دانلود کتاب صوتی عجیب ترین راز با صدای جابر جاهد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عجیب ترین راز اثر ارل نایتینگل

دانلود و خرید کتاب صوتی عجیب ترین راز

معرفی کتاب صوتی عجیب ترین راز

کتاب صوتی عجیب ترین راز نوشتهٔ ارل نایتینگل و ترجمهٔ امیر پورطهماسبی است. جابر جاهد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی عصارهٔ تحقیقات شگفت‌انگیز نویسنده در قالب فرمولی ساده برای موفقیت است.

درباره کتاب صوتی عجیب ترین راز

ارل نایتینگل، نویسندهٔ کتاب صوتی عجیب ترین راز معتقد است که بیشتر مردم از اهمیت عجیب‌ترین راز غافل هستند و به‌جای آن، در انفعال و بی‌عملی غوطه‌ور می‌شوند. آن‌ها بی‌هدف و ناراضی هستند و معنای زندگی را گم کرده‌اند. این کتاب صوتی به شما آموزش می‌دهد که چگونه ذهنیت خود را طوری تغییر دهید که بتوانید در زمینهٔ کاری خود جزو ۵ درصد موفق شوید. نویسنده در پایان کتاب، چالشی ۳۰روزه را به‌منظور پیاده‌سازی «عجیب‌ترین راز» ارائه کرده است. این آزمون برای خلق عادت‌های جدید و سالم طراحی شده که تمرکز آن‌ها، بر دستیابی به اهداف با کمک غلبه بر چرخهٔ مسموم افکارِ منفی است. تردید به خود، نگرانی، ترس و دیگر احساسات منفی، ما را در زندگی عقب نگه می‌دارند. چنانکه قانون کاشتن و دروکردن بیان می‌کند، اگر این احساسات منفی را در خاک ذهن خود بکاریم، خرمن اضطراب، ترس و شکست را درو خواهیم کرد. ذهن شما و فراتر از آن، کائنات، تفاوت بین محصول مثبت و منفی را درک نمی‌کنند. چه سم بکارید چه امید، معادل آنچه که کاشته‌اید را درو خواهید کرد. به‌محض اینکه تمرکز شجاعانه، آرام و مثبت بر یک هدف را جایگزین افکار محدودکننده و منفی کنید، فقر مالی، عاطفی و معنوی را با فراوانی عوض خواهید کرد و انواع ثروت‌ها از همه نوع در زندگی شما جاری خواهند شد.

شنیدن کتاب صوتی عجیب ترین راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی عجیب ترین راز

«هم‌اکنون در آمریکا میلیون‌ها نفر ۶۵ ساله و مسن‌تر وجود دارد و جالب آنکه بیشتر آنها مشکل مالی دارند. این افراد به دلیل نیازهای زندگی به شخص دیگری وابسته هستند. ما در هفت‌سالگی خواندن را یاد می‌گیریم، در ۲۵ سالگی یاد می‌گیریم چگونه زندگی خود را تأمین کنیم و غالباً در این سن باید یک خانواده را هم تأمین مالی کنیم و سرانجام ۶۵ ساله می‌شویم. در حالی که هنوز یاد نگرفته‌ایم چگونه از لحاظ مالی مستقل باشیم در ثروتمندترین سرزمینی که تاکنون وجود داشته است. چرا؟

چون همرنگ جماعت می‌شویم

مشکل این است که اکثر ما مانند آن گروه از مردمی عمل می‌کنیم که اشتباه می‌کنند، یعنی ۹۵ درصدی که موفق نمی‌شوند. چرا مردم همرنگ جماعت می‌شوند؟ آنها آگاه نیستند. به نظر می‌رسد اکثر مردم باور دارند که زندگی آنها توسط شرایط و نیروهای خارجی شکل می‌گیرد. آنها افراد وابسته به بیرون هستند.

در یک بررسی انجام شده که بسیاری از افراد شاغل را در بر می‌گرفت. از این افراد پرسیده شد، «چرا کار می‌کنید؟» یا «چرا صبح‌ها بیدار می‌شوید؟». نوزده نفر از ۲۰ نفر نظری نداشتند. و اگر آنها را تحت فشار قرار می‌دادیم می‌گفتند: «همه صبح سرکار می‌روند» و به همین دلیل نیز آنها سرکار می‌روند. حال برگردیم به تعریف موفقیت.

چه کسی موفق می‌شود؟ تنها شخصی موفق می‌شود، که به تدریج در حال تحقق یک آرمان ارزشمند است. و شخصی است که می‌گوید:

«می‌خواهم به این هدف برسم» و بعد شروع به کار برای رسیدن به آن هدف می‌کند.

من به شما می‌گویم چه افرادی موفق هستند. یک فرد موفق معلم مدرسه‌ای است که در حال تدریس در مدرسه است و کاری که دوست دارد را انجام می‌دهد. یک زن موفق زنی است که همسر و مادر است زیرا می‌خواسته که همسر و مادر شود و این کار را به خوبی انجام می‌دهد. مردی موفق است که پمپ‌بنزین را مدیریت می‌کند زیرا این رؤیای او بوده. موفق کارآفرینی است که شرکت خود را راه‌اندازی می‌کند زیرا رؤیای انجام آن را دارد، این کاری است که او می‌خواهد انجام دهد. موفق فروشنده‌ای است که می‌خواهد یک فروشنده درجه یک باشد و در سازمان خود رشد کند و در پی دستیابی به آن هدف باشد.»

نظرات کاربران

کاربر 1841968
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

بسیار عالی

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۷۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۷۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان