دانلود و خرید کتاب پرتقال، مانگا (جلد چهارم) ایچیگو تاکانو ترجمه فائزه محمدلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرتقال، مانگا (جلد چهارم) اثر ایچیگو تاکانو

کتاب پرتقال، مانگا (جلد چهارم)

معرفی کتاب پرتقال، مانگا (جلد چهارم)

کتاب پرتقال، مانگا (جلد چهارم) نوشتۀ ایچیگو تاکانو با ترجمۀ فائزه محمدلو و اکرم شکرزاده و ویرایش سمیه شکرزاده در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است. این کتاب در ژانر مانگا است و در دسته‌بندی کتاب‌های نوجوانان قرار دارد. کتاب، جلد چهارم از مجموعۀ ۵جلدی پرتقال است.

درباره کتاب پرتقال، مانگا (جلد چهارم)

پرتقال، مانگا (جلد چهارم) جلد چهارم از مجموعه‌ای ۵جلدی است که در ژانر مانگا نوشته شده است. مانگا رمان گرافیکی است که ریشۀ آن به کشور ژاپن بازمی‌گردد. مانگاها بیشتر مطابق با سبک‌های ژاپنی هستند. در واقع، در هنر ژاپنی فرم روایت داستان در قالب مانگا پیشینۀ تاریخی طولانی دارد. اصطلاح مانگا در ژاپن برای اشاره به کمیک و کارتون به کار می‌رود و در خارج از ژاپن، این کلمه برای اشاره به کمیک‌هایی که نخستین بار در ژاپن منتشر شده‌اند، استفاده می‌شود. کلمۀ مانگا را به تصاویر طنزآمیز ترجمه کرده‌اند و مشخصهٔ بارز آن شخصیت‌های کارتونی هستند که اغلب دارای ویژگی‌های خاصی هستند که از دیگر شخصیت‌ها متمایز می‌شوند؛ مانند اغراق بیش از حد. چنان‌که در بیشتر آن‌ها چشم‌های بزرگ به‌همراه دهان و بینی کوچک مشاهده می‌شود. این شخصیت‌ها بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند به‌طوری که بیشتر انتشارات ژاپن به مجلات کمیک استریپ اختصاص یافته‌اند. بسیاری از مردم کشور ژاپن مانگا می‌خوانند و این ژانر محدود به طیف خاصی از اجتماع ژاپن نمی‌شود. شخصیت‌های مانگا معمولاً بیش از اندازه از خود احساسات نشان می‌دهند. مثلاً هنگامی که شخصیتی گریه می‌کند، اشک‌هایش می‌توانند سطلی را پر از آب کند، زمانی که می‌خندد، دهانشان به اندازۀ چهره‌شان بزرگ می‌شود و چشمانشان به‌صورت خطی صاف درمی‌آید، هنگام عصبانیت صورت آن‌ها سرخ می‌شود و بخار از سراسر بدن به‌ویژه سر آن‌ها بیرون می‌زند و در هنگام خجالت‌زدگی، گونه‌هایشان به رنگ سرخ درمی‌آید. می‌توان به صورت کلی گفت که بیشتر مانگاها از کلیشه‌های تقریباً مشابهی برای به تصویر کشیدن احساسات در شخصیت‌ها استفاده می‌کنند. سبک بصری منحصربه‌فرد مانگا و توانایی داستان‌گویی به شیوه‌ای هنرمندانه، آن را به یکی از اشکال محبوب داستان‌گویی امروزی تبدیل کرده است که ارتباط نزدیکی با فرهنگ و جامعۀ ژاپن دارد و طیف وسیعی از موضوعات مانند عاشقانه، ورزش، علمی تخیلی، فانتزی، ترسناک و … را پوشش می‌دهد. مانگاها ابتدا در مجله چاپ می‌شدند، ولی بعدها به‌دلیل محبوبیت قابل توجهی که پیدا کردند به صورت کتاب درآمدند.

مجموعۀ پرتقال موضوعی رازآلود، عاشقانه، ماوراء طبیعی و تراژدیک دارد. این داستان، بیشتر زندگی مدرسه‌ای نوجوانان را به تصویر می‌کشد. پرتقال، مانگا (جلد چهارم) داستانی با عطر و طعم پرتقال دارد؛ ترش و شیرین. داستان کلی این مجموعه با خواب ماندن تاکامیاناهو آغاز می‌شود در حالی که روز افتتاحیۀ سال اول دبیرستان را در پیش دارد. او در این روز، یک نامه دریافت می‌کند نامه‌ای از خود ۱۰ سال بعد و از آینده‌اش می‌گوید. او که در ابتدا تصور می‌کند کسی دارد سربه‌سرش می‌گذارد ترجیح می‌دهد باور نکند؛ اما در کمال ناباوری متوجه می‌شود نامه از اتفاقاتی می‌گوید که در زمان حال رخ می‌دهند یا در شرف رخ دادن هستند. مانند ورود یک دانش‌آموز انتقالی به نام ناروسه کاکرو و نشستن در صندکی کناری او. در این نامه از ناهو خواسته می‌شود جلوی چندین پشیمانی را بگیرد و که مهم‌ترین آن‌ها مرگ دوستش کاکرو است. تاکامیاناهو که رفته‌رفته با حقایقی که نامه برایش بازگو می‌کند رودررو می‌شود سعی می‌کند زمان حال را تغییر دهد تا آن افسوس‌ها به ۱۰ سال بعد نرسند؛ ولی آیا او می‌تواند آینده را تغییر دهد؟

آنچه در جلد چهارم کتاب پرتقال می‌خوانیم این است که از بعد از فوت کاکرو این دوستان دور هم جمع نشده بودند و با هم حرف نزده بودند. امروز آن‌ها کنار هم جمع شده‌اند و دربارۀ کاکرو صحبت می‌کنند گویی که به عقب برگشته‌اند و در گذشته زندگی می‌کنند. امسال هم شکوفه‌های گیلاس به کوه کوبو رنگ و لعاب داده و ناهو می‌خواهد هر سال همان‌جا به انتظار کاکرو بماند. به گذشته فکر می‌کند و اولین خاطره‌اش از دعوایی است که هشتم ژانویه در تعطیلات زمستانی با کاکرو داشت. ناهو و کاکرو کم و بیش در جریان احساسات همدیگر قرار گرفته بودند؛ اما انگار تلاش‌هایشان به‌جای نزدیک‌تر شدن آن‌ها را از هم دورتر می‌کرد.

خواندن کتاب پرتقال، مانگا (جلد چهارم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران مانگا پیشنهاد می‌کنیم.

نقش و تاثیر هنر نقاشی در معماری
احمدرضا کابلی
مشاوره‌ی اطلاعاتی؛ اصول، روش‌ها و فنون
علیرضا نوروزی
سیر آراء و اقدامات تربیتی پایه گذاران آموزش های نوین در ایران؛ عیسی صدیق
هادی نجفی
نقش مسئولیت اجتماعی بر کارایی سرمایه گذاری
ایرج سرداری باف
مسئولیت جزایی و حقوقی سازندگان اتومبیل و تأثیر آن در تصادفات جاده‌ای
امین توکلی هرسینی
درمان مبتنی بر پذیرش و پایبندی برای زوج ها
اویگیل لو
جایگاه بیمه طلاق در حقوق ایران
محسن علی نژادی
قبل از این که قهوه ات سرد شود (جلد سوم)
توشیکازو کاواگوچی
روش های ایجاد نظم و انضباط در نوجوانان
جین نلسن
نکات کلیدی حقوق خانواده
نازنین قاسمی
راهنمای آکسفورد برای تمرین‌ های رفتاری در شناخت درمانی
جیمز بنت لوی
تمرین های مصاحبه و تشخیص بالینی برای روان شناسان و مشاوران
پرل س. برمن
خودآموز خبرنگاری
افشین معشوری
انقلاب و لاله‌ها
سوسن طاقدیس
دراسه فقهیه لمعاییر العزاء الحسینی
مسلم منفرد
تراژدی ایرانی
بابک ابراهیم پور ارنگی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۹۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان