دانلود و خرید کتاب آخ! پایت را بلند کن! سوسن حیاتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آخ! پایت را بلند کن! اثر سوسن حیاتی

کتاب آخ! پایت را بلند کن!

معرفی کتاب آخ! پایت را بلند کن!

کتاب الکترونیکی آخ! پایت را بلند کن! نوشتهٔ سوسن حیاتی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. این کتاب برای بچه‌های گروه سنی نوباوه (۴+) تدوین شده است.

درباره آخ! پایت را بلند کن

در داستان کتاب آخ! پایت را بلند کن به کودکان خردسال مهارت هم‌زیستی و مهربانی با جانداران و موجودات ریز مثل مورچه، سوسک و... آموزش داده می‌شود. این کتاب همراه با بازی و سرگرمی به بچه‌ها کمک می‌کند دنیای پیرامون خود را بهتر حس کنند و بشناسند و با کنجکاوی به دنیای اطراف خود نگاه کنند، کودکانی جست‌وجوگر باشند تا ذهنشان پرورش پیدا کند و قوهٔ تخیل و نیروی اندیشه‌شان رشد کند. کودکان باید یاد بگیرند مراقب زیر پایشان باشند؛ شاید موجودات ریزی در حال رفت‌وآمد باشند. آن‌ها زنده هستند و باید مراقبشان باشیم. در هر صفحه، داستان کوتاهی از زندگی یک موجود در حال حرکت برای بچه‌ها بیان شده است؛ برای مثال در داستان کوتاهی از کتاب، یک بابامورچه در سرمای زمستان یک دانهٔ برنج پیدا کرده و آن را به‌سمت لانه می‌برد که مامان‌مورچه‌ برای پسرشان «مورچون» و دخترشان «مورچک» که زیر باران خیس شده‌اند، یک سوپ گرم و خوشمزه درست کند.

خواندن کتاب آخ! پایت را بلندکن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به والدین و‌ مربیان کودکان گروه سنی نوباوه (۴+) برای آشنایی با مهارت همزیستی با جانداران و موجودات ریز و مواجهه با تجربه‌های جدید پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آخ! پایت را بلند کن!

:آخ! پایت را بلند کن! زیر کفشت را نگاه کن! خم شو .... شاید زیر کفشت یک موش شیطون و بازیگوش باشد که چشم گذاشته تا با دوستش گربه، قایم باشک بازی کند ....

آخ! پایت را بلند کن! زیر کفشت را نگاه کن! خم شو ... بیش‌تر ... شاید زیر کفشت، آقا سوسکه خوش‌حال کت وشلوار دامادیش را پوشیده تا با یک دسته گل خوشگل و خوش بو برود به خواستگاری خاله سوسکه ....»

نظرات کاربران

کاربر 8105494
۱۴۰۲/۱۲/۰۴

کمی داستان کوچک لود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان