دانلود و خرید کتاب بهشت زیبای خدا، حقیقت دارد ایبن الکساندر ترجمه شهاب حاجی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهشت زیبای خدا، حقیقت دارد اثر ایبن الکساندر

کتاب بهشت زیبای خدا، حقیقت دارد

معرفی کتاب بهشت زیبای خدا، حقیقت دارد

کتاب بهشت زیبای خدا، حقیقت دارد نوشتهٔ ایبن الکساندر و گلسا دیبا و ترجمهٔ شهاب حاجی زاده است. انتشارات ذهن آویز این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد سفر یک جراح برجستهٔ مغز و اعصاب به جهان پس از مرگ است.

درباره کتاب بهشت زیبای خدا، حقیقت دارد

کتاب بهشت زیبای خدا، حقیقت دارد را فردی نوشته است که روزی دریافته زندگی انسان با مرگ بدن و مغز او پایان نمی‌گیرد. او در این کتاب آنچه را خارج از بدن انسان و این جهان دیده، روایت کرده است. این کتاب در ۳۶ بخش نوشته شده است.

عنوان برخی از بخش‌های آن عبارت‌اند از: «موسیقی طنین‌انداز و دروازه‌ی ورود»، «نوع خاصی از تجربه‌ی نزدیک به مرگ»، «فراموش کردن و به یاد آوردن»، « جایی برای پنهان شدن نیست» و «بازگشت از عالم مردگان».

خواندن کتاب بهشت زیبای خدا، حقیقت دارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد زندگی پس از مرگ پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب بهشت زیبای خدا، حقیقت دارد

«در چند هفته‌ی اول بعد از به هوش آمدنم، هر جا که می‌رفتم، مردم به گونه‌ای به من نگاه می‌کردند که گویی از قبر بیرون آمده بودم. به صورت تصادفی یکی از پزشکانی را که در روز ورودم به بیمارستان، در آنجا حاضر بود دیدم. او نقشی مستقیم در فرایند درمانم نداشت، اما زمانی که آن روز صبح به اتاق اورژانس برده می‌شدم، وضعیتم را به خوبی دیده بود.

او سؤالی را از من پرسید که برای تمامی پزشکان مطرح می‌شد. «اصلا چطور ممکنه زنده باشی؟ ببینم، نکنه برادر دوقلوی ایبن هستی؟»

لبخندی زدم، پیش رفتم و محکم با او دست دادم تا باور کند که واقعآ خودم هستم.

اگرچه سؤال او درمورد برادر دوقلوی من فقط یک شوخی بود، اما نکته‌ی مهمی را نیز دربرداشت. من همچنان از هرلحاظ دو شخصیت داشتم و اگر می‌خواستم کاری را که به پسرم ایبن گفته بودم انجام داده و از تجربه‌ام برای کمک به دیگران استفاده کنم، باید تجربه‌ی نزدیک به مرگم را با دانش خود تلفیق می‌کردم و این دو شخصیت را به هم پیوند می‌دادم.

یک تماس تلفنی را به یاد آوردم که چندین سال پیش‌تر، یک روز صبح، دریافت کرده بودم. در حال بررسی تصاویر دیجیتال یک تومور مغزی بودم که قرار بود آن روز جراحی کنم که مادر یکی از بیمارانم با من تماس گرفت. این زن را سوزانا می‌نامم. شوهر سوزانا، که او را جورج می‌نامم، یکی از بیمارانم بود که تومور مغزی داشت. جورج، با وجود تمام تلاش‌ها، یک سال و نیم پس از تشخیص بیماری‌اش، فوت کرد. حال، دختر سوزانا در اثر چندین متاستاز مغزی ناشی از سرطان سینه بیمار بود. احتمال زنده ماندنش به مدت بیش از چند ماه، بسیار پایین بود. زمان خوبی برای پاسخ دادن به تلفن نبود چرا که تمام تمرکزم را روی آن عکس دیجیتالی معطوف کرده و در حال برنامه‌ریزی دقیق برای روند ورود به مغز و خارج کردن تومور بدون آسیب زدن به بافت اطراف آن بودم. اما با سوزانا تلفنی صحبت کردم چرا که می‌دانستم او در تلاش برای انجام دادن کاری‌ست تا بتواند آن شرایط را تحمل کند.»

معرفی نویسنده
عکس ایبن الکساندر
ایبن الکساندر

ایبن الکساندر سوم دسامبر سال ۱۹۵۳ در کارولینای شمالی متولد شد. او از نسل خانواده‌ای تماما دانشمند، حقوقدان و پزشک بوده و خود نویسنده، سخنران و جراح مغز و اعصاب است. وی تحصیلات درخشانی با نمرات عالی در رشته شیمی، پزشکی و تخصص مغز و اعصاب در دانشگاه‌های کارولینای شمالی، دوک و مدرسه پزشکی هاروارد دارد. همچنین ۲۵ سال فعالیت در حوزه پزشکی داشته و در این مدت زمان بیش از ۱۵۰ مقاله به صورت انفرادی یا مشترک تالیف نموده و بیش از ۲۰۰ ارائه در کنفرانس‌های بین‌المللی پزشکی در سراسر جهان دارد.

نظرات کاربران

hassan
۱۳۹۹/۰۵/۰۳

کتاب خیلی خوبیه به خصوص اینکه نویسنده کتاب پزشکی برجسته هست و این موضوع اعتبار کتاب رو بیشتر می کنه. این کتاب رو همراه با کتاب سه دقیقه در قیامت بخونین.

atiye
۱۳۹۹/۰۱/۱۸

تجربه ی مرگ و بازگشت به دنیا از زبان یک متخصص مغز و اعصاب و باتوجه به دلایل علمی که آورده بود جذاب بود👍👍👍

arash
۱۳۹۷/۰۸/۱۵

به نظر من باید سوابق اعتقادی این فرد چک بشه و در مورد گذشته اش اطلاعاتی به دست آورد و دید آیا واقعا اینطور که میگه یک فرد اسما مذهبی بوده و بیشتر اهل علم بوده یا نه از اول

- بیشتر
MasoudTM64
۱۳۹۹/۰۵/۰۳

کتاب خوبی بود و در واقع سعی بر رساندن پیامی دارد مبنی بر اینکه جهانی که ما در آن زندگی میکنیم در مقابل جهان بعد از مرگ واقعا یک بازی و وهم و خیاله و زندگی اصلی و حقیقی بعد

- بیشتر
Mohammad
۱۴۰۱/۰۹/۱۳

(۹-۱۳-[۲۲۱]) ابین الکساندر یه جراح برجسته ی مغز و اعصابه که به دلیل ابتلا به یه بیماری نادر به مدت هفت روز به کما میره و این باعث میشه تا تجربه ای نزدیک به مرگ داشته باشه؛ او که در ابتدا

- بیشتر
حسین
۱۳۹۹/۰۹/۲۳

بیشتر شبیه کتاب زندگی نامه و بیوگرافی هست تا رخداد های پس از مرگ ، در کل این کتاب مجموعا شاید نهایتا دو صفحه راجع به وقایع رخ داده در دنیای دیگر توضیح داده که آن را هم به زیبایی

- بیشتر
raana
۱۳۹۹/۰۱/۰۱

دوست عزیزی که میگید هنگام مرگ ماده مخدر تولید میشه در ذهن و باعث توهم میشه...ایشون دکتر مغز و اعصاب بودن و کاملا علمی توضیح دادن که دچار مرگ مغزی شده بودن و عملا مغزی نداشتن که توهم بزنه!

مریم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰

خیلی خوشم اومد....کتاب ی که مدتها توذهن می مونه

نایب
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

این کتاب یکی از بهترین ها در زمینه تجارب نزدیک به مرگ بود ، شنیدن این اتفاق از زبان یک جراح مغز که فرد معتقدی نیز نبوده بر اعتبار گفته ها افزوده است ، متن کتاب روان و بسیار جذاب

- بیشتر
naz a
۱۳۹۹/۰۵/۰۳

این کتاب رو چندسال قبل از خیابون انقلاب خریدم و چندبار خوندم، برای همه جویندگان حقیقت دنیای ابدی به شدت جذاب خواهد بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۵۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۲۰%
تومان