دانلود و خرید کتاب قورباغه را قورت بده! قورباغه را ببوس! برایان تریسی ترجمه فاطمه حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قورباغه را قورت بده! قورباغه را ببوس! اثر برایان تریسی

کتاب قورباغه را قورت بده! قورباغه را ببوس!

معرفی کتاب قورباغه را قورت بده! قورباغه را ببوس!

کتاب الکترونیکی قورباغه را قورت بده! قورباغه را ببوس! نوشتهٔ برایان تریسی با ترجمهٔ فاطمه حسینی از انتشارات ملینا است. این کتاب درمورد شیوه‌های تحول زندگی و موفقیت در کار با معرفی ۲۱ اصل مفید برای افزایش کارایی شخصی و عملکرد افراد است.

درباره کتاب قورباغه را قورت بده! قورباغه را ببوس!

کتاب قورباغه را قورت بده! قورباغه را ببوس! ابتدا به شرح زندگی برایان تریسی پرداخته و سپس ۲۱ اصل مفید برای افزایش کارایی شخصی را به خوانندگان معرفی کرده است. این اثر درمورد شیوه‌های تحول زندگی است. نویسنده ضمن بیان علت عقب‌ماندن کارها، شیوهٔ اصلاح آن را توضیح می‌دهد. او توضیح می‌دهد که مشکل مدیریت زمان، با کارایی بیشتر یا میزان بالای توانمندی شخصی فرد در تکنیک‌های کارایی برطرف نمی‌شود. فرد در صورتی قادر به کنترل زمان و زندگیش خواهد بود که بتواند روش فکرکردن و کارکردنش را تغییر دهد و پایبند مسئولیت‌های خود باشد. تحول اساسی هنگامی در زندگی فرد ایجاد خواهد شد که مدیریت زمان را در زندگی به کار ببندد؛ یعنی مدت زمانی را که به هر کاری اختصاص می‌دهد بر اساس اهمیت آن در زندگی باشد و بدین منظور برای پیشرفت در کار بهتر است که فرد بعضی کارها را اصلاً انجام ندهد یا انجام آن را متوقف کند. برخی از فصل‌های کتاب قورباغه را قورت بده! قورباغه را ببوس! از این قرار هستند:

«فصل اول: هفت حقیقت راجع به شما»، «فصل دوم: شاهزادهٔ جذاب خود را تصور کنید»، «فصل سوم: رودررو به قورباغهٔ خود نگاه کنید»، «فصل چهارم: حوض را از قورباغه‌های زشت پاک کنید»، «فصل پنجم: باتلاق را خشک کنید»، «فصل ششم: آب حوض را عوض کنید»، «فصل هفتم: زیبایی را در قورباغه‌ها جست‌وجو کنید»، «فصل هشتم: با اطمینان به جلو بروید»، «فصل نهم: احساس گناه»، «فصل دهم: از قورباغهٔ خود بهترین را توقع داشته باشید»، «فصل یازدهم: قورباغه‌های دردناک را رها کنید»، «فصل دوازدهم: هفت کلید برای داشتن شخصیتی مثبت».

خواندن کتاب قورباغه را قورت بده! قورباغه را ببوس! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که به‌دنبال شیوه‌های تحول در زندگی، موفقیت و افزایش کارایی شخصی، عملکرد و نتیجه‌یابی و پیشرفت سریع کارها هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ در شارلوت تاون در کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است. پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند؛ به همین خاطر، برایان و ۳ برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد؛ پس بسیار زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعهٔ نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قورباغه‌ات را قورت بده»، «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دارکردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش‌کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطهٔ تعادل خود را پیدا کنید»، «جذابیت و زبان بدن»، «طعم شیرین پیروزی»، «بهانه ‌ها را کنار بگذارید!» و... اشاره کرد. ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخشی از کتاب قورباغه را قورت بده! قورباغه را ببوس!

«برایان تریسی خودش را یک «خواننده‌‌ی الکتریکی» می‌نامد. او خودش را یک محقق آکادمیک نمی‌داند بلکه خود را خلاصه کننده اطلاعات می‌داند. هر سال او صدها ساعت به مطالعه‌ی حجم زیادی از روزنامه‌ها، مجلات، کتاب‌ها و سایر منابع می‌گذراند. علاوه بر این او ساعت‌ها به گوش کردن برنامه‌های صوتی می‌پردازد. در سمینارهای متعددی شرکت می‌کند و تعداد بی‌شماری نوار ویدئویی در مورد موضوع مورد علاقه‌اش تماشا می‌کند. اطلاعات به دست آمده از رادیو، تلویزیون و سایر رسانه‌ها به دانش او اضافه می‌شود. او ایده‌ها و اطلاعات به دست آمده را بر اساس تجربیات خودش و دیگران با هم ادغام می‌کند و آن را در زندگی خودش به کار می‌گیرد. پرفروش‌ترین نویسنده‌ای است که بیش از دوازده کتاب نوشته است.‌ کتاب‌هایی مثل حداکثر موفقیت، استراتژی‌های فروش موفق، ۱۰۰ قانون غیر قابل خدشه در زمینه موفقیت در فروش. او بیش از ۳۰۰ نوار صوتی و تصویری آموزشی تولید کرده است که به ۲۰ زبان ترجمه شده است و در ۳۵ کشور تعلیم داده می‌شوند. او ازدواج موفقی داشته و چهار فرزند دارد. او در سان دیگو زندگی می‌کند. او سال‌ها بیش از صد بار به مسافرت و سخنرانی کردن می‌پردازد و در هفده کشور مشغول فعالیت‌های تجاری است. او یکی از سرشناس‌ترین مؤلفان جهان در زمینه موفقیت محسوب می‌شود.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان