دانلود و خرید کتاب جادوی باور ذهن عاطفه یحیوی چله بری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی باور ذهن اثر عاطفه یحیوی چله بری

کتاب جادوی باور ذهن

انتشارات:نشر عطران
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جادوی باور ذهن

کتاب جادوی باور ذهن نوشته عاطفه یحیوی، مجموعه درس‌ های موفقیت دارن هاردی، نویسنده مشهور کتاب‌ های حوزه موفقیت و کسب و کار است که به عنوان یکی از جوان‌ترین میلیونرهای دنیا شناخته می‌شود. 

درباره کتاب جادوی باور ذهن

عاطفه یحیوی در کتاب جادوی باور ذهن به مرور درس‌های موفقیت دارن هاردی پرداخته است. دارن هاردی نویسنده‌ای موفق در سراسر دنیا به شمار می‌رود و در کتاب‌هایش، رازهای موفقیتش را می‌نویسد. دارن هاردی با پدرش زندگی کرده است و او را بهترین مربی خود می‌داند. مربی که به او کمک کرد تا در جوانی به میلیونر تبدیل شود. دارن هاردی معتقد است که همه افراد می‌توانند از ضعف‌هایشان استفاده کنند، آن را به نقطه قوتشان تبدیل کنند و به این ترتیب موفقیت را به سمت خود بخوانند. 

این کتاب مجموعه‌ای خواندنی از درس‌های موفقیت دارن هاردی برای تمام کسانی است که دوست دارند در مسیر موفقیت گام بردارند. ‌

کتاب جادوی باور ذهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب مطالبی خواندنی برای تمام افرادی دارد که به دنبال روش موفقیت و ثروتمند شدن می‌گردند. 

بخشی از کتاب جادوی باور ذهن

پدرم هر صبح ساعت ۵ از خواب بیدار می شد و من با صدای خوردن هالتر به زمین از خواب بلند می شدم. پدرش قوانین یا محدودیت‌های زیادی برای او وضع نمی‌کرد. با این حال دارن هرگز سراغ مواد مخدر و رفتارهای پرخطر نرفت و نمرات خوبی کسب می‌کرد. از نظر خود دارن هاردی این رفتار پدر «فلسفه و استانداردهای زندگی کردن» را به او نشان داد. بعد از اینکه از چیزی شکایت می‌کرد یا فکر می‌کرد به‌اندازه کافی خوب نیست، پدرش به او می‌گفت: «شرایط مهم نیستند. اگر دیگران باهوش‌ترند یا استعداد بیشتری دارند، تو باز هم می‌توانی پیروز شوی. سخت‌تر تلاش کن، بیشتر درس بخوان و خودت را بیشتر از بقیه تحت‌فشار قرار بده و یک استثنا باش تا موفق شوی.» او به کمک پدرش متوجه شد می‌تواند به هر چیزی که می‌خواهد دست پیدا کند و در سن ۱۸ سالگی اولین تجارتش را راه‌اندازی کرد. دارن تا قبل از تولد ۱۹ سالگی به ثروت ۶ رقمی رسید. این ثروت در طول ۵ سال به بیش از ۱ میلیون دلار در سال افزایش یافت. با گذشت ۳۰ سال، دارن هنوز هم از فلسفه پدرش پیروی می‌کند. او زندگی شخصی‌اش را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد تا به آن‌ها نشان دهد هر کس می‌تواند ضعف‌های گذشته را به فرصت‌های بزرگ تبدیل کند و به موفقیت دست یابد. دارن هاردی زندگی شخصی خود را در شبکه های اجتماعی به وضوح به اشتراک می گذارد زیرا معتقد است با این کار مردم متوجه می شوند که یک فرد از طبقه ضعیف جامعه می تواند به موفقیت های بزرگی دست یابد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۲۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۷۲۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان