دانلود و خرید کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ شری آرگو ترجمه سمیرا ساجدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ اثر شری آرگو

کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

نویسنده:شری آرگو
انتشارات:نشر دانژه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۷۴۳ رأیخواندن نظرات
۴٫۰
(۱۷۴۳)
خواندن نظرات

معرفی کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

کتاب زنان ‌زیرک در پی پاسخ دادن به این سوال است. چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ کتاب زنان زیرک کتابی روان‌شناسانه درباره روابط زن و مرد، نوشته شری آرگو است.

زنان زیرک با ترجمه‌ی سمیرا ساجدی توسط نشر دانژه منتشر و برای خرید و دانلود در طاقچه ارائه شده است.

درباره‌ی کتاب زنان ‌زیرک

زنان زیرک کتابی اثر شری آرگو است. موضوع کتاب زنان زیرک این سوال است: چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ شری آرگو در زنان زیرک، از بعد روانشناسی به روابط بین زنان و مردان نگاه کرده است. او به جای تکیه بر تصویری رؤیایی و ایده‌آلیستی از روابط دو جنس مخالف، تصویری واقع‌گرایانه از طرز فکر و خواسته‌های مردان و رفتارهای درست یا نادرست زنان به ما ارائه می‌دهد و باوجود تعداد اندک نکاتی که با فرهنگ ما همخوانی ندارند، کتاب پر است از نکات آموزنده و جالبی که می‌توانند در زندگی هر روزه به کار بیایند.

نه‌تنها در برخورد با مردان، که در همه جا، این کتاب به زن‌ها کمک می‌کند که از گفتن واژه «نه» نهراسند و اجازه ندهند کسی از سادگی یا مهربانی آن‌ها بهره نادرستی ببرد. کتاب زنان زیرک برای زنان یک یادآوری برای بازگشت به خودشان است و از آنها می‌خواهد که با گذشت زمان و در طول زندگی، بعد زنانه وجود خویش را فراموش نکنند و به مرد زندگی‌شان نیز کمک کنند تا ویژگی‌های مردانه خود را از یاد نبرد.

اگر به شنیدن کتاب‌های صوتی علاقه‌مندید نیز می‌توانید کتاب صوتی زنان زیرک را بشنوید.

کتاب زنان ‌زیرک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب زنان زیرک راهنمایی است برای خانم‌ها، تا بتوانند بیش از پیش خود را با ضرب‌آهنگ زندگی امروزی و زنانگی خودشان هماهنگ کنند.

جملاتی از کتاب زنان ‌زیرک

یک زیرک کسی نیست که در خانه بنشیند و روی مهارت‌های 'تور کردن مردها' تمرین و تمرکز کند. آنچه او احساس می‌کند در اول رابطه باید باشد، این است که یک «همراه» خوب باشد. این کار تا وقتی که مرد یک 'نشستن عاشقانه زیر نور مهتاب' را با تلاش خودش به دست بیاورد، از سرش هم زیاد است.

در ابتدای رابطه حواستان را خیلی جمع کنید و از مطالب بعدی حتماً یادداشت بردارید تا فراموش نکنید:

اگر او برای ابراز عشق سر سوزنی تلاش نمی‌کند، همان موقع دارد به شما نشان می‌دهد که در آینده نیز چیزی برای ارائه دادن به شما ندارد.

این رفتار او، ربطی به ارزش شخص شما ندارد، بلکه به آنچه او برای ارائه دادن به شما دارد بر می‌گردد، و البته به اینکه شما خودتان را چگونه به او نشان داده باشید. آیا سرتان زیاده از حد شلوغ است؟ اگر او خیلی چیزها برای ارائه به شما داشته باشد اما شما به او اجازهٔ ابراز آن‌ها را ندهید، در این صورت او چاره‌ای جز عقب نشینی ندارد.

وقتی یک دختر ساده دل زیادی به مرد لطف می‌کند، رفتار او می‌گوید 'آنچه من برای ارائه به تو دارم کافی نیست'. یک زیرک اما پیام دیگری می دهد:' آنچه هستم کافی است می‌خواهی بخواه و نمی‌خواهی نخواه'.

نظرات کاربران

نازنین
۱۳۹۹/۰۱/۳۱

در واقع اصل حرف کتاب این بود که شما نفر اول رابطه هستید و خواسته‌های شما باید مقدم قرار بگیرد نه طرف مقابلتان و اینکه جذابیت شما به اعتماد ب نفس شماست به نظرم کتاب بیشتر برای دخترهایی نوشته شده بود

- بیشتر
kordelia
۱۳۹۹/۰۷/۲۹

چکیده حرف‌های نویسنده اینه که: من شماره یک هستم و همسر/ نامزد و... در زندگی‌ام شماره دو! و ما به اشتباه شمارش رو از دو آغاز میکنیم و خودمون رو رسما نادیده میگیریم... کتاب پر از نکات کاربردی و جدیده

- بیشتر
خانم کتابخوار
۱۳۹۹/۰۹/۱۹

به نظرم از اون کتاب هاییه که حداقل سه بار باید خونده بشه یه بار دوران مجردی . یه بار بعد از نامزد شدن . یه بار هم بعد از شروع زندگی مشترک

Hadith
۱۳۹۸/۰۶/۲۷

ترجمه این کتاب اسمش این نیست نخونده بگم کلا زن بودن کار سختیه... باید همسر رو راضی نگه داری... فرزند رو راضی نگه داری... خانواده همسر رو راضی نگه داری... مواظب باشی لبه پرتگاه نری و گاهی می بینی که

- بیشتر
مهدی بهرامی
۱۳۹۹/۰۷/۲۶

من به عنوان یه مرد برام جالب بود که ببینم کتاب چی میگه. فصل اول کتاب رو خوندم. به نظرم هر زنی با خوندن این کتاب و قبول کردن این لحن اول از همه در اعماق وجود باید حقارت رو

- بیشتر
fazi.ftp
۱۳۹۹/۰۸/۲۳

این کتاب رو هر خانمی باید بارها و بارها بخونه کاشکی یکی بود این کتاب رو قبل ازدواج به من معرفی میکرد . عالی بود

farzane
۱۳۹۷/۰۶/۲۵

من نمونه رو خوندم و به نظرم خیلی سطحی و نخ نما اومد. در کل با کتابایی که یاد میدن رفتارت رو با توجه به فرد مقابل تنظیم کنی نه خودت, میونه ای ندارم. فکر میکنم آدمی که رابطه ش

- بیشتر
کاربر 2373050
۱۳۹۹/۰۷/۲۸

عالیییییی بود از هر قسمتش نکته برداری کنید که همیشه تو ذهنتون باشه

sara
۱۳۹۹/۰۸/۰۸

کتاب بسیار خوبی است مخصوص خانم ها و دیدن ارزشهای خود و خود باوری و مثبت و سازنده است.

fz_jfr
۱۳۹۹/۰۳/۰۲

به نظرم کتاب جالبی نیست این حجم از تلاش برای تظاهر کردن فقط ارامش رو از ادم دور میکنه و مرد عاشق زنی میشه که در اصل ما نیستیم البته یک سری فصل های مفید داشت راجع به استقلال مالی ولی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۰۹۶)
آلبرت انیشتن در جشن پنجاهمین سالگرد ازدواجش گفت: هنگامی‌که با هم ازدواج کردیم، همان اول با هم قراری گذاشتیم. اینکه در زندگی مشترک‌مان، تصمیمات بزرگ بر عهده من باشد و تصمیمات کوچک بر عهده همسرم. ما این قرار را برای ۵۰ سال حفظ کردیم. فکر می کنم به همین دلیل هم بود که ازدواج‌مان آن‌قدر موفق بود. اگرچه باید بگویم بسیار عجیب بود که در تمام این ۵۰ سال، هرگز موردی پیش نیامد که نیاز به تصمیمی بزرگ داشته باشد.
Nasrin mohseninia
یک مرد با شما همانگونه رفتار می کند که شما با خودتان رفتار می‌کنید
*Narges*
وقتی یک زن طوری رفتار کند که گویی خودش به تنهایی، از پس انجام همهٔ کارها برمی آید، در آخر ناچار می شود همه کارها را خودش به تنهایی انجام دهد.
strang girl
مردها دنیا را اداره می کنند و زنان مردها را.
sara
یک زیرک کسی که او را نخواهد را نمی‌خواهد.
raheleh
: اگر زنی استقلال مالی خود را از دست بدهد و از نظر اقتصادی وابسته به مردش باشد، حق انتخاب‌های کمتری خواهد داشت و ناگزیر خواهد شد که در برابر خواست و اراده کس دیگری سر تعظیم فرود بیاورد. او تحت مرحمت شخص دیگری است. به این دلیل است که زن باید استقلال خود را حفظ کند و کارت صورتیاش را در دستان خودش نگاه دارد.
بلاتریکس لسترنج
هرگاه شما نقش خود را کوتاه، شیرین و دوست‌داشتنی بازی کنید و سپس مرموزانه خود را عقب بکشید، در نظر مرد بسیار با شخصیت جلوه خواهید کرد و او به احساسات شما توجه بیشتری نشان خواهد داد، بدون هیچ کلامی.
Fereshte Hsz
آن گفت‌وگوهای تلفنی دو ساعته که شما عاشق‌اش هستید، یک اشتباه بزرگ است. او بار اول این کار را دوست دارد، چون شما دوست دارید. اما بعد از آن، از این کار متنفر است. نگذارید گفت‌وگوهای تلفنی‌تان زیاد طولانی شود. نگذارید شما را به چشم یک وظیفه خسته کننده ببیند. تلفن‌ها را کوتاه و شیرین نگه دارید و او هرگز از تماس گرفتن با شما خسته نمی‌شود.
Mhsa
باید این درک کند که اگر رفتار درستی با شما نداشته باشد، شما بدون تردید آپارتمان یکخوابه‌ای که متعلق به خودتان باشد را به قصر زیبای او ترجیح می‌دهید. او باید احساس کند که اگر لازم باشد از احترام به شخصیت خود دفاع کنید، رانندگی با یک پینتو را به مرسدس بنز او ترجیح می دهید. او باید بداند که اگر شما احساس کنید مورد بی‌احترامی قرار گرفته اید، این زندگی راحت را رها می‌کنید و می‌روید.
بلاتریکس لسترنج
عادات بد بسیار آسانتر از عادات خوب پا می گیرند. زیرا عادات خوب، نیاز به تلاشی آگاهانه دارند. صبر کردن این تلاش را تقویت می‌کند.
*Narges*

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۱۸,۷۵۰
۵۰%
تومان