دانلود و خرید کتاب غصه پپوچی کلر ژوبرت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب غصه پپوچی

کتاب غصه پپوچی نوشتۀ کلر ژوبرت در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. این کتاب در دسته‌بندی داستان‌های کودک قرار دارد و مناسب برای نوباوگان ۴ سال به بالا است.

درباره کتاب غصه پپوچی

کتاب غصه پپوچی جلد دوم از داستان‌های پپوچی است. این داستان‌ها ۵ جلدی هستند و در مجموعۀ کتاب‌های مرغک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارند. کتاب‌های مرغک کانون  تلاشی هستند برای تولید کتاب‌های قصه، بازی و سرگرمی که همراه با بازی و سرگرم کردن کودکان به آن‌ها یاد می‌دهند که دنیای پیرامونشان را بهتر حس کنند و بشناسند، با کنجکاوی به دنیا بنگرند، حساس و جست‌وجوگر بار بیایند، ذهنشان پرورش پیدا کند و نیروی اندیشه در آن‌ها رشد کند.

داستان‌های پپوچی تخیلی هستند و از زبان حیوانات روایت می‌شوند. «آش بلوط»، «غصه‌ی پپوچی»، «یک عالم مداد رنگی»، «آینه» و «درخت شکلات» عنوان‌ کتاب‌های این مجموعه هستند. نویسنده و تصویرگر «داستان‌های پپوچی» برای همۀ این کتاب‌های تصویری، یک شخصیت خاص طراحی کرده که در تمام داستان‌های آن حضور دارد. اسم این شخصیت پپوچی است. پپوچی قصه، دوستان زیادی دارد و در هر جلد این مجموعه داستان، اتفاق‌های جدیدی برایش می‌افتد.

در داستان غصه پپوچی می‌خوانیم که یک روز روباه به پپوچی می‌گوید چرا اینقدر پوزه‌ات بزرگ است و او را مسخره می‌کند. پپوچی از این حرف روباه ناراحت می‌شود و پیش بهترین دوستش می‌رود و با گریه موضوع را به او می‌گوید و آرزو می‌کند کاش پوزه‌اش کوتاه بود تا او را مسخره نمی‌کردند. باید ببینیم آن‌ها برای این غصه چه راه‌حلی پیدا می‌کنند.

کتاب غصه پپوچی مصور است. تمام صفحه‌ها رنگارنگ هستند و نقاشی‌های جذاب و بامزه دارند. این نقاشی‌ها علاوه بر اینکه میل به خواندن را در کودکان تحریک می‌کنند و باعث می‌شوند کودک از ادامۀ خواندن خسته نشود، حس کنجکاوی و تصویرسازی را در نوباوگان بیدار می‌کند و باعث می‌شود بهتر بتوانند داستان را درک کنند و تخیلشان به کار افتد.

خواندن کتاب غصه پپوچی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این داستان برای کودکان گروه سنی ۴ سال به بالا مناسب است و پیشنهاد می‌کنیم تا در کنار والدین یا مربیان خود این داستان را بخوانند و دربارۀ موضوعات آن با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

درباره کلر ژوبرت

کلر ژوبرت نویسندهٔ فرانسوی در ۱۹۶۱ میلادی در پاریس به دنیا آمد. ژوبرت دوران کودکی خود را در پاریس گذراند. او در ۱٩ سالگی مسلمان شد. از ۱۳۶۲ با همسر ایرانی‌اش ساکن ایران شد. او لیسانس علوم تربیتی، فوق‌لیسانس ادبیات کودک (از راه دور از دانشگاه «لومان» فرانسه) و تحصیلات حوزوی (سطح دو) دارد.

کلر ژوبرت برای کتاب «در جستجوی خدا» ۲ جایزه‌ٔ جشنوارهٔ کتاب سلام و جشنوارهٔ کتاب‌های کمک‌آموزشی رشد را گرفته است. کتاب «خداحافظ راکون پیر» هم ۳ جایزه‌ٔ جشنواره‌ٔ کتاب سلام، پروین اعتصامی و کتاب سال شهید غنی‌پور را برای این نویسنده به ارمغان آورده است.

از کتاب‌های او می‌توان به کتاب‌های شکر خدا، لینالونا، سؤال موموکی، با...با...باشه و دو داستان دیگر، هزار بوسه پرپری و دو داستان دیگر، آرزوی زنبورک، دعای موش کوچولو، اگر من جای تو بودم، امین‌ترین دوست اشاره کرد.

بخشی از کتاب غصه پپوچی

«پپوچی کوچولو را می‌شناسی؟ همان که سمت راست زیر درخت نشسته است. پپوچی توی جنگل زندگی می‌کند و دوستان زیادی دارد: کلاغ خال‌خالی، حلزون خط‌خطی، موش‌های سه‌قلو و خیلی‌های دیگر؛ ولی بهترین دوست پپوچی، ززو است. همان که سمت چپ برایش دست تکان می‌دهد.»

نظرات کاربران

امیرعلی
۱۴۰۳/۰۲/۰۲

نپسندیدم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۵,۸۰۰
تومان