دانلود و خرید کتاب زولو به مدرسه می رود پیام ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زولو به مدرسه می رود

کتاب زولو به مدرسه می‌رود نوشتۀ پیام ابراهیمی در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتاب مصور و رنگی، جزو مجموعه داستان‌های بچه‌های آبی و مناسب برای کودکان گروه سنی ب طراحی و نوشته شده است.

درباره کتاب زولو به مدرسه می رود

 کتاب زولو به مدرسه می‌رود داستانی تخیلی دارد و جلد دوم از ماجراهای زولو است. زولو نام زرافه‌ای است که از موطنش که دشت‌های آفریقا بود به شهر آورده شده است و با آدم‌ها زندگی می‌کند. او در خانۀ آقای امیری ساکن است و با خانوادۀ آن‌ها زندگی می‌کند.

جز مصائب زندگی شهری، حالا فصل مدرسه و درس هم فرارسیده و زولو مجبور است مانند کودکان شهر به مدرسه برود. این در حالی است که حتی بیدار شدن از خواب با صدای زنگ هم برای او دشوار است. زولو در حین تقلا برای خاموش کردن ساعت، صدایی از آشپزخانه می‌شنود که به او می‌گوید بیدار شو مدرسه‌ات دیر شد. زولو سر میز صبحانه به آقای امیری می‌گوید دوست ندارد به مدرسه برود و می‌خواهد به دشت‌ها برگردد جایی که نه زود بیدار شدن بود و نه مدرسه رفتن.

این خواسته اما امکان‌پذیر نبود و او آماده شد برای آغاز اولین روز مدرسه. دل توی دل زولو نبود که ببیند اولین روز مدرسه چه می‌شود. او هم نگران بود و هم ترسیده. مشکلات زولو از همان زمانی که سروریس مدرسه آمد شروع شدند؛ چون او در داخل ماشین جا نمی‌شد. سر صف، حواس بچه‌ها پیش زولو بود. در کلاس درس هم همین‌طور. میز برایش کوچک بود و دفتر روی آن با او فاصلۀ زیادی داشت. زولو از پس تکالیفش هم نمی‌توانست بربیاید. باید دید ادامۀ ماجرای زولو در مدرسه چه می‌شود. آیا او می‌تواند به مدرسه عادت کند و پابه‌پای بچه‌های دیگر پیش برود یا نه.

داستان زولو به مدرسه می‌رود مصور است. تمام صفحه‌ها نقاشی‌های رنگارنگ بامزه دارند. این نقاشی‌ها به‌خوبی توانسته‌اند فضا و موضوع داستان را ترسیم کنند. کودکان از دیدن آن‌ها لذت خواهند برد و به ادامۀ خواندن داستان ترغیب خواهند شد.

خواندن کتاب زولو به مدرسه می رود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان