دانلود و خرید کتاب مترو ۲۰۳۵ دمیتری گلوخوفسکی ترجمه فربد آذسن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مترو ۲۰۳۵  اثر دمیتری گلوخوفسکی

کتاب مترو ۲۰۳۵

معرفی کتاب مترو ۲۰۳۵

کتاب الکترونیکی مترو ۲۰۳۵ نوشتهٔ دمیتری گلوخوفسکی و ترجمهٔ فربد آذسن است. مترو ۲۰۳۵ سومین و آخرین قسمت از سری محبوب مترو است. براساس این مجموعه یک بازی ویدئویی نیز ساخته شده است. دمیتری گلوخوفسکی در این مجموعه جهانی ویران‌شده به‌دست انسان‌ها در جنگ هسته‌ای را ترسیم می‌کند که تنها نقاط امن برای بازماندگان، ایستگاه‌های زیرزمینی متروهای شهری هستند. 

درباره کتاب مترو ۲۰۳۵

مجموعه رمان مترو به بررسی موضوعات عمیقی مانند انسانیت، بقا، حقیقت و امید در دنیایی تاریک و ویران‌شده می‌پردازد. دمیتری گلوخوفسکی با توانایی بی‌نظیر خود در خلق جهان‌های تخیلی، خواننده را به دنیایی مملو از ترس، خطر و امید می‌برد. روایت داستانی قوی و شخصیت‌پردازی دقیق، از ویژگی‌های بارز این کتاب است. این مجموعه داستان بقا و تلاش انسان‌ها در محیط متروی شهر مسکو پس از جنگ جهانی سوم را روایت کرده است.

در این مجموعهٔ پرفروش و پرمخاطب، به جهان آینده سفر می‌کنید؛ به متروهای تاریک و نمور روسیه سر می‌زنید و با چراغ‌قوه‌هایی ضعیف به اعماق تونل و موجودات ترسناکش نگاه می‌کنید. به جهانی تاریک در زیر زمین می‌روید که از ایالت‌های مختلفی تشکیل شده و هر کدام از این ایالت‌ها در یکی از ایستگاه‌های مترو برپا شده است.

شخصیت اصلی و قهرمان مجموعهٔ مترو، «آرتیوم» نام دارد؛ پسر ۲۴‌ساله‌ای که چند سال پیش از وقوع جنگ هسته‌ای و ویرانی دنیای کنونی متولد شده است. خلاصه‌ای از زندگی گذشتهٔ آرتیوم در اختیار ما قرار گرفته است. زمانی که جهان درگیر جنگ هسته‌ای می‌شود، روسیه نیز بی‌نصیب نمی‌ماند. جنگ، تعداد غیرقابل‌تصوری از انسان‌ها را به کام مرگ می‌کشاند و اقلیت نجات‌یافته را مجبور به یافتن سرپناهی می‌کند تا از تشعشعات هسته‌ای در امان بمانند. بازماندگان، شبکهٔ زیرزمینی مترو را برای زندگی انتخاب می‌کنند؛ بی‌خبر از سایر انسان‌های جهان و بدون اینکه بدانند چه بلایی بر سر بقیهٔ شهرها و کشورها آمده است.

مترو ۲۰۳۵ یک پایان پرقدرت و تأثیرگذار برای سه‌گانه‌ای است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. در این داستان آرتیوم، شخصیت اصلی داستان، در تلاش است تا حقیقت را دربارهٔ دنیای بیرون از مترو کشف کند. او معتقد است که زندگی در خارج از تونل‌های تاریک و مترو مسکو ممکن است، اما برای اثبات این ادعا باید با چالش‌های بسیاری روبه‌رو شود. از مواجهه با تهدیدهای فیزیکی و موجودات خطرناک گرفته تا تقابل با واقعیت‌های تلخ و پیچیده انسانی. همچنین، شبکه‌های پیچیده اجتماعی و سیاسی داخل مترو، چالش‌های دیگری را برای او به ارمغان می‌آورد. آرتیوم با همکاری دوستان و هم‌پیمانان قدیمی و جدید، سفری پرخطر و ماجراجویانه را آغاز می‌کند تا به حقیقت دست یابد.

کتاب مترو ۲۰۳۵ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران رمان‌های‌ علمی - تخیلی و افرادی که بازی ویدئویی مترو را انجام داده‌اند پیشنهاد می‌کنیم. گفته شده است که این رمان با حوادثی بسیار هیجان‌انگیز و تکان‌دهنده، شخصیت‌هایی قابل‌باور و سرسخت، تنشی دلهره‌آور و طنزی تلخ و تاریک تا مدت‌ها در ذهن مخاطبان بی‌شمار خود باقی خواهد ماند.

بخشی از کتاب مترو ۲۰۳۵

«درب هوابند با صدای بلندی بسته و سپس قفل شد. روی سقف، لامپ سفیدرنگی با ضمانت بیست و پنج ساله، اتاق را روشن کرده بود و بازتاب آن، مانند خورشید چلهٔ تابستان، روی کاشی‌ها می‌درخشید. به استثنای دیوارهای فلزی، کاشی‌ها تمامی قسمت‌های محفظهٔ هوابند را پوشانده بودند. داخل محفظه یک صندلی پلاستیکی به منظور استراحت موقت یا بستن بند پوتین گذاشته شده بود، یک لباس محافظ از چنگکی آویزان بود و چاهی وسط اتاق قرار داشت که شلنگی پلاستیکی مخصوص ضدعفونی کردن از آن بیرون زده بود. همچنین یک کوله‌پشتی نظامی در گوشهٔ اتاق قرار داشت و یک تلفن آبی‌رنگ، شبیه به تلفن‌های باجه‌ای قدیمی، از دیوار آویزان بود.

آرتیوم لباس محافظ را پوشید. بسیار جادار شده بود، طوری‌که انگار به او تعلق نداشت. گاز اکسیژن را از کیفش بیرون آورد، بند پلاستیکی‌اش را کش داد، به زور آن را دور سرش انداخت و چند بار پلک زد تا چشم‌هایش به دیدن از پشت شیشه‌های گرد کدر آن عادت کنند. سپس گوشی تلفن را برداشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۱۲ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۱۲ صفحه

قیمت:
۲۱۰,۰۰۰
تومان