دانلود و خرید کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم لیل لوندز ترجمه مجید رشید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

نویسنده:لیل لوندز
انتشارات:انتشارات ژکان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم نوشتهٔ لیل لوندز و ترجمهٔ مجید رشید است. انتشارات ژکان این کتاب راهنما را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم در باب ۹۲ ترفند ساده برای موفقیت‌های بزرگ در روابط سخن گفته است. لیل لوندز برای نوشتن کتاب حاضر به‌سراغ افراد موفقی همچون ورزشکاران، هنرمندان، فروشندگان و بیزینس‌من‌های مشهور رفته، با آن‌ها مصاحبه کرده، در رفتار و زبان بدن آن‌ها دقیق شده، نظرشان را پرسیده و هرجا ابهامی بود خواسته تا دقیق‌تر خط‌مشیء خود را برایش توضیح دهند؛ پس از آن از همهٔ این نتایج یک مجموعه الگو استخراج کرده و با طبقه‌بندی در این کتاب شرح داده است. رفتارها از نظر این نویسنده به دو دستهٔ کلامی و غیرکلامی تقسیم می‌شوند. یکی از مواردی که او تأکید بسیاری روی آن دارد، تأثیر اولیه است؛ یعنی ما در اولین برخورد تنها ده ثانیه وقت داریم تا تأثیر کافی را روی طرف مقابل بگذاریم. پیش از اینکه شروع به صحبت کنیم، زبان بدن ما بیش از ۸۰درصد تاثیر را روی طرف مقابل گذاشته است. دربارهٔ این موضوع بیشتر بدانید.

خواندن کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب مهارت‌های ارتباطی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لیل لوندز

لیل لوندز یک نویسنده و سخنران است. او زندگی خود را وقف کمک به مردم کرده تا بتوانند در برقراری روابط فردی، تجاری و عاطفی خود موفق عمل کنند. لوندز به نوشتن و صحبت‌کردن دربارهٔ مهارت‌های ارتباطی علاقه‌ٔ بسیار دارد. ریشهٔ این علاقه‌مندی به دوران کودکی این نویسنده باز می‌گردد؛‌ در دوران کودکی دختری کم‌رو و خجالتی بود؛ این کم‌رویی تا زمان دانشگاه ادامه پیدا کرد؛ به‌طوریکه حتی زمانی که لیل لوندز معلم شد، هنوز احساس ناامنی می‌کرد. او به‌خاطر این مسئله تدریس را رها کرد، اما عملی معکوس با آنچه می‌خواست انجام داد. لیل لوندز تصمیم گرفت شغلی انتخاب کند که با افراد بسیار زیادی در ارتباط باشد؛ پس به‌عنوان مهماندار هواپیما در پروازهای بین‌المللی مشغول به کار شد تا با افراد زیادی از سراسر دنیا در ارتباط باشد. ابتدا این کار برای او بسیار دشوار بود، اما رفته‌رفته به جایی رسید که در کشتی‌های مسافربری به‌عنوان مدیر صحبت می‌کرد. او بعدها در رادیو هم مجری شد و بارها تلفنی با مردم حرف زد. پس از ده‌ها سال ارتباط با انواع و اقسام افراد، تصمیم گرفت نوشتن را آغاز کند. او به‌شکل جدی برای مردم سخنرانی کرد و با شرکت در سمینارهای بزرگ دانش خود را با همگان به اشتراک گذاشت. لیل لوندز، نویسندهٔ ده کتاب پرفروش در زمینهٔ مهارت‌های ارتباطی برای کسب‌وکارها، روابط اجتماعی و عاشقانه است. «چگونه با هر کسی در هر کجا صحبت کنید» یکی از این کتاب‌ها است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان