دانلود و خرید کتاب از زندگانی من و به خدای ناشناخته فریدریش نیچه ترجمه مهدی صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از زندگانی من و به خدای ناشناخته اثر فریدریش نیچه

کتاب از زندگانی من و به خدای ناشناخته

انتشارات:انتشارات گابه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از زندگانی من و به خدای ناشناخته

کتاب از زندگانی من و به خدای ناشناخته نوشتهٔ فریدریش نیچه و ترجمهٔ مهدی صادقی و ویراستهٔ «هنا معاوی» است. انتشارات گابه این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی ناداستانی از نیچهٔ نوجوان.

درباره کتاب از زندگانی من و به خدای ناشناخته

کتاب از زندگانی من و به خدای ناشناخته اثری به قلم فردریش ویلهلم نیچه است که همراه با شجره‌نامهٔ خانوادگی این فیلسوف مشهور و پسگفتاری از «ینس فیتیه دوراس» ارائه شده است. این کتاب که با دیباچه‌ای به قلم مترجم آغاز شده، با بخشی به نام «نخستین سوداها» ادامه پیدا کرده است. در این بخش توضیح داده شده است که کتاب حاضر نادر و نایاب دانسته شده و بازمانده‌ای از نیچهٔ نوجوان است. فریدریش نیچه در این اثر، دوره‌ای و سفری را با ذکر حواشی به‌صورت دقیق توصیف کرده است. نیچه این کتاب را پیش از آنکه به‌عنوان نویسنده و فیلسوفی نامدار و مهم شناخته شود، نوشته است. با او در این ناداستان همراه شوید.

در یک تقسیم‌بندی می‌توان ادبیات را به دو گونهٔ داستانی و غیرداستانی تقسیم کرد. ناداستان (nonfiction) معمولاً به مجموعه نوشته‌هایی که باید جزو ادبیات غیرداستانی قرار بگیرد، اطلاق می‌شود. در این گونه، نویسنده با نیت خیر، برای توسعهٔ حقیقت، تشریح وقایع، معرفی اشخاص یا ارائهٔ اطلاعات و به‌دلایلی دیگر شروع به نوشتن می‌کند. در مقابل، در نوشته‌های غیرواقعیت‌محور (داستان)، خالق اثر صریحاً یا تلویحاً از واقعیت سر باز می‌زند و این گونه به‌عنوان ادبیات داستانی (غیرواقعیت‌محور) طبقه‌بندی می‌شود. هدف ادبیات غیرداستانی تعلیم هم‌نوعان است (البته نه به‌معنای آموزش کلاسیک و کاملاً علمی و تخصصی که عاری از ملاحظات زیباشناختی است)؛ همچنین تغییر و اصلاح نگرش، رشد افکار، ترغیب یا بیان تجارب و واقعیات از طریق مکاشفهٔ مبتنی بر واقعیت، از هدف‌های دیگر ناداستان‌نویسی است. ژانر ادبیات غیرداستانی به مضمون‌های بی‌شماری می‌پردازد و فرم‌های گوناگونی دارد. انواع ادبی غیرداستانی می‌تواند شامل این‌ها باشند: جستارها، زندگی‌نامه‌ها، کتاب‌های تاریخی، کتاب‌های علمی - آموزشی، گزارش‌های ویژه، یادداشت‌ها، گفت‌وگوها، یادداشت‌های روزانه، سفرنامه‌ها، نامه‌ها، سندها، خاطره‌ها و نقدهای ادبی.

خواندن کتاب از زندگانی من و به خدای ناشناخته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ آثار دوران نوجوانی فریدریش نیچه و قالب ناداستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۶۱۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان