دانلود و خرید کتاب یافتن جوهر درون کن رابینسون ترجمه فرناز تیمورازوف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یافتن جوهر درون اثر کن رابینسون

کتاب یافتن جوهر درون

معرفی کتاب یافتن جوهر درون

شما چگونه هستید؟ آیا در جوهر خود هستید؟ آیا می‌دانید جوهرتان چیست و چگونه می‌توانید آن را پیدا کنید؟ افراد بیشماری هستند که در جوهر خود زندگی می‌کنند و حس می‌کنند همان چیزی را انجام می‌دهند که برایش به وجود آمده‌اند. بسیاری هم این گونه نیستند؛ در نتیجه، آن‌ها واقعاً از زندگی خود لذت نمی‌برند؛ آن‌ها زندگی خود را تحمل می‌کنند و انتظار آخر هفته را می‌کشند. چرا مهم است که جوهر خود را کشف کنید؟ مهم‌ترین دلیل، شخصی است. یافتن جوهرتان، به این دلیل حیاتی است که بفهمید چه کسی هستید و در انجام دادن چه کارهایی در زندگی خود قابلیت دارید. کتاب «یافتن جوهر درون» در ادامه کتاب قبلی کن رابینسون، به نام «جوهر درون» که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، نوشته شده‌است و مکمل نهادی و بخش بعدی آن است. ایده‌های درونی ارائه‌شده در کتاب جوهر درون را به تصویر می‌کشد و اندرزها، روش‌ها و منابعی را عرضه می‌دارد که آن ایده‌ها را در زندگی عملی می‌کند. این کتاب جدید شامل ده فصل است. فصل یک اصولی بنیادی و قوانینی اساسی برای یافتن جوهر و این‌که تلاش در این امر چقدر مهم است، شرح می‌هد. فصل دو درباره‌ی درک استعدادهای شخص است و روش‌ها و ابزاری را برای نیل به این هدف ارائه می‌کند. فصل سه به چرایی این مطلب می‌پردازد که ممکن است عمق واقعی استعدادهای ذاتی خود را ندانید و این‌که در این‌باره چه کار می‌توانید بکنید. فصل چهار در مورد کشف احساسات خود است و این‌که احساسات چقدر در یافتن جوهر و تقویت انرژی روحی و روانی مؤثر خواهد بود. فصل پنج مفهوم شادی را بررسی می‌کند و این‌که یافتن جوهر چقدر به افزایش شادی در زندگی کمک می‌کند. فصل شش روی استعدادهای شخص تمرکز می‌کند و این‌که آیا این استعدادها منجر به پیشرفت یا پسرفت شما می‌شود. فصل هفت به شما کمک خواهد کرد تا اهمیت و ارزش شرایط کنونی را درک کنید و فرصت‌هایی برای تغییر به وجود آورید. فصل هشت درباره‌ی ارتباط و چگونگی این ارتباط با کسانی است که از جوهر شما بهره می‌برند. فصل نه به شما کمک می‌کند یک برنامه‌ی کنشی را طرح‌ریزی و بحران‌های قدم‌های بعدی را پیش‌بینی کنید. فصل ده تأملی روی موضوعات اصلی کتاب و توان‌دهی برای درک این مطلب است که چرا باید سفر را از ابتدا شروع کنید.

نظرات کاربران

ツAlirezaツ
۱۳۹۷/۰۲/۱۳

تعریف این کتاب رو دکتر شکوری در برنامه کتاب باز کرده بودند و همین که دیدم طاقچه آورده با وجود اینکه تصمیم گرفته بودم دیگه از طاقچه کتاب متنی نخرم و اول همینایی که دارم رو بخونم ولی نتونستم جلو

- بیشتر
سارا
۱۳۹۸/۰۳/۱۹

جلد اول کتاب به نام المنت هستش با ترجمه رحمان رحمان زاده

farzane
۱۳۹۷/۱۰/۲۳

میشه بیارینش تو کتابخونه؟

سینا
۱۳۹۷/۰۲/۲۶

خوبه بریده هاشو میزارم

saeid
۱۴۰۰/۰۵/۰۲

کتاب در مورد کمک به یافتن کاری نهفته در وجود انسانهاست که آن را واقعادوست دارند و از آن خسته نمی شود و لذت می برد.

elham saji
۱۳۹۷/۰۴/۲۸

کتاب مفید و خوبیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲۰)
کنفوسیوس گفته است: «شغلی را انتخاب کنید که دوست دارید، و در این صورت حتی یک روز در زندگی‌تان مجبور به کار کردن نخواهید بود.»
ツAlirezaツ
جودیت باتلر می‌گوید: «هیچ وقت خودم را کاملاً نمی‌شناسم چرا که در قسمتی از وجودم ردپای پیچیده‌ی دیگران وجود دارد.»
ツAlirezaツ
وقتی در جوهر خود باشید، نظرتان درباره‌ی زمان عوض می‌شود. اگر کاری را انجام دهید که واقعاً دوست دارید، یک ساعت برایتان مانند پنج دقیقه می‌گذرد؛ اگر کاری را انجام دهید که دوست ندارید، پنج دقیقه برایتان مانند یک ساعت می‌گذرد.
ツAlirezaツ
دو ماهی جوان در حال شنا کردن در جهت جریان آب بودند و یک ماهی بزرگ‌تر در جهت مخالف آن‌ها شنا می‌کرد. ماهی بزرگسال گفت: «صبح به خیر پسرها. آب چطور است؟» آن دو ماهی به او لبخند زدند و از کنارش گذشتند. بعد از مدتی، یکی از ماهی‌های جوان رو به دیگری کرد و گفت: «آب دیگر چیست؟» جوهر طبیعی‌اش آن‌قدر برایش عادی بود که حتی متوجه نبود در آن شنا و زندگی می‌کند. در جوهر خود بودن، همانند همین موضوع است: انجام دادن کاری که حس کامل متعارف بودن به شما می‌دهد، شدیداً در وجودتان طنین می‌اندازد و حس می‌کنید همان شخصی هستید که واقعاً باید باشید.
ツAlirezaツ
جایی که کاری را شروع می‌کنید همان جایی نیست که آن را تمام خواهید کرد.
ツAlirezaツ
به قول جوزف کمبل، اگر در جهت احساساتتان پیش بروید، فرصت‌هایی پدیدار می‌شوند که حتی تصورش را هم نمی‌توانستید بکنید؛ فرصت‌هایی که اگر پیش نمی‌رفتید، هرگز به دست نمی‌آوردید.
MldSr
«آنچه باعث موفقیت افراد می‌شود انگیزه، پشتکار و توانایی آن‌ها در عبرت گرفتن از اشتباهات و میزان سخت‌کوشی در انجام دادن کارهاست.»
ツAlirezaツ
اگر خود را در برابر تجربیات جدید آزاد بگذارید، احتمال‌ها تصاعدی به تجربیاتی تبدیل می‌شوند که دنیای شما را عمیقاً تغییر مثبتی می‌دهند.
جودی‌آبــوت
در هر موقعیتی که باشید، آنچه برای شما اتفاق می‌افتد بیشترین تأثیر را در زندگی‌تان نمی‌گذارد بلکه برداشت شما از اتفاقات زندگی است که بیشتر از همه اهمیت دارد.
ツAlirezaツ
یافتن جوهر سفری اکتشافی برای یافتن خود است. همان‌طور که در پیشگفتار به آن اشاره کردم، یک سفر دوراهه است: یک سفر درونی برای کشف آنچه درونتان نهفته است و یک سفر برونی برای کشف فرصت‌هایی که در محیط اطرافتان وجود دارد.
ツAlirezaツ

حجم

۳۰۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۳۰۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان