دانلود کتاب صوتی مجموعه هشت جلدی حماسه ویچر با صدای محمود هادی‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مجموعه هشت جلدی حماسه ویچر اثر آنجی سپکوفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی مجموعه هشت جلدی حماسه ویچر

معرفی کتاب صوتی مجموعه هشت جلدی حماسه ویچر

کتاب صوتی مجموعه هشت جلدی حماسه ویچر نوشتهٔ آنجی سپکوفسکی و ترجمهٔ سینا طاوسی مسرور است. محمود هادی‌ زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مجموعه هشت جلدی حماسه ویچر

کتاب صوتی مجموعه هشت جلدی حماسه ویچر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است. اولین نسخهٔ لهستانی کتاب در سال ۱۹۹۳ و اولین نسخهٔ انگلیسی آن در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و در بیش از ۸۰ کشور منتشر و به ۲۰ زبان ترجمه شده است. شهرت اصلی آنجی سپکوفسکی به‌خاطر این مجموعه داستان است. سریالی براساس این مجموعه به کارگردانی «لورن اشمیت هیسریچ» ساخته شده است و فصل اول آن ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به نمایش درآمد. همچنین چند بازی ویدئویی با اقتباس از این اثر ساخته شده‌ که معروف‌ترین آن‌ها متعلق به شرکت RCP است. شخصیت اصلی این مجموعه داستان فانتزی شکارچی و جادوگری‌ است که «گرالت» نام دارد. او بعد‌از اینکه در نبرد زخمی می شود، در یک معبد استراحت می‌کند، چندین بار به گذشته بر‌می‌گردد و اتفاقات اخیر را مرور می‌کند که هر یک داستانی را شکل می‌دهند. شاید در نگاه اول فقط با یک هیولاکش حرفه‌ای که برای پول کار می‌کند روبه‌رو باشیم؛ اما گرالت معمولاً با انسان‌هایی سروکار دارد که هر هیولایی را شرمنده می‌کنند.

شنیدن کتاب صوتی مجموعه هشت جلدی حماسه ویچر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های تخیلی و فانتزی خارجی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنجی سپکوفسکی

آنجی سپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) ۲۱ ژوئن ۱۹۴۸ به دنیا آمد. او نویسنده‌ای لهستانی است که عمدهٔ شهرت خود را مدیون مجموعه‌ کتاب‌های ویچر است. این نویسنده پیش از آنکه به رمان‌نویسی روی‌ آورد، ‌به‌عنوان نمایندهٔ ارشد فروش در یک شرکت تجاری مشغول به کار بود. آنجی سپکوفسکی برندهٔ جوایز گوناگونی شده است که در ادامه نام برخی از آن‌ها را می‌بینید: جایزهٔ یانوس آ. زادل/ پاسپورت پولیتکی/ گلوریا آرتیس/ جایزهٔ بین‌المللی فانتزی جهانی/ جایزهٔ افسانهٔ دیوید گیمل/ جایزهٔ ایگنوتوس/ جایزه انجمن علمی تخیلی اروپا.

بخشی از کتاب صوتی مجموعه هشت جلدی حماسه ویچر

«غریبه نشست. دیگر شمشیر یا کت سیاهش را همراه نداشت. ولراد درحالی که با پتک سنگینی که روی میز قرار داشت بازی می‌کرد گفت: «من ولراد هستم، دژسالار ویزیم و تصمیم گرفتم به حرفت گوش بدم. قبل از اینکه توی سیاهچال بندازنت، چی داری بهم بگی، مردک یاغی؟ سه نفر رو کشتی و سعی کردی جادو هم بکنی؛ بد نیست، اصلا بد نیست. در ویزیم این جرم‌ها نتیجه‌اش به صلابه کشیده شدنه؛ اما من فقط یه انسان هستم و می‌خوام به حرفت گوش بدم. قبل از اینکه اعدام بشی، حرفت رو بزن.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳۶ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۷ گیگابایت, ۳۸۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳۶ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۷ گیگابایت, ۳۸۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰۰,۰۰۰
تومان