دانلود و خرید کتاب ژوزفین آوازه‌خوان یا قوم موش‌ها فرانتس کافکا ترجمه کامل روزدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ژوزفین آوازه‌خوان یا قوم موش‌ها اثر فرانتس کافکا

کتاب ژوزفین آوازه‌خوان یا قوم موش‌ها

معرفی کتاب ژوزفین آوازه‌خوان یا قوم موش‌ها

«ژوزفین آوازه‌خوان یا قوم موش‌ها» در بردارنده دو داستان کوتاه از فرانتس کافکا(۱۹۲۴-۱۸۸۳)، به همراه تحلیل این داستان‌ها است.

در داستان «ژوزفین آوازه‌خوان یا قوم موش‌ها» رابطه یک قوم با هنرمندی به نام «ژوزفین» توصیف می‌شود. علی‌رغم آن‌که در این مورد اختلاف نظر وجود دارد که آیا هنر ژوزفین موسیقی است و یا همان نوای سوتی است که دیگر اعضای این قوم قادر به انجام آن هستند، کنسرت‌های او از محبوبیت خاصی برخوردارند و به خوبی مورد استقبال قرار می‌گیرند. و با وجود این‌که کسی قریحه و استعدادی در موسیقی ندارد، همه آواز او را دوست دارند.

دیگر داستان این کتاب «شغال‌ها و عرب‌ها» نام دارد و داستانی است درباره «منِ» راوی، یعنی شخصی اروپایی که به سرزمینی ناشناس می‌رود و در آن‌جا با یک عرب و گله‌ای از شغال‌ها برخورد می‌کند که آن‌ها را «نفرتی که ریشه ژنتیکی و تاریخی دارد، با یکدیگر پیوند می‌دهد.» این مسافر با کاروانی از عرب‌ها در صحرا چادر می‌زند و در گوشه‌ای کمی دورتر از این گروه به قصد خواب دراز می‌کشد. ولی زوزه‌های شغال‌هایی که دور چادر پرسه می‌زنند، مزاحم خوابیدن او می‌شوند. شغال‌ها به سوی او می‌آیند و با او شروع به صحبت می‌کنند.

نظرات کاربران

مریم
۱۳۹۶/۱۱/۱۶

جالب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

حجم

۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان