دانلود و خرید کتاب یک جاسوس در میان دوستان بن مک اینتایر ترجمه علی هادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک جاسوس در میان دوستان اثر بن مک اینتایر

کتاب یک جاسوس در میان دوستان

معرفی کتاب یک جاسوس در میان دوستان

کتاب«یک جاسوس در میان دوستان؛کیم فیلبی و خیانت بزرگ» سرگذشت زندگی کیم فیلبی، جاسوس پرآوازهٔ سازمان ام‌آی ۶. بریتانیا است. مأموری زیرک و کارکشته که پس از گذراندن مراحل و مراتب ارتقا در این آژانس پیچیده و سراسر ترفند، به‌تدریج درمی‌یابد که نقابش در حال فروافتادن است. این کتاب که در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز هم قراردارد، سراسر برمبنای حقایق و منابع موثق نگاشته شده‌است؛ بااین‌حال، مک‌اینتایر با تبحر و سابقه‌ای که در تألیف رمان‌های جاسوسی دارد، با رویکردی داستان‌گونه و گاه طعنه‌آلود به توصیف ساختار دو آژانس اطلاعاتی بریتانیا (ام‌آی ۵ و ام‌آی ۶) و در کلّ بررسی فضای سیاسی و اجتماعی انگلستان و اروپا در طول جنگ جهانی دوم و پس از آن پرداخته است. علاوه بر راز بزرگ فیلبی که در طول داستان و با ظرافت قلم نویسنده به‌تدریج و لایه‌به‌لایه افشا می‌شود، صفحاتی از تاریخ معاصر اروپا نیز در خلال این حوادث ورق می‌خورد. دانستن این مطلب خالی‌ازلطف نیست که این اثر کتاب محبوب دیوید کامرون، نخست‌وزیر بریتانیا برای مطالعه در تعطیلات بوده است. بی‌شک خوانندهٔ علاقه‌مند از این دریچه به برخی ناگفته‌های دوران جنگ سرد پی خواهد برد و شاید این اثر فرصتی باشد برای پژوهش و مطالعهٔ بیشتر دربارهٔ یکی از حساس‌ترین دوره‌های تاریخ معاصر.

نظرات کاربران

Farid
۱۳۹۷/۰۹/۰۳

اگه کتابهای فردریک فورسایت رو خونده باشید تقریبا توی همه اشون اسم کیم فیلبی اومده و همیشه هم فورسایت در حال ماسمالی و کم اهمیت نشون دادن این قضیه و اوردن مثال از جاسوسهای دوجانبه ی امریکایی برای مقابله به

- بیشتر
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۸/۰۶/۰۷

واقعا کتاب عالیه جز به جز مطالب درموردفیلبی ودوستان و اطرافیان گفته شده «کیم فیلبی» برای دهه ها در سازمان های اطلاعاتی بریتانیا فعالیت کرد و همزمان، به شکل مخفیانه و به عنوان یک جاسوس دو-جانبه، در خدمت نیروهای شوروی

- بیشتر
sami
۱۳۹۷/۰۶/۲۰

از خوندن کتاب خیلی لذت بردم، کم و کاستی هایی داشت ولی با توجه به حجم بالای صفحات، قابل اغماض بود..فقط کاش به جزییات زندگی خانوادگی فیلبی بیشتر پرداخته میشد..

سعید
۱۳۹۹/۰۹/۱۵

به نظر من غلط های املایی بیشمار،ویراستاری بسیار بد،ترجمه بدتر ،واقعا ضغیف

سمانه انصاف جو
۱۴۰۰/۰۱/۲۷

انگار داری بریده های روزنامه رو میخونی

hamidzz
۱۳۹۹/۰۷/۱۳

کتاب از لحاظ داستانی بی نظیر و از لحاظ محتوا نیز بسیار عالی است

کاربر 1045726
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

نوشته بودین این کتاب رو «دیوید کامرون» هم خونده...!؟ خیلی خیلی مزخرفه ، کتابی رو که اون خونده ، منم بخونم..! حتی دقیقتر بگم ، چون اون خونده‌اش پس بهتره که ما اصلأ نخونیمش... هرچی باشه دیوید کامرون و امثال اون دشمن صددرصد مردم

- بیشتر
مهراد حسن پور
۱۴۰۲/۰۹/۰۱

از اسم کتاب معلومه موضوعش چیه و به نظرم کتاب جذابی هست اوایل کتاب کمی گیج کننده و خسته کنندس چون افراد مختلف مرتبط رو معرفی میکنه و اسم های مختلف رو میاره ولی در مجموع و بخصوص آخرای کتاب

- بیشتر
soheill
۱۴۰۰/۰۳/۰۹

عالی و بی‌نقص

کاربر ۱۵۷۳۷۳۲
۱۳۹۹/۰۱/۱۵

فوق العاده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۹)
او در اتومبیلش مشغول صرف برندی و شکلات بود، ناگهان بمبی از سمت جمهوری‌خواهان نزدیک ماشین منفجر شد که منجر به کشته‌شدن سه خبرنگار جنگی همکارش منجر شدگردید.
سیّد جواد
او آشکارا جاه‌طلب بود، اما به اقتضای منش انگلیسی انگیزه و اشتیاق خود را پشت «ژست دنیادوستی شیرین و آسودگی خاطر» پنهان می‌کرد.
محمدحسین
رفاقتی که نقشی پراهمیت در تاریخ بازی کرد.
فاطمه ناظریان
سوءظن بیش از حد گاهی می‌تواند نتایج غم‌بارتری از زودباوری بیش از حد داشته باشد.
محمدحسین
«می‌دانی مویرا، من همیشه اعتقاد دارم که وفاداری به دوستان مهم‌تر از هر چیز دیگر است»
محمدحسین
«چیزی مرموز در او بود. هرگز شما را در موضوعات جدی داخل نمی‌کرد؛ هرچه بود طنز و کنایه بود.»
فاطمه ناظریان
وَنسیتارت مخالف سرسخت مماشات بود و باورداشت که آلمان «به‌محض اینکه به‌اندازهٔ کافی احساس قدرت کند»، جنگ دیگری را آغاز خواهد کرد.
فاطمه ناظریان
اما زیر ظاهر تن‌آسا، عادی و «سستی اشراف‌منشانهٔ» او، شخصیّتی پیچیده‌تر پنهان شده بود، شخصیت یک ماجراجو با میل به خرابکاری.
فاطمه ناظریان
کلود از موسیقی، که دچار سوءهاضمه‌اش می‌کرد، بیزار بود، تمامی راه‌ها برای برقراری ارتباط صمیمانه را «بی‌خاصیت» می‌دانست و اعتقاد داشت «بهترین راه برای برخورد با خارجی‌ها این است که به انگلیسی سرشان فریاد بزنی.»
فاطمه ناظریان
غیرقابل‌اعتمادترین افراد همان‌هایی هستند که پس از اینکه همه‌چیز رخ داد، ادعا می‌کنند ما می‌دانستیم یک روز همهٔ این‌ها رخ می‌دهد.
محمدحسین

حجم

۹۵۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۹۵۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۷۷,۵۰۰
تومان