دانلود و خرید کتاب مردی با کت و شلوار مشکی استیون کینگ ترجمه حبیب گوهری‌راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مردی با کت و شلوار مشکی اثر استیون کینگ

کتاب مردی با کت و شلوار مشکی

معرفی کتاب مردی با کت و شلوار مشکی

«مردی با کت‌وشلوار مشکی» نوشته استفان کینگ(۱۹۴۷-) نویسنده آمریکایی خالق بیش از ۲۰۰ اثر ادبی با موضوع وحشت و خیال پردازی است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

ماجرایی که می‌خواهم برایتان تعریف کنم، در یک روز شنبه اتفاق افتاد. پدرم تا می‌توانست از من بیگاری کشید، تازه کارهایی را هم که اگر دن زنده بود باید انجام می‌داد، به من محول کرده بود. دن تنها برادرم بود که با نیش زنبور از دنیا رفت. با وجود این که یک سال از مرگ برادرم گذشته بود، اما مادرم هرگز زیر بار این حرف نمی‌رفت و معتقد بود که چیزی دیگری دن را نیش زده، مطمئنا چیزی دیگری بوده، چون هیچ‌کس تاکنون از نیش زنبور نمرده. وقتی مادر جان، مسن‌ترین عضو انجمن خیریه‌ی بانوان متدیست، زمستان سال قبل در مراسم شام کلیسا سعی کرده بود به مادرم بگوید که عموی عزیز او هم در سال هزار و هشتصد و هفتاد و سه در اثر نیش زنبور جان باخته، مادرم با دو دستش گوش‌هایش را گرفته، از جایش بلند شده و از زیرزمین کلیسا بیرون آمده بود. بعد از آن هم هرگز به آن‌جا نرفت. اصرارهای پدرم هم نتوانست او را منصرف کند.

معرفی نویسنده
عکس استیون کینگ
استیون کینگ
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

استیون کینگ در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در پورتلند واقع در ایالات متحده‌ی آمریکا متولد شد. او فرزند دوم «نلی روث و دونالد پیتزبری کینگ» بود و یک برادر بزرگ‌تر از خودش داشت. زمانی که استیون خردسال بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند. استیون و برادر بزرگ‌ترش که دیوید نام داشت در خانه‌ی مادرشان بزرگ شدند.

نظرات کاربران

shayestehbanoo
۱۳۹۸/۰۸/۰۷

من کتاب های زیادی از استفن کینگ خوندم و به اقتباس از اون کتاب ها فیلم های فوق العاده تری دیدم ! مسیر سبز و رستگاری در شاوشنگ و درخشش مشهورترین هاست و در عالی بودنشون شکی نیست اما من

- بیشتر
Book Lover
۱۳۹۸/۰۲/۰۶

یکی از بهترین کتاب هایی که خوندم.کشش بالا و شخصیت پردازی عالی.واقعا نمیشه کتاب روزمین گذاشت.از استفن کینگ هم جز این انتظار نمیره.

vala
۱۳۹۷/۱۱/۱۹

بعضی وقتها وسط بازار مکاره یه چیزی میبینی که تا مدتی با فکرت بازی میکنه آدمها و صحنه های این کتاب عجیب واقعی به نظر میرسند بخصوص دو داستان آخربعد مدتها خوندنش برای من لذتبخش بود

sfhm
۱۳۹۷/۰۲/۱۸

قیمتش و زده۱۲۵۰، اما موقع خرید ۲۵۰۰ کم کرد!

متین لطفی
۱۳۹۵/۱۲/۲۱

بدک نیست ارزش خریدن نداره

sami
۱۳۹۹/۰۸/۲۷

چندتا داستان کوتاه، در کل جالب بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
به عقیده‌ی من احتمال آن خیلی زیاد است، چون آدم‌ها تمایل دارند بعد از مرگ همنوع خود از اسرار زندگی و علت مرگ او سر در بیاورند.
محمد
بزرگ‌ترین و بهترین نعمتی که خداوند به بندگانش عطا کرده، بی‌خبری از آینده است.
کاربر ۵۲۶۵۹۵۷
«سال‌های دور، گذشته‌ها گذشته.» بعضی وقت‌ها احساس رهایی و آزادی به آدم‌ها دست می‌دهد. نوشته‌ها هرازگاهی افراد را با خود همراه می‌کنند... انگار تا ابد... مانند قطعه عکس‌های رها شده در زیر نور آفتاب که رفته رفته سفید و بی‌رنگ می‌شوند و سرانجام هم تصویرشان محو می‌شود.
Violette
پذیرش یا عدم پذیرش دیگران اصلاً برایم مهم نیست، چرا که من تنها به رهایی و نجات می‌اندیشم و فهمیده‌ام که با نوشتن، این حس به انسان‌های دیگر هم منتقل می‌شود.
Violette

حجم

۱۳۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۳۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان