دانلود و خرید کتاب دنیای درون؛ منبع جهانی عرضه؛ هشت کیفیت انکارناپذیر فرد موفق جوئل اوستین ترجمه کمال مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دنیای درون؛ منبع جهانی عرضه؛ هشت کیفیت انکارناپذیر فرد موفق اثر جوئل اوستین

کتاب دنیای درون؛ منبع جهانی عرضه؛ هشت کیفیت انکارناپذیر فرد موفق

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:نشر تيسا
امتیاز:
۴.۴از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دنیای درون؛ منبع جهانی عرضه؛ هشت کیفیت انکارناپذیر فرد موفق

در جهان هستی قوانین بی‌شماری حاکم است که انسان تا امروز تنها بخشی از آن‌ها را درک و تجربه کرده است. کاربرد بسیاری از این اصول و قوانین در زندگی، باعث شکوفایی توانایی‌های بالقوه‌ ما می‌شوند. این توانایی‌ها از زمانی که متولد می‌شویم درون ما نهفته است. بسیاری از ما پا به دوران نوجوانی و جوانی گذاشته، میانسالی را تجربه کرده و آرام آرام به سالخوردگی و پیری قدم گذاشته‌ایم ولی نکتۀ اساسی در این است که ما هرگز به نیروها و عظمتی که درون خود حمل می‌کنیم هیچ توجهی نداشته‌ایم یا آنها را کشف نکرده‌ایم. اگر به‌دنبال ثروت، موفقیت، کامیابی و... هستیم، باید ابتدا درون خود را جست‌وجو کنیم، نیروهایمان را پیدا کنیم، آنها را رشد دهیم و به بیرون و دنیای اطراف انعکاس دهیم. به عبارت دیگر «باید باشیم، تا داشته باشیم». کتاب «دنیای درون» جول اوستین هشت اصل را معرفی می‌کند که به شما کمک خواهند کرد تا به نیروهای بالقوه و نهفته خود دست یابید و تبدیل به حقیقتی شوید که برای آن خلق شده‌اید. این اصول را در عمل به‌کار گیرید و قدم به مرحله جدیدی از سرنوشت خود بگذارید.
معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۸/۱۰/۲۸

خیلی عالیه و پر از انرژی مثبته...ممنون از طاقچه که اینو توی کتابخونه گذاشته

عاطفه
۱۴۰۱/۰۹/۱۴

کتاب خیلی قشنگیه سرشار از انرژی مثبت توصیه میکنم. ممنونم از طاقچه مهربون

sss
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

»شما می‌توانید و خواهید توانست» با خواندن این کتاب و هضم کردن واژه واژه آن جمله بالا را باور خواهید کرد. این کتاب را بنوشید و از آن لذت ببرید.

کاربر ۵۲۶۱۶۲۶
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

نویسنده قانون اول زندگی یعنی بخشش رو متوجه نشده هنوز

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۱)
هرگز آنچه خداوند در گذشته برای‌تان انجام داده است را فراموش نکنید.
Dexter
خداوند می‌فرماید: «هر وعده‌ای که بتوانید رؤیای آن را در قلب‌تان شعله‌ور نمایید، من آن را محقق خواهم کرد».
Baran Mim
شما بهتر از آن چیزی هستید که فکر می‌کنید. شما عظمت و قدرت فراوانی در درون و وجودتان حمل می‌کنید؛ بزرگ‌تر از آنکه بخواهید در جایی که هستید، گرفتار بمانید. تقدیر و سرنوشت شما بسیار متعالی‌تر از آن است که گرفتار روزمرگی و سطح متوسط رشد شوید.
حمید
هرآنچه پیش روی چشمان خود نگاه دارید، ناخودآگاه به‌سوی آن حرکت خواهید کرد.
Baran Mim
شما ناجی جهان نیستید. قرار بر این نیست که همه را خشنود نمایید و مشکلات‌شان را حل کنید. اگر این‌گونه عمل کنید، تنها فردی که خشنود نخواهد بود، خود شما هستید.
Dexter
اگر در ترافیک گرفتار شدید، نگرش مثبت را انتخاب کنید: «قصد ندارم که به‌خاطر این ترافیک مضطرب شوم. می‌دانم که در مکان درست و زمان مناسبی قرار دارم».
Dexter
رؤیای او برای زندگی شما، بزرگتر از رؤیای خود شما است.
Baran Mim
انسان از کنار این نکته به‌راحتی عبور می‌کند که الگوهای معیوب، سبب خلق چرخه‌های معیوب شده و به‌اصطلاح بدشانسی‌ها را در زندگی جاری می‌سازند. این الگوهای معیوب مانع شکوفایی استعدادها و عظمت وجودی انسان شده و موجب خلق آشفتگی و تضاد در زندگی بشر می‌شود.
Negin
خداوند رؤیای شما را چندین برابر خواهد کرد
Somayeh
بعضی از مردم متوجه این موضوع نیستند که همواره به‌دنبال فاجعۀ بعدی، شکست دیگر یا به‌دنبال بخت و اقبال بد دیگری هستند. آنچه به‌دنبالش هستید، را در ذهن‌تان تغییر دهید. شروع به جست‌وجوی نیکی، رحمت، سعادت، ارتقاء و رشد در زندگی‌تان نمایید
Dexter

حجم

۱۹۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

حجم

۱۹۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

قیمت:
۷,۹۰۰
تومان