دانلود و خرید کتاب امسال تکرار نخواهد شد دارن هاردی ترجمه اکبر عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امسال تکرار نخواهد شد اثر دارن هاردی

کتاب امسال تکرار نخواهد شد

معرفی کتاب امسال تکرار نخواهد شد

کتاب امسال تکرار نخواهد شد نوشتهٔ دارن هاردی و ترجمهٔ اکبر عباسی و محمدعلی مسرور است. انتشارات نسل نو اندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. با این اثر می‌توان در ۸ گام مسیری ساخت که به‌طور مستقیم و با سرعت به آرزوهایمان برسیم.

درباره کتاب امسال تکرار نخواهد شد

کتاب امسال تکرار نخواهد شد را همان نویسندهٔ کتاب مشهور «اثر مرکب» (ایجاد تحولی شگفت‌انگیز در زندگی، درآمد و موفقیت شما) نوشته است. دارن هاردی گفته است در این کتاب به ما نشان داده که چگونه در عرض چند ماه به آنچه دیگران یک عمر طول می‌کشد تا به آن دست یابند، برسیم. او می‌گوید اگر جاه‌طلب و برای طراحی مجدد آیندهٔ خود مشتاق هستید، این برنامه و این کتاب برای شما است.

این کتاب کمک می‌کند تا به برخی از سؤالاتی که برای تغییر زندگی مطرح است، پاسخ دهیم. هدف بزرگ‌تر و برتر در زندگی چیست؟ چه چیزی انگیزه، شعله، شور، اشتیاق و عشق شما است؟ چه چیزی باعث می‌شود شعلهٔ آتش و خشم درونتان بیش از هر چیزی برانگیخته شود؟ چه چیزی باعث می‌شود که به سرحد جنون رسیده و به فردی ظالم و خشن با اهدافی ظالمانه تبدیل شوید؟ این کتاب می‌خواهد می‌خواهم به ما کمک کند تا رؤیاها را بازگردانیم. به ما نشان می‌دهد که نه‌تنها رسیدن به آن‌ها ممکن است، بلکه بسیار در دسترس هستند.

خواندن کتاب امسال تکرار نخواهد شد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی به‌مدت ۱۷ سال در زمینهٔ پیشرفت شخصی فعالیت داشته و حتی ریاست ۲ شبکهٔ تلویزیونی دررابطه‌با این موضوع به نام‌های «شبکهٔ مردم» و «شبکهٔ آموزش موفقیت» را بر عهده داشته است. او در این ۲ شبکه بیش از هزار نمایش و برنامه‌های تلویزیونی را با موفق‌ترین افراد دنیا به روی آنتن برده است.

دارن هاردی را می‌توان نمونهٔ موفق ایده‌هایی تلقی کرد که در کتاب «امسال تکرار نخواهد شد» معرفی شده است. به‌عنوان یک کارآفرین او تا ۱۸سالگی درآمدی ۶ رقمی و در ۲۴سالگی درآمدی بالغ بر یک میلیون دلار در سال داشته است. تا ۲۷سالگی صاحب شرکتی شد که هر ساله ۵۰ میلیون دلار درآمد داشت. او مربی هزاران کارآفرین و جزو هیئت‌مدیرهٔ بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی مطرح بوده است.

دارن هاردی در نشریهٔ موفقیت، در وبلاگش و فضاهای مجازی دیگر و حتی در مقابل دید کارآفرینان در تمام نقاط کشور، همواره بهترین اطلاعات و استراتژی‌ها را همراه با تجربیات شخصی‌اش به اشتراک گذاشته است. علاقهٔ او به پیشرفت شخصی است که هستهٔ اصلی کار و زندگی او را در بر می‌گیرد. او خود را متعهد به کمک به دیگران می‌داند تا استعدادهایشان را شکوفا کنند و بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

بخش‌هایی از کتاب امسال تکرار نخواهد شد

«بدون توجه به گذشته، میزان تحصیلات و یا سطح موفقیت‌تان در زمان حاضر، اگر استاد فنون و نکاتی باشید که به شما یاد خواهم داد، می‌توانید فوری و بیش از هر فرد دیگری که در اطراف‌تان قرار دارد، از مزیت سریع و چابک بودن برخوردار شوید. می‌توانید به پتانسیل بزرگ و باارزش درونی‌تان بیش از دیگران دسترسی داشته باشید و در یک سال از زندگی‌تان بسیار بیشتر از آن چیزی که دیگران در زمان مشابه به دست می‌آورند، آنچه را می‌خواهید کسب کنید. در نظر بگیرید که می‌توانستید تمام آن چیزی که تاکنون به دست آورده‌اید، در یک دوره بسیار بسیار کوتاه‌تر به دست می‌آوردید.

بسیاری از مردم را دیده‌ام که با هوش متوسط، افراد باهوش بالا را در راستای پیشبرد اهداف خود، استخدام کرده‌اند. یکی از این افراد که مهارت هدف‌گذاری موثر و برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف را آموخته است، به مراتب ثروتمند‌تر، موفق‌تر و شادتر از نوابغی است که واقعا نمی‌دانند چه می‌خواهند.

این مسیر را فراموش نکنید؛ حتی یک نابغه در کشورهای پیشرفته، بدون نقشه راه نابود خواهد شد، اما یک فرد کندذهن و با اراده با داشتن مسیر و نقشه راه مشخص، سریع‌تر به هدف و مقصد خواهد رسید. نیاز دارید تا یک نقشه داشته باشید که به شما بگوید می‌خواهید به کجا بروید.

در این‌جا یک مثال ارائه می‌دهم. این مثال نشان خواهد داد که چگونه به‌صورت مستقیم و سریع به اهداف‌تان دست پیدا کنید:

سه پسر در یک روز برفی پیاده‌روی می‌کردند که به یک فضای باز رسیدند. آن‌ها تصمیم گرفتند مسابقه دهند و ببینند چه کسی می‌تواند در یک خط مستقیم به درختی که آن‌طرف تپه بود، برسد. در ابتدا دو پسر در مسیر قرار گرفتند و شروع به حرکت کردند. با دقت و توجه فراوان قدم به قدم یک پا را در جلوی پای دیگر قرار می‌دادند. وقتی آن‌ها به مسیر نگاه کردند، متوجه شدند که به شکل زیگزاگ راه رفته‌اند و در مسیر خود به‌صورت قوسی شکل حرکت کرده‌اند. آن‌ها از مسیر اصلی فاصله گرفته بودند؛ اما پسر سوم در یک مسیر مستقیم و با سرعت بیشتری نسبت به دو نفر دیگر حرکت کرده بود. او چگونه توانسته بود این‌گونه حرکت کند؟ او نگاه خود را بر روی درختی که در دوردست قرار داشت، متمرکز کرده بود و به‌سادگی سمت هدف حرکت می‌کرد.

زمانی که اغلب مردم توجه خود را به آن چیزی که هم‌اکنون دارند، متمرکز می‌کنند و یا چشم‌انداز و مسیر خود را به‌صورت روزانه معین می‌کنند، دچار انحراف می‌شوند. تنها زمانی که برای خود یک هدف در افق و دوردست قرار دهید، می‌توانید با سرعت و در مسیر مستقیم به سوی هدف‌تان حرکت کنید. به پیش بروید و از مسیر خود منحرف نشوید.

یادگیریِ تنظیمِ اهداف، مهم‌ترین مهارت برای رسیدن به موفقیت است. بدون هدف زندگی‌تان مانند یک کشتی بدون سکان است. بی‌اراده به همراه جریان آب حرکت و ناگزیر با سنگ‌ها و موانع بین راه برخورد خواهید کرد؛ باز هم برخورد خواهید کرد و باز هم همین‌طور. تنظیم یک هدف مناسب شما را در یک قایق تندرو و سریع‌السیر قرار خواهد داد. مستقیم و بدون انحراف به‌سوی هدف خود خواهید رفت. با سرعت تمام به هدف بزرگی که برای خود انتخاب کرده‌اید، خواهید رسید.»

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

مجموعه کامل ۷ اثر از جیم ران
جیم ران
ذهن‌تان را مدیریت کنید؛ سرنوشت خود را بسازید!
آدام خو
استثنا باشید!
دارن هاردی
موفقیت نامحدود در ۲۰ روز
سامان قلیچ خانی
جادوی فکر بزرگ
مهین خالصی
نترسید، انجام دهید
ریچارد برانسون
دوازده ستون موفقیت
جیم ران
اسرار ذهن میلیونر
تی. هارو اکر
زندگی ات را ۸۰/۲۰ کن؛ چگونه با تلاش کمتر، کار بیشتری انجام داده و زندگی خود را تغییر دهید
دیمون زاهاریادس
در جا زدن ممنوع
جان مکسول
تو کله خر هستی؛ برو پیش موفق می‌شوی
جن سینسرو
۲۱ راز میلیونرهای خودساخته
برایان تریسی
مبانی موفقیت
جک کنفیلد
نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس
برایان تریسی
آخرین راز شادزیستن؛ پیرو قلب خود باشید
اندرو متیوس
فرمول برنامه ریزی
دیمون زاهاریادس
قطار سرعت به سوی ثروت
دارن هاردی
حرف نزنید عمل کنید؛ هفت قدم بیشتر با اهداف خود فاصله ندارید
برایان تریسی
جادوی بزرگ، زندگی خلاقانه با غلبه بر ترس
الیزابت گیلبرت
صبح‌‌های جادویی مولتی میلیونرها
هال الرود

نظرات کاربران

Ramtin
۱۳۹۹/۰۵/۱۵

خب یه نظر اساسی😁: کتاب ترجمه بسیار روون👌🏻 و خوبی داره و دلیل عمده اش فن نویسندگی خوب درن هاردیه😍 مطالب کتاب بشدت بدرد بخورن👍🏻 و اگه شما هرجوری بخواید خودتون رو به کوچه علی چپ بزنین و مقاومت کنین بازم میبینین

- بیشتر
قاصدک
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

کتاب خوبی بود ب نظرم هم جنبه انگیزشی داشت هم جنبه کاربردی ولی خو اینم مث بقیه کتاب هایی ک تو این ژانر نوشته شده قرار نیس ی شبه معجزه کنه لازمه نوت برداری و عمل شه راهکار های خوب

- بیشتر
ناجی
۱۳۹۸/۱۲/۱۰

این کتاب در واقع نسخه عملی اثر مرکب هست که شامل برنامه هفتگی ، ماهانه ، فصلی و سالانه است. اگر طبق خواسته کتاب ، اهداف تون رو مشخص کنید و همانند دستورالعمل عمل کنید مطمئن باشید تا حد زیاد

- بیشتر
sahar
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

خوب بود کلی نکات برای برنامه ریزی گفته بود ولی توصیه میکنم قبل ازاین که این کتاب رو بخونید حتما کتاب اثر مرکب رو بخونید این دو کتاب مکمل همدیگن بدون هم انگار یه چیزی کم دارن

b.erfn
۱۳۹۷/۰۱/۰۵

ادامه اثر مرکبه . عالیه دارن هاردی . به این نتیجه رسیدم فقط با کتابای دارن هاردی پیش برم رو همین روش تمرکز کنم.واقعا کامله کتاباش

t.ftm.s
۱۳۹۹/۰۳/۱۶

برای من مفید بوده و برنامه ها ریزی های شخصیم رو از طریق چیزی که کتاب گفته انجام میدم با یکم خلاقیت بیشتر..کتاب خوبیه کاربردیه.. یکی دوماه پیش این کتاب رو خوندم

Muhammad Khani
۱۳۹۶/۱۲/۰۳

این کتاب در زمینه برنامه ریزی پیشرفت فردی مفید و توصیه میکنم برای پیشرفت در ابعاد زندگی از صفحات تمرین کتاب پرینت بگیرید و پر کنید طبق متن کتاب چرا که پیشرفت فاحشی رو خواهید دید .

صابر
۱۳۹۸/۰۱/۲۰

میتونم بگم کتاب فوق العاده ای بود من مشکلی در زندگیم دارم که با خوندن این کتاب تصمیم گرفتم از برنامه ریزی های کتاب استفاده کنم تا ظرف یه مدت معلوم بتونم تا یه درصدی لز مشکل حل کنم و با

- بیشتر
sajjadh
۱۳۹۶/۰۲/۲۰

کتابی فوقالعاده و مکمل اثر مرکب

Megacurly
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

کتاب رو باید کاغذی تهیه کنید چون لیستی داره که هرروز باید پر بشه. هدف گذاری ها و برنامه هاهم باید نوشته بشه. هدف های شمارو مثل یک نقشه براتون ترسیم میکنه و باعث میشه از مسیر منحرف نشید و

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۲۸)
اگر شما به حرف مرغ‌های اطراف‌تان گوش دهید، مانند آن مرغ‌ها زندگی خواهید کرد و مانند آن‌ها خواهید مرد.
AMiR
«اگر می‌خواهید بیشتر داشته باشید، باید بیشتر باشید.» موفقیت، انجام یک برنامه نیست. تبدیل شدن به یک برنامه است. کاری که انجام می‌دهید، اهدافی که دنبال می‌کنید، همه و همه از شما فاصله می‌گیرند. دقیقا مثل دنبال کردن یک پروانه است. موفقیت چیزی است که توسط شخصیت‌تان آن‌را جذب می‌کنید. باید با تمام وجود، جزیی از برنامه باشید. این‌که برنامه‌هایتان جزیی از شما باشند، اصلا درست نیست
elham.mrd
«دیوانگی این است که کاری را مدام انجام بدهیم و هر بار انتظار نتیجه متفاوتی داشته باشیم.»
ققنوس
«کسی که در زندگی‌اش "چرایی" برای انجام دادن دارد، می‌تواند از پس هر "چگونگی" برآید.»
Amir
تنها چیزی که شما را از رسیدن به بزرگ‌ترین چشم‌انداز زندگی‌تان باز می‌دارد، نداشتن شجاعت است
AMiR
«دلگرمی و تشویق به انجام کاری، بدون عمل کردن به آن، منجر به چیزی بیش از توهم نمی‌شود.» جیم ران
م.برهانی
کلید راه این است که دلسرد نشوید و همین‌طور به جلو بروید.
Sajjad Nikmoradi
عجیب ولی درست است. شما فقط می‌توانید آنچه ارزشش را دارید، داشته باشید. کلید ارتقاء نقطه کار شما، خود ارزشمندی، عزت‌نفس، نقشه ذهنی و نگرش‌تان است.
Sajjad Nikmoradi
زمانی که دلیل‌تان به اندازه کافی بزرگ باشد، قادر به انجام هر کاری هستید.
baninik
۱. تعهد راسخ و ثابت در روند یادگیری دارند. ۲. اهداف واضح مکتوب دارند و از قبل برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند.
baninik

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان