دانلود و خرید کتاب هزار خورشید تابان خالد حسینی ترجمه مریم نفیسی راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب هزار خورشید تابان

کتاب هزار خورشید تابان

نویسنده:خالد حسینی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هزار خورشید تابان

کتاب هزار خورشید تابان نوشتهٔ خالد حسینی و ترجمهٔ مریم نفیسی راد است. انتشارات آراسبان این رمان معاصر افغانستانی را منتشر کرده است.

درباره کتاب هزار خورشید تابان

کتاب هزار خورشید تابان برابر با یک رمان معاصر و افغانستانی است که از دل فرازوفرودهای تاریخ سیاسی افغانستان، روایتی دردناک از زندگی دو زن افغان دارد که به‌گفتهٔ نویسنده، تنها گوشه‌ای از دردهای بی‌پایان زنان افغان است. این کتاب در سال ۲۰۰۷ میلادی منتشر شد و تنها در عرض ۱۵ هفته، عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز را به خود اختصاص داد. این کتاب دنیایی را به تصویر می‌کشد که در آن، زن مظلوم‌ترین و بی‌پناه‌ترین موجود دنیاست؛ زنان گرفتار در یک جامعهٔ مردسالار و درگیر جنگ. خالد حسینی بعد از رمان اولش، «بادبادک‌باز» توانست موفقیت‌های بسیاری به دست آورد. او در رمان اولش بیشتر به‌سراغ پدران و پسران رفته بود، اما در رمان «هزاران خورشید تابان» تصمیم گرفت به‌سراغ مادران و دختران و دوستی‌های زنانه برود. با او همراه شوید.

خواندن کتاب هزار خورشید تابان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر افغانستان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره خالد حسینی

خالد حسینی در سال ۱۹۶۵ در کابل به دنیا آمد. او نویسندهٔ آمریکایی افغان‌تبار است که با ۲ رمان «بادبادک باز» و «هزار خورشید تابان» به شهرت رسید. دیگر رمان‌های او «ندای کوهستان» یا «کوهستان به طنین آمد» و «دعای دریا» هستند که به فارسی نیز ترجمه شده‌اند. در دسامبر ۲۰۰۷، از روی رمان «بادبادک‌باز» او، فیلمی به همین نام و به‌کارگردانی «مارک فورستر» ساخته شد. خالد حسینی آثار خود را به زبان انگلیسی می‌نویسد.

معرفی نویسنده
عکس خالد حسینی
خالد حسینی
افغان | تولد ۱۹۶۵

خالد حسینی نویسنده افغانستانی‌الاصل و پزشک ساکن آمریکاست. او متولد ۴ مارس ۱۹۶۵ در شهر کابل افغانستان است، رمان‌هایش به زبان انگلیسی در آمریکا منتشر و در بیش از ۶۰ کشور دنیا و به زبان‌های مختلفی از جمله فارسی ترجمه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
تومان