دانلود و خرید کتاب والدین قطعاً تأثیرگذارند میشل بربا ترجمه ستاره بابایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب والدین قطعاً تأثیرگذارند اثر ستاره بابایی

کتاب والدین قطعاً تأثیرگذارند

معرفی کتاب والدین قطعاً تأثیرگذارند

«والدین، قطعاً تأثیرگذارند» کتابی از مجموعه کتاب‌های «کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان» و نوشته میشل بربا است. در این کتاب شما با هشت مهارت خودباوری، پرورش توانایی‌ها، برقراری ارتباط، حل مشکلات، کنارآمدن، هدف‌گذاری، تسلیم‌نشدن و مهربانی آشنا خواهیدشد. این نویسنده تعدادی از بهترین ایده‌ها و فعالیت‌هایی را که تاکنون جمع‌آوری شده، در یک جلد برای والدین گردآوری کرده است. شما فهرستی از ارزشیابی‌ها را خواهید یافت که به شما کمک می‌کند نقاط‌قوت و ضعف‌های کودکتان را شناسایی کنید. یک دوجین رهنمودهای کوتاه بچه‌داری، مراحل ساده‌ای که نشان می‌دهند هریک از مهارت‌های موفقیت را چگونه ارتقاء دهیم و فعالیت‌های عملی متعدد که می‌توانید برای آموزش هشت مهارتی که در موفقیت بیشترین اهمیت را دارند به کارشان ببندید. میشل داستان‌های جذابی را هم درباره کودکان واقعی که استعدادهای خود را دست‌کم گرفته‌اند، گنجانده است. همین‌طور راه‌حل‌های ساده‌ای که والدین‌شان به‌کار گرفتند تا زندگی آن‌ها را متحول سازند. او درباره داستان‌های این کتاب می‌گوید: تمام داستان‌های این کتاب درباره کودکان، خانواده‌های آن‌ها و آموزگارانی است که می‌شناخته‌ام و طی بیست سال گذشته با آن‌ها کار کرده‌ام. بعضی از این داستان‌ها موارد پیچیده‌ای از کودکانی است که تحت درمان من بوده‌اند. نام‌های حقیقی آن‌ها و همین‌طور والدین‌شان را برای حفظ حریم خصوصی‌شان تغییر داده‌ام. تمام مثال‌هایی که از مدارس زده شده حاصل مشاهدات واقعی خودم است، مگر کودکانی که به‌عنوان نمونه‌ای از کودکانی که این هشت مهارت را از خود نشان می‌دهند، با روزنامه‌ها مصاحبه کرده‌اند و یا درباره آن‌ها در کتاب‌ها نوشته شده‌است.
کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان
اشرف راضی
کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫
لیزا مکورت
آنچه مادر باید در مورد ۱۲ ماه اول زندگی کودکش بداند
پنی پرستون
مغز کودک من، از بارداری تا یک سالگی
فاطمه کشوری
راهنمای کامل والدین (جلد ۱)
رابین گلداستین
کلیدهای پرورش فرزند شاد از ۲ تا ۴ سالگی
لیزا مکورت
تربیت بدون فریاد
اکرم کرمی
کلیدهای رفتار با کودک چهارساله
مری والاس
‌‫آموزش دستشویی رفتن به کودکان
مگ زویبک
کلیدهای رفتار با کودک دوساله
مگ زویبک
کودک و حد و مرزهایش
هنری کلاود
چگونه با کودکم صحبت کنم که گوش کند و چگونه گوش کنم که کودکم صحبت کند
ادل فی‌بر
فرزند دوم، پیامدها و راه حل ها
مگ زویبک
کلیدهای پرورش هوش اخلاقی در کودکان و نوجوانان
میشل بربا
فرزندپروری بدون شرط
الفی کهن
کلیدهای رفتار با کودک سه ساله
سوزان ای. گاتلیب
اصول کارکرد مغز در کودکان
جان مدینا
کلیدهای تربیت کودک حرف‌شنو
الیزابت پنتلی
چگونه به کودک خود نه بگوییم
زه‍را ج‍ع‍ف‍ری‌
کلیدهای عادت‌دادن فرزند به کار در خانه
س‍وزان‌ واک‍ر م‍ان‍س‍ون‌

نظرات کاربران

فرزانه
۱۳۹۶/۱۰/۱۱

بنطرم کتاب خوب و کاربردی هست.من اعتقاد دارم این جور کتابهای تربیتی حتی اگه یک نکته اموزشی هم داشته باشه ارزش خوندن داره.من چون مادرم و به تربیت صحیح فرزندم علاقه دارم سعی میکنم کتابهای تربیتی زیادی بخونم ایشاله که

- بیشتر
Mehran
۱۳۹۸/۱۱/۰۸

واقعا عالیه . از اون دسته کتاب هاست که چند بار باید با دقت بخوانم چون خیلی چیزها میشه از این کتاب یاد گرفت .

saraaghababaei
۱۳۹۸/۰۵/۱۲

حتماااا مادر پدرها بخونند 🌹🌹🌹🌹عالی و کاربردیییی

Saba Khazaie
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

خیلی واضح و روان نوشتن . با خوندن هر صفحه اش غرقش شدم . دقیقا کتابی بود ک میخاستم . حتی با خوندنش اصلا خسته نشدم علاوه بر اینا واقعا کاربردی بود . کاش هر پدر و مادری این کتابو

- بیشتر
معين ولي خاني
۱۳۹۸/۱۰/۱۶

عالیه واقعا و کاربردی

arezuuu
۱۳۹۸/۰۵/۲۶

حتما دوباره میخونمش

کاربر ۲۰۰۳۱۷۱
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

واجبترین کتاب برای تربیت فرزند

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۴)
بسیاری از متخصصان رشد کودک هم به همین نتیجه رسیده‌اند. خیلی ساده گفته‌اند برای اینکه بچه‌هایمان موفق باشند. اول باید باور کنند که می‌توانند موفق شوند.
حسين
بچه‌های ما سعی می‌کنند در سطح توقعات ما زندگی کنند.
حسين
نگرش «من می‌توانم» به‌خودی خود شکل نمی‌گیرد؛ بچه‌ها آن را یاد می‌گیرند و اولین جایی که یاد می‌گیرند از خود ماست. شواهد روشن نشان می‌دهد والدینی که از بچه‌های خود توقع موفقیت دارند و این باور را که «می‌دانم تو می‌توانی» به زبان می‌آورند، بچه‌هایی تربیت می‌کنند که می‌توانند. پرورش این اولین مهارت موفقیت یکی از بزرگ‌ترین هدایایی است که می‌توانید به کودکتان بدهید، چون اساس خودباوری سالم و موفقیت است.
حسين
سه اصل را برای بهبود مکالمه با بچه‌ها توصیه می‌کنند. این اصول به‌ویژه، برای بچه‌های سنین پیش از بلوغ مفید هستند! ۱. از علایق مشترک حرف بزنید. درباره موضوعاتی که هر دو سهیم هستید بحث کنید، مثل تجربیات گذشته، برنامه‌ریزی برای یک مناسبت پیش رو، یا فیلم، هنرپیشه، آواز یا بازی‌ای که هر دو بلد هستید. ۲. بی‌طرف بمانید. قضاوت کردن، متهم کردن یا نصیحت کردن موانع گفت‌وگو هستند. سعی کنید بردباری را تمرین کنید و برای شنیدن نظرات فرزندتان آماده باشید.
Booki
بدون این احساس که «من می‌توانم این کار را انجام دهم»، کودک از موفقیت در هر محیطی ناتوان است، در مدرسه، در خانه، با دیگران، در کار، در میادین ورزشی و در زندگی، در صورت کمبود باور به خویشتن، کودک با دیدِ «چرا به خودم زحمت بدهم، به‌هرحال نمی‌توانم این کار را انجام دهم» با تجربیات روبه‌رو خواهد شد و از بسیاری از فرصت‌های شادمانی و رضایتمندی خود می‌کاهد
حسين
والدینی که به فرزندان‌شان محبتی می‌ورزند که پذیرش را القاء می‌کند، توقعات منصفانه و روشنی دارند و با آن‌ها محترمانه رفتار می‌کنند، فرزندانی خودباور پرورش می‌دهند.
tala
کودکان دارای خودباوری به‌روشنی حس کرده‌اند که بی‌قیدوشرط دوست داشته می‌شوند، بی‌بروبرگرد. دوم اینکه، برخلاف تفکر عموم، بچه‌هایی که خودباوری بالایی دارند، با قوانین روشن و منصفانه‌ای بزرگ شده‌اند که والدین‌شان به‌طور مستمر بر آن‌ها پافشاری داشته‌اند، بنابراین می‌دانستند چه انتظاراتی از آن‌ها می‌رود. عامل سوم اینکه والدین آن‌ها برای شنیدن حرف‌هایشان وقت صرف می‌کردند و به نظراتشان توجه داشتند، از این رو، با این باور بزرگ شدند که نظرات آن‌ها محترم و معنادار است.
tala
- از تشویق برای افزایش بیشتر خودباوری فرزندتان استفاده کنید. - به فرزندتان نشان دهید کارش را خوب انجام می‌دهد، در نتیجه او می‌تواند دید «من می‌توانم» را پرورش دهد. - به فرزند خود کمک کنید مکالمه درونی مثبت را در خود تقویت کند و از عادت گفت‌وگوی منفی با خود بکاهد. - روش‌های تربیتی مثبتی را به‌کار گیرید که به‌طور مؤثر بدرفتاری را تغییر دهد، درحالی‌که همچنان از خودباوری پشتیبانی می‌کند. - برچسب‌های منفی و مخرب را به برچسب‌های مثبت و تأییدی تبدیل کنید که وجهه مثبت را پرورش می‌دهند.
حسين
چطور توقعاتی ایجاد کنید که «تو را باور دارم» را به فرزندتان منتقل کند و کمکش کنید که تصویر مثبتی از خودش بسازد.
Booki
خودباوری مثبت، پرورش توانایی‌ها، برقراری ارتباط، حل مشکلات، کنار آمدن، هدف‌گذاری، تسلیم نشدن و مهربانی. انتقال این مهارت‌ها در زندگی بچه‌هایمان تأثیرگذار است.
tala

حجم

۶۸۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۶۸۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان