپذیری می‌شود. «مدیریت زمان به ما ابزار می‌دهد اما اولویت دادن به اولویت‌ها ما را به جایی می‌رساند که هر کدام‌مان می‌توانیم تصمیم درست را بگیریم. ما را به جایی می‌رساند که از تصویر ذهنی قدرتمندی از زندگی‌ای که به صورت یک میراث گذرانده می‌شود و معنایی ماندگار دارد تغذیه می‌کنیم. راجر مریل و ربکا مریل در این کتاب ارزشمند ایده‌هایی را عرضه می‌کنند تا با به کارگیری آنها بتوانید اولیویت‌های خود را هم اولویت‌بندی کنید تا ذهنی آرام و پیشرفتی پیوسته داشته باشید.

اگر به شنیدن کتاب‌های صوتی علاقه دارید، می‌توانید کتاب صوتی اولویت دادن به اولویت‌ها را بشنوید.

راه حل جایگزین (رویارویی با مشکل، بازیابی خویشتن و یافتن شادی)
آدام گرانت
انگیزش؛ منطق پنهانی که انگیزه‌های ما را شکل می‌دهد
دن آرییلی
کمال‌گرایی یا کامل‌گرایی
علی شمیسا
کد رمز موفقیت
میرمجید خلخالی زاویه
خودتان را بهتر بشناسید
دیوید جی لیبرمن
بهترین سال زندگی شما؛ ببیند برنامه‌ریزی کنید زندگی کنید (دبی فورد ۲)
دبی فورد
حرف نزنید عمل کنید؛ هفت قدم بیشتر با اهداف خود فاصله ندارید
برایان تریسی
نظم بیرونی، آرامش درونی
گرچن روبین
جادوی بزرگ، زندگی خلاقانه با غلبه بر ترس
الیزابت گیلبرت
شخصیت سازی با نظم
کورتیس لئون
جهشی در زندگی شما
تامی بیکر
چگونه برتر از دیگران باشید
محمدرضا بیات سرمدی
۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی
اس. جی. اسکات
افراد موفق چگونه فکر می‌کنند؟
جان مکسول
پرورش هوش هیجانی (چگونه می‌توانید زندگی‌تان را به‌طور مثبتی تغییر دهید)
کریستین. ام وایلدینگ
مربی برتر
مایکل نیل
وقتی بهترین تو کافی نیست
کوین لمان
۱۰۰ چیزی که مردم موفق انجام می‌دهند
نایجل کامبرلند
۹ گام برای استقلال مالی
سوز اورمن
دام توصیه
مایکل بانگی استانیر

نظرات کاربران

mahdi
۱۳۹۹/۰۱/۳۰

کتاب خوبیه درواقع اولین و بهترین کتابی است که این جور راجع به اولویت بندی صحبت میکنه که مهم ترین گام قبل از انتخاب هر مسیری است

«علی»
۱۴۰۰/۱۱/۲۰

فکر کنم اولین مشکل تمام تصمیم هامون با درک وفهم اولویت دادن به اولویت تاحدود بسیار زیادی حل میشه؛ توصیه می کنم مطالعه کنید چون هم مختصر و هم بسیار مفید؛ از مطالعه این کتاب زده نخواهید شد. سپاس

mohammad sa
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

کتاب خوبی در مورد اولویت های زندگی و مدیریت زمان و اصول زندگی و ... می باشد اگر در زندگی به دنبال استفاده از زمان هستید حتما مطالعه کنید.

Reza
۱۳۹۸/۰۹/۱۰

کتاب خوب و مفیدی هست که به مهمترین عامل عدم موفقیت ما می پردازه ؛ یعنی اولویت ندادن به انجام مهمترین ها

khalil khoshrou
۱۳۹۹/۰۹/۰۱

استفان کاوی میشه گفت بهترین استاد مدیریت فردی و سازمانی هست همه کتاباشو بخونین پشیمون نمیشین

کاربر ۱۵۶۶۵۶۱
۱۴۰۲/۰۷/۱۹

دقیقا همون کتابی بود که لازم داشتم در اینجای زندگیم، صادقانه بگم این کتاب راه را براتون باز میکند

• فائزه امیری •
۱۳۹۹/۰۵/۱۴

به نظر من واقعا کتاب مفیدی هست. کوتاهه و زود تموم میشه. مختصر و مفید به معنای واقعی کلمه! فقط برای منم سوال پیش اومد که چرا قیمتش اینجا از قیمت نسخه چاپیش هزار تومان بیشتره؟!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳)
برآوردن و تحقق چهار نیاز و توانمندی انسانی و در این جمله خلاصه شده است: زیستن، آموختن، مهر ورزیدن و میراثی به جا گذاشتن. این‌ها نمایندهٔ چهار نیاز اساسی در زندگی‌م
Mina.Hp
زندگی بامعنا، ربطی به سرعت یا بازدهی ندارد. بیشتر به کاری که انجام می‌دهید و این‌که چرا آن را انجام می‌دهید ربط دارد تا این‌که با چه سرعتی آن را به انجام می‌رسانید.
Mina.Hp
باید همواره از خودمان بپرسیم: «اینجا لازم است چه چیزی انجام بشود؟ و توانایی و استعداد منحصربه‌فرد من چیست؟»
احسان رضاپور
تشویق، همدردی، توجه نشان دادن، زدودن ترس، اعتمادبه‌نفس بخشیدن، ایجاد امید در دل دیگران و خلاصه، مهر داشتن و نشان دادن آن، ارزشمندترین خدمت است.»
کاربر ۱۵۶۶۵۶۱
گاندی گفته است: «انسان نمی‌تواند در بخشی از زندگی درست عمل کند و در عین حال در بخش دیگری از زندگی مشغول عملکرد غلط باشد. زندگی، تمامیتی تجزیه‌ناشدنی است.»
Mina.Hp
پس از این‌که توانستید آن تصویر ذهنی را در نظر بگیرید، مطمئن شوید که ریشه و پایه‌اش در شمال حقیقی است و آن را به جدی‌ترین ضروریات زندگی‌تان متصل سازید، آن را در قالب کلمات درآورید، به‌طور کامل تصفیه‌اش کنید و آن را به‌عنوان اساسِ برنامه‌ریزی هفتگی ربع ۲ به کار بگیرید. آن را به خاطر بسپارید، تحققش را مجسم کنید، آن را در ذهن و دلتان بنویسید تا به‌راستی به اساسنامه تبدیل شود؛ چهارچوب مرجعی شود که بر تمام تصمیم‌هایتان، روابطتان و تمام زندگی‌تان حاکم است.
کاربر ۱۵۶۶۵۶۱
گاندی گفته است: «انسان نمی‌تواند در بخشی از زندگی درست عمل کند و در عین حال در بخش دیگری از زندگی مشغول عملکرد غلط باشد. زندگی، تمامیتی تجزیه‌ناشدنی است.»
arsha
بع ۲ شامل کارهایی است که مهم هستند اما فوری نیستند. به این ربع، ربع کیفیت می‌گوییم.
par4301
یکی از نکات اساسی برای این‌که در زندگی‌مان اولویت را به اولویت‌ها بدهیم، این است که رهبری را پیش از مدیریت قرار بدهیم... این است که قبل از این‌که بپرسیم، «آیا دارم کارها را درست انجام می‌دهم»، بپرسیم: «آیا دارم کارهای درست را انجام می‌دهم؟»
احسان رضاپور
در این باره فکر کنید که آیا می‌توان تصور کرد در مزرعه کار نکنیم و ناگهان کارها را در مدتی کوتاه و با فشار زیاد به نتیجه برسانیم؟ آیا می‌توان تصور کرد که فراموش کنیم در بهار بذر بکاریم، بعد در تابستان و در پاییز، ناگهان به مزرعه هجوم ببریم و سعی کنیم همهٔ کارها را با فشار و به‌سرعت به انجام برسانیم؟! آیا می‌توان تصور کرد که در پاییر بذرها را بکاریم و به جایش بیشتر به آن‌ها آب بدهیم تا زودتر آمادهٔ برداشت بشوند؟! می‌توان تصور کرد که به این ترتیب، یک‌شبه به محصولی فراوان برسیم؟! حتی فکرش هم خنده‌دار است. مضحک است. کار کوتاه‌مدت و فشرده، در نظام طبیعت نتیجه نمی‌دهد. ممکن است به نظر برسد در نظام اجتماعی نتیجه می‌دهد؛ اما این نتیجه فقط کوتاه‌مدت است. می‌توانید به‌دنبال راه‌حل‌های فوری بروید و به موفقیت ظاهری هم برسید. اما در بلندمدت، قانون زراعت بر تمام عرصه‌های زندگی حکمفرماست.
بهاره مظاهری

حجم

۶۰٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶۰٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۹۰۰
تومان