دانلود و خرید کتاب زندگی به سبک کریستیانو رونالدو لوکا کایولی ترجمه میلاد شیروانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی به سبک کریستیانو رونالدو اثر لوکا کایولی

کتاب زندگی به سبک کریستیانو رونالدو

نویسنده:لوکا کایولی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زندگی به سبک کریستیانو رونالدو

کتاب زندگی به سبک کریستیانو رونالدو به‌قلم لوکا کایولی با ترجمهٔ میلاد شیروانی را انتشارات نبض دانش منتشر کرده است. این کتاب به روایت زندگی لیونل مسی، بازیکن مطرح پرتغالی می‌پردازد.

درباره کتاب زندگی به سبک کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، ستارهٔ مشهور پرتغالی و از فوتبالیست‌های افتخارآفرینی است که همهٔ فوتبالی‌ها و غیرفوتبالی‌ها او را می‌شناسند و از دیدن تسلط و مهارت او در مستطیل سبز به وجد می‌آیند. ازآنجایی‌که شناخت افراد مشهور و حرفه‌ای همچون رونالدو، برای فوتبال‌دوستان جذاب است، کتاب پیش رو تلاش کرده تا سیر تلاش‌ها و ریشه‌های علاقهٔ این اعجوبهٔ پرتغالی به فوتبال را از تولد تا حضور در فوتبال عربستان، پیش چشم خوانندگان بگذارد و آن‌ها را با دیگر ابعاد زندگی این ورزشکار حرفه‌ای آشنا کند.

خواندن کتاب زندگی به سبک کریستیانو رونالدو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به فوتبال و کسانی که از خواندن زندگی‌نامهٔ افراد مشهور لذت می‌برند، مطالعهٔ این کتاب را سودمند خواهند یافت.

بخشی از کتاب زندگی به سبک کریستیانو رونالدو

«فصل ۱: من عاشق کریستیانو رونالدو بودن هستم

من عاشق کارم هستم. زندگی‌ام را بسیار دوست دارم و در آن خوشحالم. من خودم را یک برنده می‌دانم. همیشه سعی کنید روی کارتان متمرکز شوید. می‌دانم که کار آسانی نیست، اما هیچ چیزی در زندگی را نمی‌توان آسان به دست آورد. اگر زندگی آسان بود ما اصلاً گریه نمی‌کردیم. من كاملاً یک فرد رقابتی هستم و همیشه در حال سعی و تلاش برای پیشرفت هستم و هر روز به این موضوع فکر می‌کنم که در کارم بالغ‌تر شوم زیرا به توانایی‌هایم ایمان دارم. من به خانواده‌ام بسیار نزدیکم و از‌این‌حیث به پدرم بسیار نزدیک‌ترم و همیشه با مادر و خواهرانم و برادرم نیز در ارتباط هستم زیرا آن‌ها همیشه و در همه حال پشت من هستند و من را حمایت می‌کنند و در هر زمانی که به آن‌ها نیاز داشته باشم کنارم حضور دارند؛ زیرا افرادی که من را دوست دارند شاید بی‌شمار باشند اما کسانی که واقعاً دلسوز من باشند همین چند نفری هستند که کنارم هستند و اوقاتی که در فکر غرق می‌شوم من را می‌شناسند و دقیقاُ می‌دانند که چه چیزی لازم دارم. البته افراد دیگری نیز هستند که در این شرایط به کمکم می‌آیند اما به‌دلیل اینکه مرا نمی‌شناسند درنتیجه نظرهای مختلفی می‌دهند که شاید به درد من نخورد. من همیشه این موضوع را پیش خودم مرور می‌کنم که آنچه دیگران در مورد من دوست ندارند و از آن نظر به من انتقاد می‌کنند فقط طرز فکر آن‌ها است و اصلاً به نظرات دیگران توجهی ندارم و همچنین روزنامه و مجلات را نمی‌خوانم زیرا در مورد من دروغ‌های زیادی گفته و نوشته می‌شود و شاید این از عواقب شهرت باشد البته فکر می‌کنم که این از حسادت مردم نیز باشد؛ زیرا زندگی من از همه لحاظ کامل و غنی است و از نظر فوتبال نیز یک بازیکن عالی هستم.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان