دانلود و خرید کتاب تیکسکالان (کتاب دوم؛ ویرانه ای به نام صلح) آرکیدی مارتین ترجمه مطهره اسلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تیکسکالان (کتاب دوم؛ ویرانه ای به نام صلح) اثر آرکیدی مارتین

کتاب تیکسکالان (کتاب دوم؛ ویرانه ای به نام صلح)

معرفی کتاب تیکسکالان (کتاب دوم؛ ویرانه ای به نام صلح)

کتاب تیکسکالان (کتاب دوم؛ ویرانه ای به نام صلح) نوشتهٔ آرکیدی مارتین و ترجمهٔ مطهره اسلامی است. انتشارات کتابسرای تندیس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان علمی و تخیلی آمریکایی برای نوجوانان نوشته شده است.

درباره کتاب تیکسکالان (کتاب دوم؛ ویرانه ای به نام صلح)

کتاب تیکسکالان (کتاب دوم؛ ویرانه ای به نام صلح) حاوی رمانی برای نوجوانان است که اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد. در جلد نخست دیدیم که سفیری به نام «ماهیت دزمار» با عجله خود را به شهرِ مرکز امپراتوری «تیکسکالان» می‌رساند؛ چون مدتی است که هیچ خبری از سفیر قبلی نبوده است. در سیستم عصبی افرادی که به‌عنوان سفیر خدمت می‌کنند، چیپ‌هایی کوچک قرار داده می‌شود که خاطرات و واکنش‌های افراد پیشین را در خود جای داده است؛ بااین‌حال اطلاعاتی که «ماهیت» از سفیر قبلی در اختیار دارد، متعلق به بیش از ۱۰ سال پیش است و سفیر قبلی اکنون مرده و ارتباط «ماهیت» با آن نسخهٔ قدیم قطع شده است. «ماهیت» که اکنون در فرهنگی بیگانه به مشکل برخورده است، باید از حقیقت ماجرای مرگ همکارش و اسرار سال‌های پایانی زندگی او پرده بردارد. در کتاب تیکسکالان (کتاب دوم؛ ویرانه ای به نام صلح)، تیکسکالان با اطلاعاتی که «ماهیت دزمار» (سفیر ایستگاه لسل) داده، از بحران جانشینی عبور کرده است، اما به دامان جنگی با دشمن ناشناخته افتاده است. این جنگ، آرزوی دیرینهٔ بخشی از شورای حکومتی لسل است. این رمان برندهٔ جایزهٔ هوگو در سال ۲۰۲۰، نامزد جایزهٔ Nebula در سال ۲۰۱۹، نامزد جایزهٔ لوکوس در سال ۲۰۲۰ و نامزد جایزهٔ آرتور سی کلارک در سال ۲۰۲۰ میلادی بوده است.

خواندن کتاب تیکسکالان (کتاب دوم؛ ویرانه ای به نام صلح) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تیکسکالان (کتاب دوم؛ ویرانه ای به نام صلح)

«جناب وزیر سه‌سوگان، فرصت پیدا کردم تا چگونگی توفیق شما را در آرام کردن سیستم ناخار بررسی کنم و کم‌کم می‌توانم با جزییات ببینم چرا افرادی حقیر و ناچیز به شما لقب ناخوشایند ‘قصاب اذهان ناخاری’ داده‌اند. موفقیت‌های شما چه از منظر درجهٔ تأثیر و چه از نظر دقت در میزان ظالمانگی اثرگذارند. چند مورد را برای مشورت‌های آتی در نظر دارم، اگر لازم بشود.

پیام خصوصی از معاون یازده‌برگ‌بو به وزیر جنگ سه‌سوگان، ۳۵.۱.۱، ۱۹ آ

عزیزم، وقتی با او در سفر بودی، وقتی جوان بودی و آن کارهای بزرگ را در کنار او در سیاره‌های خاکی انجام می‌دادی، چگونه در آن حالِ نزدیکِ او بودن نفس می‌کشیدی؟ چطور خودت را حفظ می‌کردی؟ اگر اندک توصیه‌ای برای یک وحشی که اجازهٔ ورود یافته داری، می‌دانی که قدردانت خواهم بود. نوشیدنی‌اش با من.

یادداشتی از سفیر لسل، اسکندر آگاون به ازوازواکت نوزده‌تیشه، دست‌نوشته، نگهداری‌شده در پرونده‌های خصوصی علیاحضرت مشعشع امپراتور نوزده‌تیشه، بدون تاریخ

علیاحضرت مشعشع امپراتور نوزده‌تیشه به او گفته بود، اگه فرصتی شد باید سعی کنی بفهمی سه‌سوگان راجع به سفیر ماهیت دزمار چطوری فکر می‌کنه. نه فکری که کاپیتان شانزده‌طلوع‌ماه راجع به او داشت، نه چیزی که خود امپراتور فکر می‌کرد، نه فکری که والد امپراتورش راجع به او داشت یا راجع به سَلَف او در نقش سفیر لسل، مردی که هشت‌تریاق حضور مکررش در قصر را به یاد داشت و چه سهل حضورش هرروزه و معمول شده بود... بلکه آنچه وزیر جنگ در حال حاضر دربارهٔ سفیر لسل فکر می‌کرد.

و بعد امپراتور به اختیار خودش گذاشته بود که تصمیم بگیرد آیا طرز فکر وزیر جنگ چیزی بود که امپراتور باید با آن مخالفت کند یا نه. یک گل سمّی در دست کسی دیگر.

به نظر بزرگ‌تر و سخت‌تر از کاری بود که بتواند از عهده‌اش برآید. (ممکن بود اشتباه برداشت کند. اگر اشتباه برداشت می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد؟ نمی‌دانست و خود این ندانستن هم ترسناک بود.)

اما این مسئلهٔ اصلی نبود. اولین و بزرگ‌ترین مسئله این بود که نمی‌دانست اصلاً چطور باید به وزیر جنگ نزدیک شود. امکان نداشت فقط از طریق جستجو در مستندات رسمی دربارهٔ روابط تیکسکالانی‌ها با ایستگاهی‌ها و موضع حقوقی عبور ارتش تیکسکالانی از فضای ایستگاهی، بفهمد او چه فکری می‌کند. کاری که اول سعی کرده بود انجام دهد. تلاش برای خواندن مستندات حقوقی در خصوص تفاوت بین پشتیبانی کشتی باری و پشتیبانی کارکنان و تسلیحات کامل جنگی، که برای انواع مختلف کشتی با انواع و اقسام بار به کار می‌رفت، در شرایط متعددی که کم و بیش طبیعتِ فرضی داشتند هم کاری از او پیش نبرده بود جز سردردی که گرفته بود و این‌که متقاعد شده بود وقتی امپراتور شد، وزیر دادگستری‌ای بگمارد که دوست داشته باشد چنین چیزهایی بخواند و این کارها را برایش انجام دهد.»

روش های کنترلی در سیستم های الکترونیک قدرت
حسین فروزانی
تاثیر زیست جهان تفکر اسلامی بر حوزه دفاعی - امنیتی
مهدی نصر
میخائیل باکونین
ادوارد هلت کار
گام های بلند یک زن
زهرا کرمی
یادگیری از شکست
منوچهر سلطانی
کار عمیق
کال نیوپورت
چند کیلو خرما برای مراسم تدفین
سامان سالور
برکات الحسین (ع)
مهدی قاضی‌زاده
طرح توجیهی و مطالعات امکان سنجی پروژه های عمرانی
عرفان کبیرکوهی
مواد غذایی رقیق کننده در کاهش غلظت خون در طب سنتی
زهرا کاشفی
راهکارهای سازگاری همسران از دیدگاه اسلام
زهرا کیانی
مجموعه مقالات در زمینه بررسی نقش عوامل تاثیرگذار بر توسعه پایدار شهری
ابوالقاسم عظیمی
پرستاری درمانی
جولی کیوبلبک
راهکارهای توسعه بانکداری بدون ربا
آریا عزیزی
فقر برادر مرگ است
رابرت کیوساکی
بلندای عشق
جمشید دبیری
خاطرات شعبان جعفری
هما سرشار
آقای گام، شام چی داریم؟
اندی استنتون
الزامات امنیتی نرم‌افزار، پایگاه داده و زیرساخت هوشمندی علم و فناوری
یاسر حسن‌پور
داد بی داد (جلد دوم)
ویدا حاجبی تبریزی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۶۸ صفحه

حجم

۵۵۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۶۸ صفحه

قیمت:
۲۱۷,۰۰۰
تومان