دانلود و خرید کتاب عادت های اتمی جیمز کلیر ترجمه فروزنده دولت یاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلیر

کتاب عادت های اتمی

معرفی کتاب عادت های اتمی

کتاب عادت های اتمی نوشته جیمز کلیر با ترجمهٔ فروزنده دولت یاری در انتشارات باران خرد چاپ شده است. این کتاب با فروش بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان و ترجمه به بیش از ۶۰ زبان، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است.

درباره کتاب عادت های اتمی

کتاب عادت های اتمی نوشتهٔ جیمز کلیر راهنمایی کاربردی برای تغییر عادات است. جیمز کلیر در این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با ایجاد تغییرات کوچک و مستمر به نتایج شگفت‌انگیزی دست یافت. وی با استفاده از پژوهش‌های علمی در زمینه‌های روان‌شناسی، زیست‌شناسی و علوم اعصاب، روش‌های عملی و موثری برای ساخت عادات خوب و ترک عادات بد ارائه می‌دهد.

یکی از اصول اصلی این کتاب این است که مشکل تغییر عادات، در سیستم‌های ما نهفته است، نه در خود ما. کلیر معتقد است که عادات بد تکرار می‌شوند، نه به دلیل نبود اراده، بلکه به دلیل وجود سیستم‌های نامناسب. او با ارائه یک سیستم ثابت و قابل اجرا، به خوانندگان کمک می‌کند تا عادات خود را بهبود بخشند.

در این کتاب، خوانندگان با داستان‌های الهام‌بخش از ورزشکاران المپیکی، هنرمندان برجسته، رهبران کسب‌وکار و پزشکان که از علم عادات کوچک برای رسیدن به موفقیت استفاده کرده‌اند، آشنا می‌شوند. این داستان‌ها نشان می‌دهند که چگونه تغییرات کوچک و مداوم می‌توانند به نتایج بزرگ منجر شوند.

کتاب عادت های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای همه افرادی که به دنبال بهبود عادات روزمره خود هستند، مناسب است. چه بخواهید عادات ورزشی جدیدی را ایجاد کنید، چه به دنبال بهبود عادات کاری و حرفه‌ای باشید، و یا حتی بخواهید عادات شخصی خود را تغییر دهید، این کتاب می‌تواند راهنمای مفیدی باشد. همچنین، این کتاب برای کسانی که در مسیر کاهش وزن، ترک سیگار، کاهش استرس و رسیدن به اهداف شخصی و حرفه‌ای خود تلاش می‌کنند، مناسب است.

بخشی از کتاب عادت های اتمی

«تأثیرات یک تغییر در عادت‌های شما مشابه با تأثیر تغییر مسیر یک هواپیما است ... حتی اگر اندک باشد، به‌اندازه چند درجه! تصور کنید که در پرواز لس‌آنجلس به نیویورک هستید. اگر خلبان تنظیمات را به‌اندازهٔ فقط ۳.۵ درجه به سمت جنوب تغییر دهد، شما به‌جای نیویورک در واشنگتن فرود خواهید آمد. این یک تفاوت کوچک در تعیین مسیر است که هنگام بلند شدن هواپیما ابداً به چشم نمی‌آید چون دماغه هواپیما فقط اندکی تغییر جهت می‌دهد اما هنگام عبور از ایالات متحده، هواپیما صدها مایل آن‌طرف‌تر فرود خواهد آمد.

به همین ترتیب، اندکی تغییر در عادت‌های روزانه نیز منجر به تغییرات شگرف در مقاصد شما خواهد شد. انتخاب عملکردی که یک درصد بهتر یا یک درصد بدتر باشد چندان مهم نیست اما در گذر زمان؛ یعنی در طول عمر شما؛ قطعاً تعیین‌کننده خواهد بود. در واقع، این تغییرات فاصلهٔ زیادی بین آن‌چه خواهید بود و آن‌چه مایل هستید باشید، ایجاد می‌کنند. موفقیت حاصل عادت‌های روزانه است ... تحولات عظیم در زندگی شما به‌یک‌باره رخ نمی‌دهند.

منظور این است که مهم نیست در زمان حال تا چه حد موفق یا ناموفق هستید. آن‌چه مهم است، عادت‌هایی هستند که شما را در مسیرتان به سمت موفقیت هدایت کنند بنابراین باید بیشتر به خط سیر کنونی خود توجه کنید تا نتایج فعلی. فرض کنید میلیونر هستید اما مخارج شما بیشتر از درآمد ماهانه باشد، یعنی در خط سیر نادرست قرار دارید، بنابراین اگر عادت‌های خرج کردن پول را تغییر ندهید؛ سرنوشت خوبی نخواهید داشت. به همین ترتیب، فرض کنید ورشکسته هستید اما هر ماه اندکی پس‌انداز می‌کنید، نتیجه‌گیری می‌کنیم که شما در مسیر رهایی از مشکلات مالی هستید ... حتی اگر کُندتر از آن‌چه مایل هستید، حرکت کنید.»

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۷۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۸۷۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان