دانلود و خرید کتاب قدرت رهاکردن دیمون زاهاریادس ترجمه سمانه احمدزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت رهاکردن اثر دیمون زاهاریادس

کتاب قدرت رهاکردن

معرفی کتاب قدرت رهاکردن

کتاب قدرت رهاکردن نوشتهٔ دیمون زاهاریادس و ترجمهٔ سمانه احمدزاده است. انتشارات اندیشه آگاه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. چگونه گذشته را رها کنیم، مشتاقانه به آینده بنگریم و در نهایت به رهایی عاطفی برسیم و از آن لذت ببریم؟

درباره کتاب قدرت رهاکردن

بسیاری از ما درگیر عواطف و افکار منفی می‎‌شویم. برخی از آن‌ها ناشی از خاطرات دردناکی است که به‌واسطهٔ شکست‌های عمیق ایجاد می‌‎شوند و برخی دیگر ریشه در ناامیدی‌‎های عذاب‌آوری دارند که در اثر انتظارات نادرست و رؤیاهای ازدست‌رفته حاصل شده‌‎اند و برخی دیگر نیز نتیجهٔ خشم، رنجش و ناامیدی هستند که به‌خاطر استرس‌‎ها و بحران‌‎هایی که هر روز به ذهنمان هجوم می‌‎آورند، به وجود آمده‌‌اند. کتاب قدرت رهاکردن به ما کمک می‌کند تا گذشته را رها کنیم، مشتاقانه به آینده بنگریم و در نهایت به رهایی عاطفی برسیم و از آن لذت ببریم.

این کتاب در ۵ بخش نوشته شده که عنوان آن‌ها به‌ترتیب عبارت است از «آنچه از این کتاب خواهید آموخت»، «مزیت رهاکردن»، «رایج‌ترین دلایلی که رهاکردن را برای ما مشکل می‌کنند»، «۲۱ استراتژی برای رهایی و ادامه‌دادن» و «نظرات نهایی درمورد قدرت رها کردن».

خواندن کتاب قدرت رهاکردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیمون زاهاریادس

دیمون زاهاریادس سال‌ها در محیط‌های کاری مختلف به کار کارمندی مشغول بود. او علی‌رغم میل خود باید در جلسات غیرضروری، محیط‌های کاری شلوغ و پر از حواس‌پرتی حضور پیدا می‌کرد و مجبور به رعایت فرهنگ سازمانی آن‌ها می‌شد؛ تا اینکه این کارها را رها کرد و شروع به راه‌اندازی شغل مستقل خود کرد. او در اوقات فراغت، با ارائهٔ کمپین‌های بازاریابی محتوا که توسط کسب‌وکارهای رو‌به‌رشد امروزی برای جذب مشتریان استفاده می‌شود، مهارت‌های خود را در زمینهٔ تولید محتوا به نمایش می‌گذارد. کتاب‌های «قدرت رهاکردن»، «چطور بهتر تصمیم بگیریم؟» و «انقلاب عادت‌‌های کوچک» از آثار مکتوب او هستند.

بخشی از کتاب قدرت رهاکردن

«اکنون ما شرایط را مهیا کرده‌ایم و پایه‌ها را بنا نهاده‌ایم. حالا زمان اقدام است. این بخش از کتاب، جنبه عملی دارد. صفحات پیش رو، ابزارها و نکات کاربردی بسیاری را شامل می‌شود که بلافاصله می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.

ما قصد داریم به‌صورت گام‌به‌گام، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها را بررسی کنیم. این تکنیک‌ها کمک خواهند کرد تا خاطرات دردناک را ارزیابی کنیم و خشم، رنج، ناامیدی، قضاوت‌ها و کینه‌های شخصی را که در حال حاضر مانع پیشرفتمان هستند، از بین ببریم. قصد ما فقط این نیست که بخواهیم به خودارزیابی صرف بپردازیم بلکه می‌خواهیم به مسائل عمیق‌تر نیز بپردازیم. در طول سال‌های سال ذهن ما شرطی شده و در اثر این شرطی‌سازی، بی‌جهت مدام به روابط سمی، تصمیمات تأسف‌بار، شکست‌های سخت و تلخی ناشی از انتظارات بسیار ناراحت‌کننده فکر می‌کنیم و به آن‌ها ادامه می‌دهیم. هدف نهایی ما این است که بتوانیم این شرطی شدن ذهن را معکوس کنیم.

استراتژی‌هایی که در اینجا ارائه می‌کنیم به ما کمک می‌کنند تا الگوی ذهنی پشیمانی، گناه و سرزنش خود را در مورد چیزهایی که نمی‌توانیم تغییر دهیم، نادیده بگیریم. این استراتژی‌ها به ما کمک خواهند کرد که به‌تدریج احساس ندامت، شرم و ناخشنودی را با مهربانی کردن به خود جایگزین کنیم. این تکنیک‌ها ما را به ایجاد طرز فکری ترغیب می‌کنند که بر همدل بودن با خود، صبر و بخشش تأکید دارند.

سرانجام، آن‌ها به ما کمک خواهند کرد که به‌تدریج شجاعت لازم را به دست آوریم و با کنار گذاشتن چیزهایی که باعث احساس تیره‌بختی و افسردگی می‌شوند، بتوانیم راهی برای خود بسازیم که ما را به آن نوع از زندگی که لایقش هستیم برساند.

یادآوری: هر یک از بخش‌های پیش رو شامل یک تمرین است. این تمرینات ساده هستند و طوری طراحی شده‌اند که جنبه عملی داشته باشند. پس آن‌ها را دست‌کم نگیرید زیرا فرصتی را فراهم می‌آورند تا مفاهیم بررسی‌شده را به کار ببندیم و توصیه‌ها را به عمل تبدیل کنیم.»

نظرات کاربران

zahra1928
۱۴۰۲/۰۴/۰۹

سلام وقت بخیر.لطفا به طاقچه بی نهایت اضافه کنید.باتشکر

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
رها کردن، با پذیرش شرایط جدید آغاز می‌شود. به‌جای چسبیدن و پیله کردن به گذشته‌ای که به‌شدت خواهان پس گرفتنش هستیم، واقعیت را با آغوش باز می‌پذیریم. متعهد می‌شویم که دیگر در گذشته نمانیم. زمانی که نمی‌توانیم تأثیری روی چیزی داشته باشیم باید خودمان را از آن شرایط جدا کنیم.
bookbuff
وقتی آنچه که هستم را رها کنم، تبدیل به همانی می‌شوم که می‌توانم باشم. وقتی آنچه که دارم را رها کنم، هر آنچه که نیاز دارم را دریافت خواهم کرد.
bookbuff
هرگز نباید از پذیرش اشتباهات خود شرمسار باشید. پذیرش اشتباه فقط ثابت می‌کند که امروز عاقل‌تر از دیروز هستید.
bookbuff
اگر تغییر نکنیم، رشد نکرده‌ایم و اگر رشد نکنیم، به معنای واقعی زندگی نکرده‌ایم.
bookbuff
تفاوت برجسته‌ای میان تسلیم شدن و رها کردن وجود دارد. جسیکا هاچیگان
bookbuff
«رها کردن» باعث می‌شود روی مسائل مهمی تأکید کنیم که به‌راستی برایمان اهمیت دارند؛
bookbuff

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان