دانلود و خرید کتاب فلش راشل آنه‌ریج ترجمه عطیه میرخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فلش اثر راشل آنه‌ریج

کتاب فلش

انتشارات:نشر هیرمند
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فلش

راشل نویسنده کتاب و تام شوهرش برای گذران زندگی، هنر نقاشی دیواری را انتخاب کردند و کارشان کم کم رونق گرفت. صاحب سه فرزند شدند در مسیر زندگی موفقیت‌ها، ناکامی‌ها و شکست‌ها را تجربه کردند؛ تا این‌که شبی در راه بازگشت به خانه، خری سرگردان جلوی ماشین راشل سبز شد. تام و راشل به او غذا دادند و تیمارش کردند و مدتی هم به دنبال صاحبش گشتند اما نتوانستند پیدایش کنند. آنها نام فلش را برای او انتخاب کردند. زندگی کردن با یک خر به عنوان حیوان خانگی بسیار سخت بود اما تجربه‌ای بی‌نهایت شیرین را برایشان به همراه داشت. نگهداری از فلش زندگیشان را دگرگون کرد و درهای رحمت و موفقیت و شادکامی به روی آنان باز شد. «شکست مانند پوشیدن کت خیس پشمی در یک روز داغ تابستانی است که لباس فانتزی چین‌دار مثبت‌اندیشی را زیر وزنش له می‌کند. بهترین و گاهی تنهاترین کاری که می‌شود کرد این است که بمانی و به بقای خودت ادامه بدهی و از دل این احساسات عبور کنی. سر کار می‌روی، غذا روی میز می‌گذاری، لبخند می‌زنی و بچه‌هایت را در بازی هاکی تشویق می‌کنی و شب‌ها زیر پتو دست‌ات را دراز می‌کنی تا دست‌های گرمی را در دستانت لمس کنی و هیچ لحظهٔ شیرینی را از دست ندهی. اما با تمامی این گرفتاری‌ها و فعالیت‌ها باورداری که چیزی باید تغییر کند، اگرنه تو دیگر نمی‌توانی به بقای خودت ادامه دهی. این دقیقاً همان احساسی بود که من داشتم؛ درست شبی که این خر سروکله‌اش در زندگی ما پیدا شد». راشل بعد از رسیدن به موفقیت‌های گوناگون در زندگی‌اش آنها را در وبلاگی با زنان دیگر به اشتراک می گذاشت. او سخنرانی دلچسب است که عاشق گفتن داستان‌های جالب و اغلب دردناکی است که قلب را به چالش می‌کشد و عشق پروردگار را با شیوه‌هایی غیرمنتظره آشکار می‌کند.

نظرات کاربران

Saeed Azami
۱۴۰۱/۰۵/۲۴

من نمی‌دونم نشر هیرمند چی پیش خودش فکر کرده که همچین "چیزی" رو برای ترجمه و چاپ انتخاب کرده یه خر وارد زندگی یه خانواده میشه و این قراره داستان رو جلو ببره حالا فرض کنید تو اون مزرعه و اینا، خر

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
کتاب خوب مثل دوست خوب است؛ هردو کمیاب‌اند.
سیّد جواد
خیلی از کتاب‌ها ابتدا خود را خوب نشان می‌دهند، اما چند خط پایین‌تر خواننده را مأیوس می‌کنند. حتی اگر آن کتاب را کسی توصیه کرده باشد که خیلی به او اعتماد دارید، باز هم نمی‌توانید مطمئن باشید شما هم می‌توانید همان ارتباطی را با آن کتاب برقرار کنید که او کرده است و این‌که هردوی شما دراین زمینه هم‌نظر باشید.
سیّد جواد
هیچ‌کس دوست ندارد از یک خر مراقبت کند، به او غذا بدهد و تیمارش کند.
سیّد جواد
وقتی سروکل فلش در زندگی آن‌ها پیدا شد
سیّد جواد
هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم دختری باشم که سفرهٔ دلم را به روی خری باز کنم،‌ ولی فلش قلب مرا دزدی
سیّد جواد
فلش، خر بی‌خانمانی که به من درس زندگی، ایمان وفرصت‌های دوباره داد.
سیّد جواد
شکست مانند پوشیدن کت خیس پشمی در یک روز داغ تابستانی است که لباس فانتزی چین‌دار مثبت‌اندیشی را زیر وزنش له می‌کند. بهترین و گاهی تنهاترین کاری که می‌شود کرد این است که بمانی و به بقای خودت ادامه بدهی و از دل این احساسات عبور کنی. سر کار می‌روی، غذا روی میز می‌گذاری، لبخند می‌زنی و بچه‌هایت را در بازی هاکی تشویق می‌کنی و شب‌ها زیر پتو دست‌ات را دراز می‌کنی تا دست‌های گرمی را در دستانت لمس کنی و هیچ لحظهٔ شیرینی را از دست ندهی.
elham

حجم

۲۹۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۹۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۵۰۰
تومان