دانلود و خرید کتاب ۱۰ قانون اعتماد یوال پیترسون ترجمه ایرج پاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰ قانون اعتماد اثر یوال پیترسون

کتاب ۱۰ قانون اعتماد

معرفی کتاب ۱۰ قانون اعتماد

کتاب «۱۰ قانون اعتماد» نوشتۀ یوال پیترسون و دیوید ای. کاپلان و ترجمۀ ایرج پاد است و انتشارات سایه سخن آن را منتشر کرده است. این کتاب موضوع پیچیدۀ اعتماد را به زبان ساده توضیح می‌دهد.

درباره کتاب ۱۰ قانون اعتماد

در دنیایی که شرکت‌ها جهانی‌تر، رقابتی‌تر و از لحاظ فرهنگی و جمعیت‌شناختی متنوع‌تر می‌شوند، اهمیت درکِ تقویت اعتماد روزبه‌روز بیش‌تر می‌شود. اعتماد چه در زندگی و چه در کسب‌و‌کار بسیار اثرگذار است و یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید بحث‌وبررسی شود. کتاب ۱۰ قانون اعتماد، به این موضوع مهم می‌پردازد و قوانینی ارائه می‌کند که تمامی آن‌ها با موفقیت به محک تجربه گذاشته شده است. مدیران سازمان‌ها برای اینکه اعتماد کسی را جلب کنند باید خود نیز اعتماد کنند، کتاب ۱۰ قانون اعتماد چگونگی اعتماد کردن را به مخاطبانش می‌آموزد. این کتاب قصد دارد به خوانندگان کمک کند سازمان‌هایی برپایهٔ اعتمادِ بیش‌تر ایجاد کنند و خودشان هم راضی‌تر، خوش‌بین‌تر و موفق‌تر شوند.

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که همه چیز همواره در حال تغییر است، کتاب ۱۰ قانون اعتماد، شالوده‌ای محکم و کاربردی در اختیار خواننده می‌گذارد. کسانی که این ۱۰ قانون را به خوبی بیاموزند و به آن عمل کنند به رهبرانی تبدیل می‌شوند که قابل اعتمادند. این۱۰ قانون اصول اخلاقی را با کاربردهای عملی آن در هم می‌آمیزد به‌طوری که خواننده می‌تواند به راحتی آن‌ها را در دنیای واقعی عملی کند. کتاب ۱۰ قانون اعتماد ابتدا ماهیت اعتماد را معرفی می‌کند، روش‌های موجود کنترل و بهره‌برداری از اعتماد را ارائه می‌دهد و سپس چگونگی بازگرداندن اعتماد یا اصلاح خدشه‌هایی که بر آن وارد شده است را بررسی می‌کند.

خواندن کتاب ۱۰ قانون اعتماد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران سازمان‌ها و صنایع و علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  ۱۰ قانون اعتماد

«در قابل‌اعتماد بودن قدرت وجود دارد. با نگاهی اقتصادی به اعتماد، نتیجهٔ هر عمل ما به خودمان بازمی‌گردد. هرچه بیش‌تر مراقب دیگران باشیم، آنان نیز بیش‌تر مراقب ما خواهند بود. هرچه بیش‌تر اعتماد کنیم، بیش‌تر به ما اعتماد می‌کنند. اگر اعتماد واسطهٔ مبادله باشد، مردم با یکدیگر همکاری می‌کنند و نوع‌دوستی امکان رشد پیدا می‌کند که باز هم به نفع همه است. دیوید اسلوان ویلسون و ای. او ویلسون، زیست‌شناسان تکاملی، در مورد قدرت نسبی خودخواهی در برابر گذشت و بزرگواری نظریه‌ای را مطرح می‌کنند. آنان می‌گویند دو گروه در دو جزیرهٔ جداگانه بدون ارتباط با یکدیگر جای می‌گیرند. در یک جزیره هریک از افراد به فکر خودش است و در جزیرهٔ دیگر همه فعالیت می‌کنند تا به هدف‌های گسترده‌تری دست یابند. به‌این‌ترتیب، چند نسل بعد شاهد دو جامعهٔ بسیار متفاوت خواهید بود؛ یکی در حالت نزاع دائمی و تقریباً روان‌بیمارانه و دیگری کامیاب و هماهنگ.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۱۶۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۹۱,۰۰۰
تومان