دانلود و خرید کتاب گهواره گربه کورت ونه گوت جونیر ترجمه علی‌اصغر بهرامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گهواره گربه اثر کورت ونه گوت جونیر

کتاب گهواره گربه

انتشارات:نشر افق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب گهواره گربه

چاپ ششم کتاب گهواره گربه نوشتهٔ کورت ونه گوت جونیر و ترجمهٔ علی اصغر بهرامی است. نشر افق این رمان معاصر آمریکایی را در سال ۱۴۰۰ روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب گهواره گربه

این اثر حاوی طنز سیاه و نگاه انتقادی است. کتاب گهواره گربه (Cat's Cradle)، رمانی معاصر است که در سبک علمی - تخیلی نوشته شده است. این رمان نخستین‌بار در سال ۱۹۶۳ میلادی به چاپ رسید. در این اثر با شخصیتی همراه و آشنا می‌شوید به نام «دکتر فلیکس هونیکر». او یکی از به‌وجودآورندگان بمب اتم است و این میراث مرگبار را برای جهان به جای گذاشته است. او مخترع ماده‌ای شیمیایی و کشنده است که می‌تواند تمام سیاره را منجمد کند. جست‌وجو برای یافتن این ماده، به سه فرزند عجیب‌وغریب هونیکر، به دیکتاتوری دیوانه در کارائیب و به جنون منتهی می‌شود. رمان «گهوارهٔ گربه»، تشریح طنزآمیز کورت ونه گوت جونیر از زندگی انسان مدرن و دیوانگی حاکم بر عصر تجدد است. این رمان را که دربارهٔ سرنوشت نهایی سیارهٔ زمین سخن گفته، یکی از مهم‌ترین کتاب‌های قرن بیستم دانسته‌اند. رمان «گهوارهٔ گربه» در ۱۹۶۴ میلادی کاندیدای دریافت جایزهٔ هوگو برای بهترین رمان شد.

خواندن کتاب گهواره گربه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان علمی و تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کورت ونه گات

کورت ونه گوت جونیر یا کورت ونه گات در ۱۱ نوامبر ۱۹۲۲ به دنیا آمد و در ۱۱ آپریل ۲۰۰۷ درگذشت. او نویسنده‌ای آمریکایی بود که در ایندیاناپولیس به دنیا آمد و بزرگ شد. او به دانشگاه کورنل رفت، اما در ژانویهٔ ۱۹۴۳ از تحصیل انصراف داد به ارتش پیوست. ونه گات در نهاد فناوری کارنگی و دانشگاه تنسی به یادگیری مهندسی مکانیک پرداخت؛ او سپس برای نبرد در جنگ جهانی دوم به اروپا فرستاده شد و در عملیاتی به اسارت آلمانی‌ها درآمد. ونه گات از جنگ جان سالم به در برد و پس از برقراری صلح، با «جین ماری کاکس» ازدواج کرد و صاحب ۳ فرزند شد. این نویسنده اولین رمان خود را در سال ۱۹۵۲ به انتشار رساند. رمان کوتاه «تربیت اصولی» و رمان «گهواره گربه» از آثار مکتوب او است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۲۴,۵۰۰
۳۰%
تومان