دانلود و خرید کتاب بازارگرایی کاظم محمددوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازارگرایی اثر کاظم محمددوست

کتاب بازارگرایی

معرفی کتاب بازارگرایی

کتاب بازارگرایی نوشتهٔ کاظم محمددوست را انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر کرده است. این کتاب به معرفی مفهوم بازارگرایی و چگونگی به‌کارگیری آن در دنیای کسب‌وکارهای آنلاین می‌پردازد.

درباره کتاب بازارگرایی

بازارگرایی به‌معنای تسلط و تعهد یک سازمان به شناخت و اجرای اصول بازاریابی و به‌کارگیری آن‌هاست. رویکرد و طرز تفکر بازارگرایی به کسب‌وکارها به‌ویژه کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان کمک می‌کند تا بتوانند با دیدی شفاف و واقع‌بینانه و با آمادگی بیشتر و بهتری در بازار رقابتی امروز فعالیت کنند و دوام بیاورند. کتاب حاضر می‌کوشد مفهوم بازارگرایی و ابعاد متنوع اثرگذاری آن را به خواننده معرفی کند.

خواندن کتاب بازارگرایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث مدیریت و بازاریابی و نیز فعالان کسب‌وکار از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب بازارگرایی

«از دیرباز و به درازای تاریخ بازاریابی با پیشینهٔ پرفرازونشیب جوامع انسانی به مفهوم شکل‌گیری یک معامله با رابطهٔ مبادله‌ای میان دو فرد یا دو گروه از افراد بوده است و قدمت تلاش‌های بازاریابی، شاید به دیرینگی تمدن بشر باشد اما بازاریابی از اواخر سدهٔ هجدهم و بعد از وقوع انقلاب صنعتی و ورود جوامع بشری به عهد نوزایی و عصر مدرن به مفهوم و معنی دقیق‌تر و امروزی‌تر خود نزدیک شد. عصر انقلاب صنعتی دورهٔ تغییرات سریع اجتماعی بود که نوآوری‌ها پیشران صنایع بودند. در خلال انقلاب صنعتی مردم به تدریج دریافتند که خرید کالاها نسبت به ساختن آن‌ها آسان‌تر است. در صنایع بسیاری از شرکت‌ها به سمت تولید انبوه حرکت کردند که تلاش همگی آن‌ها برآورده کردن نیازهای بازار رو‌به‌رشد مصرف‌کننده بود. زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل و رسانه‌ها شکل گرفتند و در این برههٔ زمانی تولید‌کنندگان نیاز پیدا کردند تا برای گسترش محصولات مورد نیاز مشتریان راه‌های بهتری را جستجو کنند و برای آگاه کردن آن‌ها از شناسه‌های محصولات سازوکار پیچیده‌تری را مورد استفاده قرار دهند. بنابراین به رغم اینکه برسازی مفهوم بازاریابی از آغاز سدهٔ بیستم آغاز شد و بازاریابی به‌تدریج به‌عنوان یکی از وظایف اصلی به ساختار رسمی شرکت‌ها اضافه شد اما مفهوم بازاریابی در مقطعی از حیات اجتماعی و اقتصادی جوامع به اوج خود رسید که کشورهای غربی از میانهٔ دهه پنجاه سده بیستم و بعد از جنگ جهانی دوم و ایجاد رونق اقتصادی و گسترش تجاری به مدد نوآوری‌ها و کامیابی‌های فناورانه بر قلهٔ تولید انبوه محصولات و فرآورده‌ها قرار گرفتند و به دلیل پیشی گرفتن و فزون‌تر شدن عرضه از تقاضا، فروش محصولات به سادگی گذشته ممکن نبود چرا که با افزایش رقابت مشتریان به قدرت انتخاب بیشتری نائل شده بودند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۹۹ صفحه

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۹۹ صفحه

قیمت:
۲۶۰,۰۰۰
تومان