دانلود و خرید کتاب آینه کلر ژوبرت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آینه

کتاب «آینه» نوشتۀ کلر ژوبرت است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است. آینه چهارمین جلد از مجموعه داستان‌های بامزه و خواندنی پپوچی است. 

درباره کتاب آینه

داستان‌های پپوچی ۵ جلدی است و شخصیت اصلی آن، ‌پپوچی، دوستان زیادی دارد و هر بار اتفاق تازه‌ای برایش می‌افتد. در جلد چهارم، آینه، پپوچی می‌خواهد مثل دوستش حلزون باشد. جلدهای دیگر داستان‌های پپوچی عبارت است از: «درخت شکلات»، «غصهٔ پپوچی»، «یک‌عالم مدادرنگی» و «آش بلوط». داستان‌های پپوچی جزو مجموعۀ کتاب‌های مرغک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌حساب می‌آید. کتاب‌های مرغک که شامل چندین جلد کتاب می‌شود، چند ویژگی دارد؛ تصاویر در این مجموعه کتاب‌ها نقش بسیار مهمی دارند؛ چون اکثرشان به صورت تصویرخوانی هستند و زمانی که والدین یا بزرگ‌ترها کتاب را برای کودکان می‌خوانند، کودک با تماشای تصویر با قصه ارتباط برقرار می‌کند و بعد از آن خود کودک با نگاه به تصاویر می‌تواند داستان را به یاد بیاورد و برای خودش بازگو کند.

ویژگی دیگر کتاب‌های مرغک این است که علاوه بر مطالعه، نوعی بازی و سرگرمی را برای کودک فراهم می‌کنند. کودکان بعد از شنیدن داستان می‌توانند آن‌چه را که از قصه فهمیده‌اند، بکشند و سرگرم شوند. قصه‌ها به‌گونه‌ای است که کودک را با بسیاری از مسائلی که در زندگی با آن مواجه می‌شود و یا به‌تازگی تجربه کرده آشنا می‌کند. در کتاب آینه، پپوچی آرزو دارد مثل دوستش حلزون بتواند چشم‌هایش را بگرداند و به پشت سرش نگاه کند.

خواندن کتاب آینه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان بالای ۴ سال پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب آینه

پپوچی کوچولو را می‌شناسی؟ همان که سمت راست زیر درخت نشسته است. پپوچی توی جنگل زندگی می‌کند و دوستان زیادی دارد: کلاغ خال‌خالی، حلزون خط‌خطی، موش‌های سه‌قلو و خیلی‌های دیگر؛ ولی بهترین دوست پپوچی، ززو است. همان که سمت چپ برایش دست تکان می‌دهد. پپوچی با ززو توی جنگل می‌گشت. حلزون خط‌خطی جلوتر از آن‌ها می رفت. پپوچی پیشش دوید و گفت: سلام خط‌خطی. خط‌خطی چشم هایش را به پشت چرخاند و گفت: اِه! سلام پپوچی. پپوچی گفت: خوش‌ به‌ حالت که می‌توانی چشم‌هایت را بگردانی و به پشت سرت نگاه کنی. کاش من هم می‌توانستم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۵,۸۰۰
تومان