دانلود و خرید کتاب تجارت الکترونیکی و توسعه صادرات معاونت پژوهش و آموزش گروه مطالعات و پژوهش های فناوری اطلاعات و ارتباطات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تجارت الکترونیکی و توسعه صادرات

کتاب تجارت الکترونیکی و توسعه صادرات نوشتهٔ معاونت پژوهش و آموزش گروه مطالعات و پژوهش های فناوری اطلاعات و ارتباطات است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تجارت الکترونیکی و توسعه صادرات

کتاب تجارت الکترونیکی و توسعه صادرات، این تجارت را تشریح کرده و اهمیت و تأثیر استفاده از فناوری اطلاعات بر توسعهٔ صادرات کشور در بخش توریسم، ترانزیت، بیمه و فنی - مهندسی را بررسی کرده است. این کتاب مباحثی مانند خدمات و جایگاه آن در صادرات، تجارت جهانی و... را مطرح کرده است. این اثر این نکته را که بسیاری از کالاهایی که در صدر کالاهای وارداتی کشورهای در حال توسعه قرار دارند، به اقتصاد خدماتی مرتبط‌‌‌ هستند، بسیار مهم دانسته است؛ بنابراین باید پذیرفت که خدمات، فعالیتی جانبی و فرعی نیستند بلکه اجزای اصلی جامعه محسوب می‌شوند. بدون شک خدمات از ملزومات، حیات، بقا و سلامت اقتصادی است. فناوری اطلاعات در بازارهای کنونی تأثیر چشمگیری دارند. در بازارهای نو ورود فناوری اطلاعات سبب تغییرات قابل‌توجهی در فعالیت‌های تجاری به‌ویژه کارهای مرتبط با بازاریابی، ارتباطات و توزیع شده است. به‌ویژه آنکه بهره‌گیری از اینترنت در مفهوم تجاری آن سازمان‌ها را به‌سوی بازارهای جهانی نو سوق داده است؛ به‌طوری‌که بنگاه‌ها و مصرف‌کنندگان نه‌فقط برای مبادلهٔ اطلاعات بلکه برای مبادلهٔ همهٔ کالاها و خدمات فرصت‌های نویی به دست آورده‌اند. در این فضا تفاوت ناچیزی میان بازارهای داخلی و خارجی موجود است. کشورها و به‌تبع آن‌ها شرکت‌ها در حال توجه به این مسئله هستند که باید بر توسعه و تولید خدماتی تأکید کنند؛ همچنین در حال سرمایه‌گذاری برای ایجاد مناطق تجاری بزرگ هستند. ماهیت نیازهای مشتریان به‌شکل فزاینده‌ای در حال جهانی‌شدن است و فناوری‌هایی مثل اینترنت به آن‌ها این مجوز را داده است که در سطح جهانی به «خرید مقایسه‌ای» بپردازند.

خواندن کتاب تجارت الکترونیکی و توسعه صادرات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ کسب‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از  کتاب تجارت الکترونیکی و توسعه صادرات

«امروزه این مصرف کنندگان جدید هستند که سرعت و جهت تغییر در صنعت را به عهده دارند. «توریست‌های جدید» مسافران با تجربه‌ای هستند. تغییر در رفتار مصرف کنندگان و ارزش‌های آن‌ها نیروی اصلی تغییر در صنعت توریسم جدید می‌باشند. افزایش سطح تجربه سفر انعطاف پذیری و هویت مستقل توریست‌های جدید، نیاز به کیفیت بهتر، ارزش بیشتر در قبال پول و انعطاف پذیری بیشتر را طلب می‌کند. همچنین مصرف کنندگان جدید، ویژگی‌های دموگرافیک متفاوتی دارند: جمعیت بیشتر می‌شود، اندازه خانواده‌ها کوچک‌تر می‌گردد و سهم درآمد قابل مصرف خانواده‌ها افزایش می‌یابد.

تغییر سبک و روش زندگی توریست جدید، نیاز به مشتری‌مدار بودن و هدفمندتر بودن بازارها را بیش‌تر می‌کند. چندین نوع سبک زندگی نظیر خانواده‌ها، خانواده‌های تک سرپرست، زوج‌های بدون بچه (برای مثال زوج‌هایی که بچه‌هایشان را در خانه گذاشته‌اند)، خانواده‌های دو حقوقه بدون بچه در توریسم رایج هستند و این امر بازاریابی توریسم با روش متمایزتری را دیکته می‌کند. ارزش‌های متغیر نیاز به هوشیاری محیطی و التفات ماهیت تعطیلات را بیشتر می‌کند. در نتیجه فراهم کنندگان باید نسبت به گذشته بیشتر به روش فکر کردن، حس کردن و رفتار کردن مردم توجه کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۱۳۷,۸۰۰
۱۲۴,۰۲۰
۱۰%
تومان