دانلود و خرید کتاب پاسکوال، بچه‌ صد و شش ساله تونیو مالیکا ترجمه مریم مصلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پاسکوال، بچه‌ صد و شش ساله اثر تونیو مالیکا

کتاب پاسکوال، بچه‌ صد و شش ساله

معرفی کتاب پاسکوال، بچه‌ صد و شش ساله

کتاب پاسکوال، بچه‌ صد و شش ساله به‌قلم تونیو مالیکا با ترجمهٔ مریم مصلی را انتشارات علمی و فرهنگی منتشر کرده است. این کتاب راوی مراسمی سنتی در کشور مکزیک و چیستی و چگونگی برگزاری آن است.

درباره کتاب پاسکوال، بچه‌ صد و شش سال

پاسکوال پسر هشت، نه ساله‌ای است که چند سال پیش بر اثر یک عفونت از دنیا رفته است. خانوادهٔ او هر سال اول ماه نوامبر، یاد او را در سالروز مرگش گرامی می‌دارند و این سنتی می‌شود که از آن به‌بعد تمام مردم روستا، هر سال در این روز به یاد بچه‌های مرده‌شان، مراسم یادبود برگزار می‌کنند و شیرینی می‌پزند. روح پاسکوال و سایر بچه‌های خانواده هر سال در این روز به ده برمی‌گردد و ناظر برگزاری مراسم است. این کتاب کوشیده در کنار تصویرپردازی‌های رنگارنگ، این سنت و مراسم ویژه را به کودکان معرفی و به‌نحوی شروع آشنایی آن‌ها با مفهوم مرگ و پذیرش آن باشد.

خواندن کتاب پاسکوال، بچه‌ صد و شش ساله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۸ تا ۱۱ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان سود خواهند برد.

بخشی از کتاب پاسکوال، بچه‌ صد و شش ساله   

«پاسکوال همیشه منتظر اولین روز ماه نوامبر بود. یک روز پر از خوراکی و دیدوبازدید و موسیقی و آتش بازی و جشن. آن روز اهالی راهی پر از گل های میخک برای مرده های کوچولو آماده می کردند و این بچه ها با گذشتن از آن به محراب می رسیدند و هدیه هایشان را برمی‌داشتند. پاسکوال از میان هدیه‌هایش، شیرینی‌های جمجمه‌ای را بیشتر دوست داشت. شیرینی‌های خوشمزه‌ای که هر سال یکی از آن‌ها توی محراب بود و اسم پاسکوال رویش نوشته بود.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱۴۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان