دانلود و خرید کتاب آغازی دوباره جوئل اوستین ترجمه افسانه مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آغازی دوباره اثر افسانه مقدم

کتاب آغازی دوباره

معرفی کتاب آغازی دوباره

کتاب آغازی دوباره، شخصیت جدید تو هر روز صبح شکل می‌گیرد، اثری خواندنی از جول اوستین با ترجمه افسانه مقدم است. این کتاب به ما کمک می‌کند تا با استفاده از باورهای مذهبی و توجه به حضور خداوند در لحظه لحظه زندگی، به موفقیت دست یابیم.

درباره کتاب آغازی دوباره

کتاب آغازی دوباره کتابی خواندنی است که به ما یادآوری می‌کند خداوند در تمام لحظات زندگی ما وجود دارد. جول اوستین در تلاش است تا با استفاده از آموزه‌های دیانت مسیح و تقویت باورمندی به خداوند، مسیر جدیدی را پیش پای مخاطبانش قرار دهد. مسیری که برای همه افراد لازم است. او در این کتاب به ما یادآوری می‌کند که خداوند از تمام مشکلاتی که برای ما پیش می‌آید یا تمام اشتباهات ما بزرگتر است. او تنها و تنها از ما می‌خواهد که یک قدم در کنارش برداریم. به این ترتیب به شکوفایی نزدیک‌تر می‌شویم. 

ما می‌آموزیم که شخصیت جدیدمان هر روز صبح شکل می‌گیرد، بنابراین هر روز مانند هدیه‌ای است که فرصت داریم از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم. این هدیه جدید فرصت شروع و آغازی دوباره است که به ما کمک می‌کند تا گذشته دردناکمان را کنار بزنیم و برای آوردن روزهای خوب به فعالیت و تلاش مشغول شویم

کتاب آغازی دوباره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب آغازی دوباره برای تمام افرادی است که دوست دارند در جاده موفقیت به پیش روند. اگر فکر می‌کنید در زندگی‌تان به یک شروع دوباره نیازمندید، این کتاب را حتما بخوانید. 

درباره جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

بخشی از کتاب آغازی دوباره

درست همان‌گونه که خورشید گرماپراکنی می‌کند، خداوند نیز انوار الطاف خویش را می‌پراکند. این‌طور نیست که خداوند کاری را از سر عادت یا تصادفی انجام بدهد، ماهیت وجود او چنین است. ذات پروردگار نیکی محض است. تشخیص دادن موهبت‌های خداوند امری مهم است. کتاب مقدس می‌گوید تمام موهبت‌های خوب از سوی پروردگار ماست، تمام موهبت‌های بزرگ و کوچک.

خداوند بارها و بارها، در زندگی ما میانجیگری کرده، مراقب ما بوده و شفایمان داده است. اما موهبت‌های او را تشخیص نمی‌دهیم. آن‌ها را تضمین‌شده نپندار. تصادفی نبود که همسرت را دیدی و عاشقش شدی. خداوند قدم‌هایت را هدایت می‌کرد. شغل خود را شانسی به دست نیاورده‌ای. دست رحمت پروردگار بوده است. اینکه فرزندانت قوی و سالم‌اند فقط به خاطر خوش‌اقبالی تو نیست، خداوند به تو لطف کرده است. باید تمام طول روز بگویی: خدایا بابت این موهبت‌ها از تو متشکرم. برای سلامتی‌ام از تو سپاس‌گزارم. برای همسرم از تو ممنونم. برای شرایط و موقعیت‌های خوبم از تو متشکرم.

تو باید چشم‌انتظار موهبت‌های خداوند باشی. طرز فکر ما باید چنین باشد: امروز بی‌صبرانه منتظرم تا ببینم خدا برایم چه می‌کند. هر اتفاق خوبی که رخ داد بی‌درنگ از خداوند سپاس‌گزاری کن. شاید رویدادی کوچک باشد، شاید یک‌مرتبه ایده‌ای خوب به ذهنت رسیده است. بی‌درنگ بگو «پروردگارا بابت این ایده از تو متشکرم، می‌دانم از طرف تو به ذهنم خطور کرده است.» یکی از پروژه‌های کاری‌ات را سریع‌تر و ساده‌تر از آنچه گمان می‌کردی انجام دادی، بی‌درنگ بگو «پروردگارا متشکرم که لطف خود را شامل این پروژه کردی.» خداوند دائم مشغول است. الطاف خود را به ما نشان می‌دهد، اما بسیاری از اوقات ما آن را تشخیص نمی‌دهیم. ما منتظر اتفاقاتی بزرگ و ویژه هستیم.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

Ostad Kazemi
۱۳۹۹/۰۹/۰۵

یک کتاب سرشار از آرامش برای شما همراه با ترجمه ای روان و زیرکانه پیشنهاد میکنم حتماً این کتاب را مطالعه کنید.

کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
۱۴۰۰/۰۵/۲۴

ژن های منفیتو خاموش کن

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۰۲/۰۳

جول استین محشره😍 تک تک واژه های این کتاب پراز حس و حال خوبه و ازش انرژی میگیری یکی از بهترینا درزمینه نویسنده های انگیزشیه و اون حس خوب رو با اعتقادات و ایمانمون ربط میده و باعث میشه وجود

- بیشتر
فریده
۱۴۰۰/۰۱/۰۸

خوب بود. مخصوصا بخش 1 و 2 رو خیلی دوست دارم. بخش 3 هم قسمت جملات تاکیدی خیلی مفید بود. باعث میشه ارتباط بهتری با خداوند داشته باشیم.

مریم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱

جول اوستین حرفهای خیلی قشنگی میزنه ی کتاب آرامبخش که میتونه حالتونو بهتر کنه. سخنرانی های تصویری و صوتی جول اوستین رو خیلی بیشتر از کتابهاش می‌پسندم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱۱)
«دروازه‌های رحمت الهی را با شکر و سپاس بگشایید»
khanom mohandes
«پروردگارا وجودم را وارسی کن و قلب من را بشناس. اگر در من موضوعی هست که تو را آزرده می‌کند به آن اشاره کن و در مسیر زندگی جاودان، هدایت گام‌هایم را بر عهده بگیر.»
negah
باید امسال نسبت به سال گذشته با مردم خوش‌برخوردتر باشیم. باید منظم‌تر باشیم. عادت‌های بد خود را کمتر کنیم و طرز فکر بهتری در پیش بگیریم.
فریده
دیگر برای چیزی که نمی‌توانی تغییر بدهی، سوگواری نکن. جایی که خداوند نقطه قرار داده است، علامت سؤال نگذار. اگر خداوند نقطه قرار داده است، دیگر حتی یک دقیقه هم وقتت را هدر نده تا بپرسی چه شد، وقتت را برای پیدا کردن دلیل تلف نکن و در منجلاب شکست و ترحم فرو نرو. آن فصل تمام شده و به پایان رسیده است.
زهرا
عزیز من دعا می‌کنم که همیشه از هر جهت به خواسته‌هایت برسی و سلامت باشی، درست همان‌گونه که روحت شکوفا می‌شود.
°•. MaryaM .•°
در دل تمام کسانی را که به تو بدی کرده‌اند ببخش، نه به خاطر آن‌ها، بلکه به خاطر خودت. کینه مانند این است که تو سم بنوشی و منتظر باشی تا دیگران بمیرند. فقط به خودت ضرر می‌رساند. آن‌ها و کارهایشان را به خداوند بسپار. او بهتر می‌تواند این موضوع را حل‌وفصل کند.
°•. MaryaM .•°
اجازه نده قلبت پریشان بشود و هراسان نباش
khanom mohandes
اجازه نده قلبت پریشان بشود و هراسان نباش.»
°•. MaryaM .•°
تو اشرف مخلوقات پروردگار متعال هستی و همان‌طور که دی. ان.ای فیزیکی خود را از والدین زمینی‌ات به ارث برده‌ای، دی. ان.ای معنوی خود را از خالق آسمانی‌ات به ارث می‌بری. او ژن نشاط، قدرت، آرامش و پیروزی را در وجود تو قرار داده است.
°•. MaryaM .•°
مسیر زندگی من همچون خورشید تابان است. تمام روز می‌درخشد و می‌درخشد.
فریده

حجم

۱۰۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

حجم

۱۰۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان