دانلود و خرید کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن ترجمه محدثه رستمی عمران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن

کتاب معجزه شکرگزاری

معرفی کتاب معجزه شکرگزاری

کتاب «معجزه شکرگزاری» نوشتۀ راندا برن و  ترجمۀ محدثه رستمی عمران است و انتشارات آوای منجی آن را منتشر کرده است. کتاب معجزه شکرگزاری بر این موضوع تأکید دارد که شکرگزاری باعث نتایج معجزه‌آسا می‌شود و زندگی را به صورت واقعی جادویی و دگرگون می‌کند.

درباره کتاب معجزه شکرگزاری

راندا برن در کتاب معجزه شکرگزاری می‌خواهد به خوانندگان یادآوری کند که آن چیزهای شگرف و آن جادویی که در کودکی آن را باورداشتن حقیقت دارد. او اعتقاد دارد کافی است آدم‌ها بدانند برای به‌وجودآوردن جادو چه کاری باید انجام دهند آن وقت می‌توانند زندگی رؤیایی خود را داشته باشند.

لحظاتی زیادی در زندگی وجود دارد که اتفاقات خوب‌، رخ می‌دهد و انسان شکرگزار است. اما انسان‌ها در طول زندگی همیشه با سختی‌ها مواجه می‌شوند و گاهی ممکن است تصور کنند که اوضاع هرگز روبه‌راه نخواهد شد. راندا برن معتقد است که قدردانی مانند مغناطیس عمل می‌کند و افراد هرچه بیشتر سپاسگزار باشند، نعمت‌های بیشتری سمت خود جذب می‌کنند. تاریخ پر است از انسان‌های مشهوری که تمرین قدردانی‌کردن را انجام دادند و در مقابل دستاوردهایشان آن‌ها را تبدیل به بزرگ‌ترین افراد کرده است.

 کتاب معجزه شکرگزاری، نوشتۀ راندا برن، به خوانندگان یادآوری می‌کند نیازی نیست منتظر اتفاقات بزرگ باشند تا سپاسگزاری کنند. افراد می‌توانند با سپاسگزاری از نعمت‌های حتی به‌ظاهر کوچک، به خواسته‌های بزرگشان برسند. کتاب معجزه شکرگزاری با ارائۀ تمرینات ۲۸ روزه به مخاطبانش یاد می‌دهد که برای آنچه در مسیرشان قرار گرفته قدردان باشند و با خود به صلح درونی برسند. آن‌ها همچنین یاد می‌گیرند که چگونه با قدردانی از نعمت‌ها، به زندگی زیبا و سرشار از شگفتی برسند و شکرگزاری را به عادتی هرروزه تبدیل کنند.

خواندن کتاب معجزه شکرگزاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری و همچنین کسانی که ناامید هستند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن

راندا برن، نویسندۀ معروف استرالیایی است که با نوشتن کتاب راز و تولید یک فیلم از آن توانست مخاطبان بسیاری را به خواندن آثارش دعوت کند و زندگی انسان‌های زیادی را نجات دهد و امید به زندگی را به آنها بازگرداند. او در سال ۲۰۰۴ پس از مرگ پدرش دچار افسردگی شدید شد و با تشویق دخترش شروع به مطالعۀ کتاب‌های روان‌شناسی قدیمی و تحقیق درباره تفکر مثبت و قوانین جذب کرد. او زندگی خود را در راه اشاعۀ این فرهنگ وقف نموده و پس از کتاب پرفروش راز، دست به انتشار کتاب‌های کامل‌تری مثل معجزه، قهرمان، قدرت و.. کرده است که هر کدام به صورت تخصصی‌تر به مباحث قانون جذب می‌پردازند.

بخشی از کتاب معجزه شکرگزاری

«زندگی من بدون شکرگزاری بسیار چالش‌برانگیز بود. من بدهکار بودم و این موضوع هر ماه کمی بیشتر می‌شد. من واقعاً سخت کار می‌کردم، اما وضعیت مالی‌ام هرگز بهبود نمی‌یافت. در تلاش برای همگام‌شدن با پرداخت بدهی‌ها و تعهدات و زیر فشار پنهانی مداوم، زندگی می‌کردم. روابط من مانند یک آونگ از خوب به بد می‌رفت؛ زیرا به نظر می‌رسید برای هر شخص وقت کافی نداشته باشم.»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۰۰۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان