دانلود و خرید کتاب من ملاله یوسف زی هستم! برد ملتسر ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من ملاله یوسف زی هستم! اثر برد ملتسر

کتاب من ملاله یوسف زی هستم!

معرفی کتاب من ملاله یوسف زی هستم!

کتاب «من ملاله یوسف زی هستم!»نوشتۀ برد ملتسر و ترجمۀ شبنم حیدری پور است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است. کتاب من ملاله یوسف زی هستم! داستان زندگی افتخارآمیز و شجاعانۀ یک دختر را روایت می کند که در ۱۷ سالگی برندۀ جایزۀ صلح نوبل شد.

درباره کتاب من ملاله یوسف زی هستم!

داستان من ملاله یوسف زی هستم! با معرفی ملال از زبان خودش شروع می‌شود. ملاله ابتدا دربارۀ توانایی، علاقه‌مندی‌ها و چیزهایی می‌گوید که دوست ندارد. برای مثال همان ابتدا دربارۀ این حرف می‌زند که عشق پیتزا است و از بادمجان متنفر. همین باعث می‌شود کودکان با او ارتباط برقرار کنند و به دانستن هرچه بیشتر دربارۀ ملاله تمایل داشته باشند. به‌تدریج کودکان باشخصیت ملاله و شجاعت او در راه دفاع از تحصیل دختران آشنا می‌شوند. 

من ملاله یوسف زی هستم یکی از جلدهای مجموعۀ جالب آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند است. این مجموعه با زبانی ساده و کودکانه به معرفی شخصیت‌های بزرگ و مهم و توصیف زندگی‌شان می‌پردازد و کودکان را با این افراد الهام‌بخش و مشکلات و موانعی که در زندگی‌شان پشت سر گذاشته‌اند آشنا می‌کند. من ملاله یوسف زی هستم داستان زندگی ملاله را از زبان خودش روایت می‌کند، دختری که در سن کم یعنی در ۱۷ سالگی برندۀ جایزۀ صلح نوبل شد. او به‌عنوان یه دختر فعال اجتماعی توانست از حق تحصیل دختران در پاکستان دفاع کند و همین فعالیت‌ها باعث شد که طالبان او را هدف گلوله قرار دهند.

 تصاویر کتاب،‌ اثر کریستوفر الیوپولوس بسیار زیبا،‌ جذاب و فوق‌العاده است و نظر هم کودکان و هم بزرگسالان را به خود جلب می‌کند. تصاویر کتاب پر از جزئیات است. تصویرگر کتاب تلاش کرده است اگر تصویر کمی غم‌انگیز است مثلاً تصویر کودکی در زباله‌ها به دنبال چیزی برای فروش، احساس منفی و بدی به خواننده منتقل نکند و درعین‌حال تأثیرگذار باشد.

خواندن کتاب من ملاله یوسف زی هستم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به زندگی‌نامه، کتاب‌های کودک و همچنین کودکان ۷ تا ۱۲ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب من ملاله یوسف زی هستم!

«من ملاله یوسف زی هستم. اجازه بدهید چند تا نکتۀ جالب دربارۀ خودم بهتان بگویم. من مفصل‌های بسیار منعطفی دارم و می‌توانم انگشت‌هایم را روبه‌عقب، تا انتها برگردانم. تازه خیلی خوب هم می‌توانم مچ برادرهایم را بخوابانم. من خیلی کیک فنجانی دوست دارم، اما از آب‌نبات خوشم نمی‌آید. از فلفل‌سبز و بادمجان متنفرم، اما عاشق پیتزا هستم. تازه، رنگ موردعلاقه‌ام هم صورتی است و عاشق اینک که موهایم را حالت بدهم. من اصالتاً پشتون هستم. پشتون‌ها قومی هستند در افغانستان و پاکستان. من مسلمانم، یعنی دینم اسلام است و به صلح و کمک به دیگران باور دارم.»

نظرات کاربران

محمد صدرا
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

خیلی باحال و آموزنده است

ALIREZA__3001
۱۴۰۲/۱۲/۲۱

بلنظرم من کار برد ملتسر عالی بود خسته نباشید من واقعا از کتابهایت خوشم آمد عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان