دانلود و خرید کتاب قورباغه ربایی انجی سیج ترجمه مهرداد مهدویان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قورباغه ربایی اثر انجی سیج

کتاب قورباغه ربایی

معرفی کتاب قورباغه ربایی

کتاب قورباغه‌ربایی نوشتۀ انجی سیج با ترجمۀ مهرداد مهدویان در نشر افق به چاپ سیده است. این کتاب جلد سوم از مجموعۀ ۵جلدی آرمنتۀ جن‌زده و مناسب برای کودکان است. این مجموعه دربارۀ دختری ماجراجو به نام آرمنته است که با عمه و عموی خود در خانه‌ای پر از ارواح و جادوگر زندگی می‌کند. در این قسمت از داستان، قورباغه‌های بری جادوگر دزدیده می‌شوند. طبق معمول این آرمنته است که باید به‌همراه برندا گمشده را پیدا کند.

درباره کتاب قورباغه ربایی

داستان قورباغه‌ربایی در مجموعۀ آرمنتۀ جن‌زده قرار دارد. این مجموعه دربارۀ خانه‌ای جن‌زده و ماجراهای ساکنانش است. داستان از زبان آرمنته، دختر ماجراجو و خیال‌پرداز داستان روایت می‌شود. آرمنته با عمه‌اش ته‌به‌ته و عمویش دراک در خانۀ جن‌زده زندگی می‌کنند. خانۀ آن‌ها تازگی‌ها شلوغ و محل زندگی ارواح شده است. دو روح در خانه‌شان لنگر انداخته‌اند. جادوگرها هم سروکله‌شان پیدا شده است. آن‌ها با هم زندگی می‌کنند و در مجموع، تعدادشان ۸ نفر است. جادوگرها ۳ نفر هستند: وندا با پدر و مادرش یعنی برندا و بری. آن دو روح هم سرهوریس و ادموند نام دارند. سرهوریس شبیه زره زهواردررفته به نظر می‌آید؛ اما او بزرگ‌ترین روح خانه است و ادموند خدمتکارش به حساب می‌آید. در این خانۀ جن‌زده، راه‌های مخفی زیادی وجود دارد و آرمنته و وندا تنها زمانی که عمه ته‌به‌ته حواسش نیست سراغشان می‌روند. تعداد اتاق‌ها آن‌قدر زیاد است که آرمنته نمی‌تواند درست بشمارد. البته هربار هم که تلاش می‌کند متوجه می‌شود اتاق‌ها جابه‌جا می‌شوند.

در داستان قورباغه‌ربایی، یک دزدی اتفاق افتاده است. همیشه وقتی چیزی در خانۀ جن‌زده گم می‌شود، همۀ تقصیرها گردن آرمنته می‌افتد. حالا هم که گم شدن قورباغه‌های بری جادوگر گردن او افتاده است. بری با شک به آرمنته نگاه می‌کند و خیال می‌کند او قورباغه‌ها را دزدیده است. آرمنته با اطمینان می‌گوید کار او نیست و حالا چاره‌ای ندارد جز آن که پیدایشان کند. البته اصلاً کار ساده‌ای نیست؛ به‌ویژه اگر قرار باشد آدم با دیوانه‌ای به نام موریس پیر، کوسه‌ای خطرناک و تماشاگرانی پرتوقع روبه‌رو شود. حالا واقعاً چه کسی قورباغه‌ها را دزدیده است؟ دزد پیدا می‌شود؟ برای اینکه بدانید آرمنته چطور به پیدا کردن قورباغه‌ها کمک می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم کتاب را بخوانید.

یک نکته دربارۀ مجموعۀ آرمنتۀ جن‌زده است که نجی سیج، نویسندۀ این داستان‌ها، خودش هم در خانه‌ای بسیار قدیمی در انگلستان زندگی می‌کند. جایی اسرارآمیز که اطرافش پر از باتلاق، بندرهای باستانی و قلعه‌های مخروبه است. این محله هم برای زندگی و نوشتن فوق‌العاده است و هم به خانه و محلۀ آرمنتۀ جن‌زده بی‌شباهت نیست!

مجموعۀ ۵جلدی آرمنتۀ جن‌زده، با عنوان‌های زیر در نشر افق منتشر کرده است: خانه‌ی تسخیر‌شده‌ی من، شمشیری در گروتو، قورباغه‌ربایی، توله دراکولا، ارواح پرستار.

خواندن کتاب قورباغه ربایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران داستان‌های کودک، فانتزی و ماجراجویی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان