دانلود و خرید کتاب من این شکلی هستم؟! مسعود قره باغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من این شکلی هستم؟! اثر مسعود قره باغی

کتاب من این شکلی هستم؟!

معرفی کتاب من این شکلی هستم؟!

کتاب «من این شکلی هستم؟!»نوشتۀ مسعود قره باغی است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است. کتاب خواندنی من این شکلی هستم؟! چهل‌و‌نهمین جلد از مجموعۀ کتاب‌های مرغک است. 

درباره کتاب من این شکلی هستم؟!

داستان من این شکلی هستم؟! دربارۀ هدهد است که در دخت زار زندگی می‌کند. یک روز دلش برای دوستش کلاغ که در شهر است تنگ می‌شود و تصمیم می‌گیرد که برای اولین‌بار به شهر برود. هدهد به شهر که می‌رسد کنار پنجره‌ای می‌نشیند، اینجاست که برای اولین‌بار چهرۀ خودش از شیشۀ پنجره می‌بیند و ناراحت می‌شود. هدهد ظاهرش را دوست ندارد برای همین سعی می‌کنم با هر وسیله‌ای خودش را تغییر دهد.

کتاب من این شکلی هستم؟! یکی از جلدهای مجموعۀ کتاب‌های مرغک است. کتاب‌های مرغک که شامل چندین جلد کتاب می‌شود، چند ویژگی دارد؛ تصاویر در این مجموعه کتاب‌ها نقش بسیار مهمی دارند؛ چون اکثرشان به صورت تصویرخوانی هستند و زمانی که والدین یا بزرگ‌ترها کتاب را برای کودکان می‌خوانند، کودک با تماشای تصویر با قصه ارتباط برقرار می‌کند و بعد از آن خود کودک با نگاه به تصاویر می‌تواند داستان را به یاد بیاورد و برای خودش بازگو کند.

ویژگی دیگر کتاب‌های مرغک این است که علاوه بر مطالعه، نوعی بازی و سرگرمی را برای کودک فراهم می‌کنند. قصه‌ها به‌گونه‌ای است که کودک را با بسیاری از مسائلی که در زندگی با آن مواجه می‌شود و یا به‌تازگی تجربه کرده آشنا می‌کند. در کتاب من این شکلی هستم؟! هدهد به جایی می‌رود که تابه‌حال نرفته است. او پایش را به دنیایی می‌گذارد که برایش آشنا نیست؛ اما با خودش روبه‌رو می‌شود. هدهد در این سفر خودش را پیدا می‌کند و حاصل سفرش کشف خویشتن و پذیرش خود است. هدهد ابتدا هر کاری می‌کند تا شبیه خودش نباشد؛ اما ملاقات با دوستش همه چیز را عوض می‌کند.

خواندن کتاب من این شکلی هستم؟! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان بالای ۴ سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب من این شکلی هستم؟!

«هدهد توی درخت‌زار زندگی می‌کرد و کلاغ در شهر. یک روز هدهد دل‌تنگ کلاغ شد و برای دیدنش به شهر رفت. تا آن زمان هدهد به شهر نرفته بود. به شهر که رسید، خسته روی لبۀ یک پنجره نشست. تصویر خودش را توی شیشۀ پنجره دید. یک هدهد کج و مج. هدهد تاجش را تکان داد. هدهد توی شیشۀ پنجره هم تاجش را تکان داد. هدهد بال‌بالی زد. هدهد توی شیشه هم همین کار را کرد. هدهد گفت: یعنی من این شکلی هستم؟ چقدر کج و مج هستم؟ چه گردن کجی! حالا با این گردن کج چه کنم؟ و آن را با یک جعبۀ کاغذی پوشاند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۹,۶۰۰
تومان