دانلود و خرید کتاب ۷ قانون برای رسیدن به ثروت و شادی جیم ران ترجمه گیتی (عزت الملوک) شهیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۷ قانون برای رسیدن به ثروت و شادی اثر جیم ران

کتاب ۷ قانون برای رسیدن به ثروت و شادی

نویسنده:جیم ران
ویراستار:فاطمه ملکی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۷ قانون برای رسیدن به ثروت و شادی

کتاب ۷ قانون برای رسیدن به ثروت و شادی نوشتهٔ جیم ران و ترجمهٔ گیتی (عزت الملوک) شهیدی و ویراستهٔ فاطمه ملکی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. ایده‌هایی عالی از مشهورترین فیلسوف تجارت آمریکایی در این کتاب آمده است.

درباره کتاب ۷ قانون برای رسیدن به ثروت و شادی

نیازی نیست بین ثروت و شادی یکی را انتخاب کنید. این‌ها هر دو از یک چشمه جاری می‌شوند و آن هم چشمه فراوانی است. با این کتاب شما هفت راهبرد اساسی مورد نیاز برای موفقیت را کشف می‌کنید: قدرت هدف‌گذاری را آزاد کنید؛ در جست‌وجوی دانش باشی؛ معجزه رشد شخصی را بیاموزید؛ بر زمان و وقت خود مسلط باشید؛ با افراد موفق و برنده همنشینی کنید؛ هنر خوب زندگی کردن را بیاموزید. فلسفهٔ نویسندهٔ این کتاب به میلیون‌ها نفر کمک کرده است تا زندگی خود را بهتر کنند. ببینید این فلسفه برای شما چه کاری انجام می‌دهد.

برخی از جملاتی که بزرگان دربارهٔ این کتاب گفته‌اند:

چشمه ثروت‌آفرین درون خود را جاری کنید.

«به حقیقت باور دارم که جیم ران انسانی فوق‌العاده است که فلسفه‌اش می‌تواند کیفیت زندگی همه را ارتقا بخشد.»

آنتونی رابینز

«چند انسان معدود از موهبت خدادادی انگیزه‌بخشی و ایجاد تغییرات مؤثر در دیگر انسان‌ها برخوردارند.»

تام هاپکینز

«جیم ران یکی از مشهورترین متفکرانی است که تاکنون فرصت داشتم به او گوش بسپارم.»

لس براون

«جیم ران استاد انگیزه‌بخشی است که دارای سبک، کاریزما و جذابیت خاص خود است و سخنانش تأثیرگذار است و تفاوت ایجاد می‌کند. اگر همه به سخنان دوست من گوش بسپارند دنیا به مکان بهتری تبدیل می‌شود.»

مارک ویکتور هانسون

هفت قانون این کتاب از این قرار است:

راهبرد اول: قدرت اهداف را آزاد کنید

راهبرد دوم: دانش بجویید

راهبرد سوم: شیوهٔ تغییر را بیاموزید

راهبرد چهارم: امور مالی‌تان را کنترل کنید

راهبرد پنجم: تسلط بر زمان

راهبرد ششم: اطرافتان را از برندگان پر کنید

راهبرد هفتم: هنر خوب زیستن را بیاموزید

خواندن کتاب ۷ قانون برای رسیدن به ثروت و شادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۷ قانون برای رسیدن به ثروت و شادی

«یکی از راهبردهای اساسی زندگی عالی اطلاع از دانشی است که برای رسیدن به اهدافتان، به آن نیاز دارید. اگر بدانید که باید چه نوع اطلاعاتی داشته باشید، دانشِ چگونگی جمع‌آوری آن اطلاعات نیز مفید است.

یکی از بهترین کارهایی‌که آقای شواف برای من انجام داد این بود: ارزش مطالعه کردن را به من شناساند.

او گفت: «اگر می‌خواهید موفق باشید، دربارهٔ موفقیت مطالعه کنید. اگر می‌خواهید شاد باشید، درمورد شادی و خوشبختی مطالعه کنید؛ و اگر می‌خواهید پول‌دار شوید، دربارهٔ کسب ثروت مطالعه کنید. افرادی که به این خواسته‌ها رسیده‌اند، این کار را اتفاقی انجام نداده‌اند! در ابتدا، آن‌ها مطالعه و بررسی کرده‌اند و سپس اقدام نموده‌اند.»

می‌دانید چه تعدادی از مردم، دربارهٔ ثروت مطالعه می‌کنند؟ درست است، تعداد بسیار کمی! ولی مردان و زنان بسیاری را هم می‌بینید که با مطالعه کردن دربارهٔ شادی و ثروت، در جست‌وجوی آن‌ها هستند. قبول ندارید؟ دلیلش مقولهٔ دیگری است به‌نام: «اسرار زندگی».

سال‌ها پیش آموختم که برخی از بهترین توصیه‌ها را از کتاب آسمانی بیاموزم. در این کتاب شگفت‌انگیز، عبارتی آمده که می‌فرماید: «اگر بجویید، می‌یابید.» بنابراین، چنین راهی، کشف دانش جدیدی است که ایده‌های جدیدی می‌آفریند. جست‌وجو نمایید. برای یافتن چیزی، ابتدا باید کاوش کنید. آیا برای تغییر دادن زندگی‌تان، به ایده‌ای عالی نیاز دارید؟ پس باید آن را بیابید. اگر با دقت به جست‌وجوی دانش مورد نیازتان بپردازید، در لحظه‌ای که انتظارش را ندارید، ایدهٔ درست و مناسب در مسیرتان قرار می‌گیرد.»

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

Qudratullah
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

به حرفهای جیم ران عمل کنیم زندگیم صدرصد تغیر میکنه. همیشه حرف جیم ران اینه بیشتر رو خودم مون کار کنیم . تا به ثروت برسیم و میگه نظم تو رو به موفقیت میرسونه هتمن کتابهاشو مطالعه کنید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان