دانلود و خرید کتاب معجزه سحرخیزی هال الرود ترجمه روزبه ملک زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه سحرخیزی اثر هال الرود

کتاب معجزه سحرخیزی

معرفی کتاب معجزه سحرخیزی

کتاب الکترونیکی «معجزه سحرخیزی» نوشتهٔ هال الرود با ترجمهٔ روزبه ملک زاده و حمید غضنفری در انتشارات پردیس آباریس چاپ شده است.

درباره کتاب معجزه سحرخیزی

کتاب معجزهٔ سحرخیزی تاکنون زندگی هزاران نفر در سرتاسر جهان را متحول کرده است. راهکارهای این کتاب می‌تواند به بالارفتن درآمد، پیشرفت در کار و بهره‌وری بیشتر کمک کند. همچنین معجزهٔ سحرخیزی با سلامتی، روابط اجتماعی و خانوادگی و مسائل مالی و روانی ارتباطی مستقیم دارد. این کتاب در ۱۰ فصل به شرح زیر، این موضوعات را بررسی می‌کند:

فصل اول: وقتشه با همه‌ٔ نیرو بیدار بشین

فصل دوم: پدیدار‌شدن معجزه‌ٔ سحرخیزی در مواجهه با ناامیدی

فصل سوم: واقعیت پشت پرده‌ٔ ۹۵ درصد جامعه چیه؟

فصل چهارم: دلیل بیدار‌شدن در صبح چیه؟

فصل پنجم: ۵ راه حل برای خاموش‌نکردن ناقوس بد‌صدای ساعت زنگ‌دار

فصل هفتم: معجزه‌ٔ ۶دقیقه‌ای برای کسانی که سرشون حسابی شلوغه

فصل هشتم: شخصی‌سازی معجزه‌ٔ سحرخیزی براساس زندگی و خواسته‌ها

فصل نهم: از غیرقابل‌ تحمل تا غیرقابل توقف، شاه کلید شکل‌دهی عاداتی که زندگی‌مون رو تغییر می‌دن

فصل دهم: تغییر بزرگ در چالش ۳۰ روزه‌ٔ معجزه‌ٔ سحرخیزی

کتاب معجزه سحرخیزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب معجزه سحرخیزی

«من آگاهی دارم مطالبی که می‌گویم، ادعاهای بزرگی است و چنین لیست بلندبالایی از مزایا ممکن است کمی اغراق‌آمیز به نظر برسد. من به شما اطمینان می‌دهم که هیچ اغراقی در کار نیست. معجزه سحرخیزی، بسته‌های زمانی هدفمند، متمرکز و پیوسته‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آن‌ها برای دستیابی به مهم‌ترین اهداف و رؤیاهای‌تان استفاده کنید (خصوصاً اهداف و رؤیاهایی که آن‌ها را کنار گذاشته‌اید). شما می‌توانید هر بخشی از زندگی‌تان را که می‌خواهید بهبود ببخشید. شگفت‌زده می‌شوید وقتی که ببینید با چه سرعتی به نتایج دلخواه‌تان می‌رسید و به سمت بزرگ‌ترین خواسته‌ها و آرزوهای‌تان حرکت می‌کنید. تعجب نکنید هنگامی که خانواده، دوستان و همکاران‌تان متوجه تحولات مثبتی در شما می‌شوند و به سمت شما جذب می‌شوند.

هم‌چنین شش منجی را به شما معرفی خواهم کرد؛ شش تمرین قدرتمندی که با ترکیب شدن، معجزه صبح‌گاه را تشکیل می‌دهند و به شما کمک می‌کند به زندگی فوق‌العاده‌ای که سزاوار آن هستید برسید؛ همان زندگی‌ای که متأسفانه بر اساس آمار، ۹۵ درصد از مردم جامعهٔ ما هرگز آن را تجربه نمی‌کنند. من باور دارم که با کمک یکدیگر می‌توانیم این آمار را تغییر دهیم.

در پایان، شما آماده خواهید شد وارد چالش ۳۰ روزه متحول‌کننده معجزه سحرخیزی شوید که با توسعه ذهنیت و محکم‌کردن عادت‌های موردنظر به طور پیوسته سطوحی از موفقیت را که خواهان آن هستید جذب کنید و بسازید. هیچ‌گاه فراموش نکنید که شخصی که شما در حال تبدیل شدن به آن هستید، مهم‌ترین و تنها عامل تعیین‌کننده کیفیت زندگی شما در حال حاضر و در آینده است.

چه شما خودتان را شخص سحرخیزی بدانید، چه ندانید، یاد خواهید گرفت که چگونه هر روز صبح به راحتی از خواب برخیزید و عاداتی جدید از قبیل هر روز صبح پُرانرژی‌تر و باانگیزه‌تر بیدار شدن را شکل خواهید داد. با استفاده کردن از مزایای رابطهٔ غیرقابل انکار سحرخیزی و موفقیت، متوجه خواهید شد که نحوهٔ گذراندن ساعت اولیهٔ روز، نکته کلیدی در بالفعل کردن توانایی‌های بالقوه شما و رسیدن‌تان به سطحی دلخواه از موفقیت است. شما به سرعت خواهید دید که، با تغییر نحوه بیدار شدن‌تان در صبح، می‌توانید تمام زندگی‌تان را تغییر دهید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

حجم

۱۴۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان