دانلود و خرید کتاب گورشاه (کتاب پنجم، مردگان قلعه سیاه) سیامک گلشیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گورشاه (کتاب پنجم، مردگان قلعه سیاه) اثر سیامک گلشیری

کتاب گورشاه (کتاب پنجم، مردگان قلعه سیاه)

انتشارات:نشر افق
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گورشاه (کتاب پنجم، مردگان قلعه سیاه)

کتاب الکترونیکی مردگان قلعه سیاه، پنجمین جلد از مجموعهٔ گورشاه است. این اثر نوشتهٔ سیامک گلشیری است و در نشر افق چاپ شده است. مردگان قلعه سیاه خواننده را به یک ماجراجویی تازه در قلب تاریکی‌ها و نورهای جهان گورشاه دعوت می‌کند. در این کتاب، قهرمانان با دشمنان جدید و قدرت‌های باستانی روبه‌رو می‌شوند که هر کدام می‌توانند تعادل قدرت در دنیای فانتزی را به چالش بکشند.

درباره کتاب گورشاه (کتاب پنجم، مردگان قلعه سیاه)

این اثر برای آن دسته از خوانندگانی مناسب است که به داستان‌های فانتزی با مضامین دوستی، شجاعت و رشد شخصی علاقه‌مند هستند. خواندن مردگان قلعه سیاه علاوه‌بر تجربه‌ای از لذتِ خواندن، درس‌هایی نیز درباره‌ٔ مواجهه با ترس‌ها و اهمیت اعتماد به نفس و دوستان ارائه می‌دهد.

داستان حول ماجراهای گروهی از شخصیت‌ها می‌چرخد که برای مقابله با نیروهایی که قلعهٔ سیاه را به اشغال خود درآورده‌اند، متحد می‌شوند. با گسترش داستان، خواننده شاهد رشد شخصیت‌ها، تصمیمات دشوار و پیامدهای این تصمیمات برای جهان پیرامونشان خواهد بود.

مجموعه گورشاه در قالب یک داستان ماجراجویانه و هیجان‌انگیز به موضوعات عمیق‌تری مانند قدرت، فداکاری و اهمیت انتخاب‌هایمان می‌پردازد. مردگان قلعه سیاه با نگاهی به تاریک‌ترین گوشه‌های روح انسان و چالش‌هایی که در مواجهه با آن‌ها برمی‌خیزد، خواننده را به تفکر وادار می‌کند.

کتاب گورشاه (کتاب پنجم، مردگان قلعه سیاه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به نوجوانان و سایر افرادی که علاقه‌مند به داستان‌های ماجراجویانه با عناصر فانتزی و ماوراءطبیعه هستند، پیشنهاد می‌شود.

درباره سیامک گلشیری

سیامک گلشیری متولد مرداد ۱۳۴۷ در اصفهان است. او در خانواده‌ای فرهنگی چشم به جهان گشود. عموی او هوشنگ گلشیری از بزرگان ادبیات معاصر ایران است. او فعالیت ادبی خود را با مجله‌ها آغاز کرد. اولین داستان او که داستانی کوتاه بود، با نام «یک شب، دیروقت» در سال ۱۳۷۳ در مجلهٔ آدینه چاپ شد و در سال ۱۳۷۷ اولین مجموعه داستان خود را با نام «از عشق و مرگ» به چاپ رساند. سیامک گلشیری تاکنون بیش از ۴۰ اثر منتشر کرده است؛ بیش از ۲۰ رمان و چند مجموعه داستان. آثار گلشیری جوایز متعددی را برای او به ارمغان آورده است؛ مانند جایزهٔ کتاب سال مهر و لوح تقدیر جایزهٔ یلدا. «رمان‌های پنج‌گانهٔ خون‌آشام» که در فهرست «کلاغ سفید» و لیست کتابخانهٔ بین‌المللی مونیخ سال ۲۰۱۴ جای گرفته، اثر ماندگار او و پرفروش‌ترین مجموعه رمان تاریخ ادبیات کودک و نوجوان ایران است. او بیش از ۱۰ سال است که در دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های مختلف از جمله دانشکدهٔ هنرهای زیبا در دانشگاه تهران، داستان‌نویسی تدریس می‌کند.

بخشی از کتاب گورشاه (کتاب پنجم، مردگان قلعه سیاه)

«وقتی از اتاق‌خواب بیرون آمدم و راه افتادم سمت تلفن، احساس عجیبی پیدا کرده بودم. حال زمانی را داشتم که خون‌آشام‌ها سراغم آمده بودند. یک چیزی در درونم می‌گفت به‌محض اینکه تلفن را جواب بدهم،‌ دوباره زندگی‌ام دستخوش تغییر بزرگی خواهد شد. به‌خاطر همین بود که وقتی رسیدم کنار پیشخان،‌ فقط زل زدم به گوشی تلفن و شمارهٔ تلفن همراهی که روی آن پیدا بود. صبر کردم، آن‌قدر که فکر می‌کردم بالاخره خاموش می‌شود. و خاموش شد. هنوز زل زده بودم به صفحه که باز صدای زنگ تلفن بلند شد. آن‌وقت بود که دستم را دراز کردم، نوک انگشتم را کشیدم روی دایرهٔ سبز و گوشی را گذاشتم روی گوشم. هنوز نگفته بودم الو که کسی از آن‌طرف خط اسمم را به زبان آورد. صدایش می‌لرزید و نفس‌نفس می‌زد، انگار مسیری طولانی را دویده باشد. خیلی سریع گفت اتفاقی برایش افتاده که حتماً باید مرا ببیند.

بی‌اختیار یاد اولین شبی افتادم که خون‌آشام با من تماس گرفته بود و خواسته بود بیایم اتوبان چمران،‌ همان‌جا که نوشته‌هایش را در اختیارم گذاشته بود و خواسته بود چاپشان کنم. وقتی باز اصرار کرد، گفتم تازه آماده شده‌ام بخوابم و محال است این موقع از خانه بیرون بیایم. گفتم بگذارد یک وقت دیگر، تا اینکه گفت برای خواهرش اتفاقی افتاده و فقط من می‌توانم کمکش کنم. احساس کردم سن‌وسال زیادی ندارد. گفتم: «چه اتفاقی؟» »

آقای لورنته، شوخی اش گرفته
دن گاتمن
عشق دوران کرونا
ریلزی آدامز
گروه بچه های شوخ
سوفی لاروش
قصه کوتاه
فرانتس هولر
غول ترس
سعیده دلال علی‌پور
شش لحظه ناب
ابوالفضل کرمی
دیگر هرگز به من نگویید موفق باشید!
فیلیپ بلچ
خانم روبرت
نظام‌الدین مقدسی
ماجرای پال
ویلا سیبرت کاتر
درهم‌ماندگی
سماء شایسته‌فر
ایرانیان، به هویت ملی و ایرانی خود افتخار کنید!
داود علی بابایی
آزمون های حافظه دیداری پیشرفته
داریوش صادقی
برکه‌ی مهربانی
هاجر رحیمی
آسیب شناسی رقابت پذیری (ویژه بنگاه های کوچک و متوسط)
ژاله فرزانه حسن‌زاده
بینش تجاری استیو جابز
آلن کن توماس
مرشد و پهلوان
حامد قربانی
ادراک شنیداری و درک مطلب
داریوش صادقی
شازده کوچولو
آنتوان دوسنت اگزوپری
گردان قاطرچی ها
داوود امیریان
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
پنج قدم فاصله
ریچل لیپینکات
پاستیل‌های بنفش
کاترین اپل‌گیت
هری پاتر و سنگ جادو
جی.کی. رولینگ
مامان من نمی‌تونم بخوابم
بریجت راب
دختری که ماه را نوشید
کلی بارن‌هیل
شهر آی قصه ـ قسمت اول: دایناماینا
پوریا عالمی
دوستان دوست‌داشتنی
کورتنی کاربن
گربه‌ی چکمه پوش
ریحانه ظهیری
شازده کوچولو
آنتوان دوسنت اگزوپری
قصر آبی
ال.ام مونتگومری
آقای باکلاه و آقای بی‌کلاه
شل سیلوراستاین
۳۰ روز با پیامبر (ص)ِ؛ کتاب اول
حسین فتاحی
گربه‌ی لوبیا پز
اسماعیل پورکاظم
پینوکیو (خلاصه داستان)
کارلو ک‍ول‍ودی‌
افسانه‌ی قوهای وحشی
شاگا هیراتا
چرا روباه مرغ شکار می‌کند؟
می‌می ساموئل
خوب‌های بد، بدهای خوب ۱
سومان چینانی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱۸۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان