دانلود کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین اثر مهبد قناعت‌پیشه

دانلود و خرید کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین

نویسنده:جول اوستین
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ذهنیت برکت آفرین

کتاب صوتی ذهنیت برکت‌آفرین نوشته جول اوستین این کتاب به شما یاد می‌دهد موفقیت از چه ذهنیتی ایجاد می‌شود. این کتاب به شما کمک می‌کند موفق شوید و در این مسیر ماهی‌گیری را به شما یاد می‌دهد، یعنی کاری کنید ذهنتان برای موفقیت آماده باشد.

درباره کتاب ذهنیت برکت آفرین

همه‌ ما دارای دیدگاهی نسبت به زندگی هستیم. همه‌ی ما در ذهن‌مان از خودمان، خانواده‌مان و آینده‌مان تصویری ذهنی داریم. سوال این است که: تصویر ذهنی شما چگونه‌ است؟ آیا خودتان را در حال بالارفتن، اوج‌گرفتن، در حال غلبه بر مشکلات و در یک زندگی بابرکت می‌بینید؟ یا این‌که تصویر ذهنی شما آینده‌ای پرتقلا، شکست‌خورده، درگیر اعتیاد و درگیر اضافه‌وزن برایتان ترسیم می‌کند؟ آینده‌ای که هیچ موفقیت و شانس بزرگی در آن وجود نخواهد داشت؟

آن تصاویری که به ذهن خودتان اجازه‌ی ساختنشان را می‌دهید، مشخص می‌کنند که زندگی شما چه‌گونه خواهد بود. اگر دیدگاه شما محدود باشد، زندگی‌تان هم محدود خواهد شد. ما می‌دانیم که انسان هرگونه فکر کند، به‌همان صورت برایش اتفاق می‌افتد.

از حد وسط فاصله بگیرید و خود را رها کنید و به زندگی فوق‌العاده‌ای برسید که خدا برایتان در نظر گرفته است.

ما همه تصویری از خودمان و زندگیمان داریم. تصاویری که به خودتان اجازه می‌دهید به زندگیتان وارد شوند، مشخص می‌کنند که چگونه زندگی خواهید کرد.

رویایی که خداوند برای زندگی شما در نظر دارد این است که چنان به زندگی بابرکت برسید که بتوانید خودتان برکتی برای زندگی دیگران باشید. جرات داشته باشید که برای زندگی پربرکت رویای بزرگی در سر بپرورانید و به خدا اعتماد داشته باشید که یک روز آن را به واقعیت تبدیل کند.

جول اوستین، با کمک ذهنیت برکت‌آفرین به شما کمک می‌کند تا ذهنیت شکست‌خورده را کنار بگذارید، تا این‌که روزی در آینده‌ نزدیک، به جای این‌که فقط رویایی در سر داشته باشید، بتوانید رویای خود را در واقعیت زندگی کنید. روزی که رویایتان به واقعیت تبدیل می‌شود.

شنیدن کتاب ذهنیت برکت آفرین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جول اوستین

 جول اوستین متولد ۵ مارس ۱۹۶۳میلادی است که معادل ۱۴ اسفند ۱۳۴۱ شمسی است و اکنون در آستانه هفتمین دهه زندگی خود است. جول اوستین کشیش، نویسنده و سخنران انگیزشی است که هر هفته یکشنبه‌ها در کلیسای بزرگ لیکوود جلوی بیش از ۱۶هزار نفر به مدت تقریبا ۲۵ دقیقه سخنرانی می‌کند.

پدر جول که یک کشیش بود، او را تشویق می‌کرد تا در کلیسا سخنرانی کند اما او نمی‌پذیرفت و علاقه‌ای نداشت. کلیسایی که بزرگترین کلیسای پروتستان (شاخه‌ای از مسیحیت) و در شهر هیوستون آمریکا واقع است. در نهایت جول اوستین در سال ۱۹۹۹ پس از فوت پدرش کار او را ادامه داد و به جای پدرش کشیش ارشد کلیسای لیکوود شد. او هیچ‌وقت تصورش را هم نمی‌کرد که راه پدرش را ادامه دهد.

سخنرانی‌های هفتگی او توسط بیشتر از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده یا شنیده می‌شود. او نویسنده کتاب‌های زیادی است که هفت تا از این کتاب‌ها جزو کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز به شمار می‌روند.

مخاطبان جول اوستین به او لقب «کشیش خنده رو» را داده‌اند. او سخنرانی‌هایش را با تکنیک‌های فن بیان با جذابیت به خصوصی همراه می‌کند طوری که وقتی پای صحبت‌های او می‌نشینید گذشت زمان را احساس نمی‌کنید.

اوستین در سایتش، خود را متعهد به کمک به مردم در تمام حوزه‌های زندگی که عشق بدون قید و شرط و امید بی‌پایان برای رابطه شخصی با عیسی مسیح کرده ‌است.

نظرات کاربران

d2
۱۴۰۰/۰۲/۳۰

مهبد قناعت پیشه ی لعنتی چه قدر خوب میخونییییییییی❤️❤️❤️

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۵/۰۳

این کتاب زندگی و اخلاق منو تغییر داد. عالیه؛ به نظرم هر کسی تو زندگیش باید حداقل یکبار این کتاب رو گوش کنه.

فریبا
۱۴۰۱/۰۲/۲۵

واقعا گوینده چقدر میتونه به قشنگی کتاب کمک کنه .آقای مهبد پیشه درجه یک هستن .جوری کتاب رو میخونن که حس میکنی خود نویسنده داره باهات صحبت میکنه 🌹🌹🌹

کاربر 3217753
۱۴۰۰/۰۳/۰۲

وااای عالیه عالی عالی چقدر تاثیر گذاره خدایا شکرت

saleh salmani
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

عالی هست حتما گوش کن

hamrah
۱۴۰۰/۰۹/۰۷

عالیه

کاربر ۱۴۹۶۵۰۷
۱۴۰۰/۰۲/۳۰

کتاب خیلی خوبی بود . گوش دادن کتاب های انگیزشی خیلی بهتر از خوندن اونهاست.کتاب های جول اوستین خیلی خوبه

hamed6424
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

کتاب خوبیه دیدگاه شما رو نسبت به آینده تغییر میده

Baran
۱۴۰۱/۰۱/۲۵

بی نظیر بود😍😍😍

پرنیا اسد
۱۴۰۰/۰۶/۲۳

عالیه پیشنهادش میکنم😍به تازگی تمومش کردم

زمان

۳ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۷۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۷۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان