دانلود و خرید کتاب همه چیز به فنا رفته! مارک منسون ترجمه فاطمه ناظریه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه چیز به فنا رفته! اثر مارک منسون

کتاب همه چیز به فنا رفته!

نویسنده:مارک منسون
انتشارات:انتشارات آنان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب همه چیز به فنا رفته!

کتاب همه‌چیز به فنا رفته! نوشتۀ مارک منسون با ترجمۀ فاطمه ناظریه در انتشارات آنان به چاپ رسیده است. این کتاب، فراخوانی است به امید.

درباره کتاب همه چیز به فنا رفته!

کتاب همه‌چیز به فنا رفته! به بحث دربارۀ موضوعاتی می‌پردازد که در حال نابودی هستند. مارک منسون، نویسندۀ کتاب، از اضطراب‌ها و نگرانی‌هایی صحبت می‌کند که در لایه‌لایۀ زندگی در عصر جدید نفوذ کرده‌اند و انسان هیچ راه گریزی از آن‌ها ندارد. او با رویکرد متفاوتی در مورد موضوعاتی همچون درد، امید، شادی و موفقیت صبحت می‌کند و تعریف متفاوت‌تر و چالش‌برانگیزتری از آن‌ها ارائه می‌دهد. زبان طنز نویسنده در جابه‌جای مطالب و شرح موضوعات، یکی از ویژگی‌های این کتاب است.

منسون در این کتاب تلاش کرده به‌جای پاسخ به پرسش‌هایی که مدت‌ها است گوشۀ ذهن انسانِ معاصر جا خوش کرده‌اند و برای آن‌ها جوابی پیدا نمی‌شود، پرسش‌های بهتری مطرح کند تا در آخر، خود او به پاسخ مناسب برسد. او می‌گوید دنیای ما در عصر حاضر، آشفته به نظر می‌رسد؛ اما این دلیل نمی‌شود که شما نیز جزئی از این آشفتگی باشید. کتاب همه‌چیز به فنا رفته! فراخوانی است برای جذب نیرو برای پیش‌روی به سوی ساخت دنیایی بهتر.

همه‌چیز به فنا رفته!، به ابعاد فلسفی و روانشناختی مقولۀ امید می‌پردازد. مارک منسون با استفاده از تفکرات اندیشمندان بزرگ تاریخ بشر، از افلاطون تا نیچه و کانت سعی کرده است دورنمایی کلی از وضعیت فعلی بشر امروزی به دست دهد. به‌علاوه، در این کتاب، نسخۀ ساده‌شده و جالبی از فرایندهای روانشناختی بشر ارائه شده است که می‌تواند نگاه خواننده را به تصمیمات، ارزش‌ها و تفکرات درونی خود دگرگون کند. این کتاب، مملو از داستان‌هایی است که اغلب آن‌ها مبتنی بر واقعیت هستند. نویسنده با این داستا‌ن‌ها سعی کرده است مفاهیم پیچیدۀ فلسفه و روانشناسی را با بیانی داستان‌گونه به مخاطب عرضه کند.

کتاب همه چیز به فنا رفته! در ۹ بخش تدوین شده است. عنوان این بخش‌ها عبارت‌اند از:

بخش۱: حقیقت ناخوشایند

بخش۲: خویشتن‌داری یک توهم است. همه‌چیز با یک سردرد شروع شد.

بخش ۳: قانون احساسات نیوتن

بخش ۴: چگونه تمام رؤیاهای خود را تحقق بخشیم

بخش ۵:امید به فنا می‌رود

بخش ۶: جعبه‌ی پاندورا

بخش۷: درد ثابت عمومی است

بخش ۸: اقتصاد احساسات

بخش ۹: مکتب نهایی

خواندن کتاب همه چیز به فنا رفته! را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت، خودیاری و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان